• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Uiteten met mijn paardrijgroep was echt heel gezellig. Ik heb in tien jaar nog nooit zo'n hechte groep gehad.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Uiteten met mijn paardrijgroep was echt heel gezellig. Ik heb in tien jaar nog nooit zo'n hechte groep gehad.


    Awwh wat mooi (:


    26 - 02 - '16

    Huilen en hysterisch lachen tegelijk

    Wauw, wat hebben de schrijvers van de verhalen er aan als jij hun verhalen op JOUW whattpad account zet? Scammer much.


    Ik had echt gewild dat je reacties op het forum kon liken/kudo's geven. Sommige reacties zijn zo goed.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 20:58 ]

    Ik ben zo angstig voor die presentatie dat ik op alcohol ben overgestapt om mezelf zo ver te krijgen de uiteindelijke tekst te schrijven.
    Problems much Marge, problems much


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Awwh wat mooi (:


    ^^


    i put the fun in funeral

    Yess, trein gehaald. Zelfs mn ov nog moeten opladen..

    Ik moet ophouden mensen zo dichtbij te laten komen dat ze met m'n gevoelens kunnen spelen.


    26 - 02 - '16

    Je bent echt dodelijk irritant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You can't hold me down.

    Ik ben gewoon een idioot. Een stomme idioot. :c


    26 - 02 - '16

    Maseo schreef:
    Je bent echt dodelijk irritant.


    Tadashi Hamada en Honey Lemon, though.


    kindness is never a burden.

    You're not inside me.

    Bweh ;(


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.