• Naam: Lisa
    Leeftijd: 16

    Het is mijn eerste keer dat ik samen met iemand een verhaal zal schrijven. Dit wil ik graag doen voor de uitdaging en om uit die vervelende writer's block te geraken! Ik heb wel enkele ideeën en een samenvating/proloog, maar écht beginnen lukt me niet. Daarom zou ik dit graag met iemand delen. Samen zoeken we naar een nieuw idee. Ik schrijf meestal in de ik-vorm en ik sta open voor zowel tegenwoordige tijd als verleden tijd. Voel jij je aangesproken?
    Ik heb op dit moment enkel mijn korte schrijfsels online staan op quizlet. Op mijn profiel kan je deze bekijken.

    Ik zoek...
    • ... iemand die een (romantisch!) OP wil schrijven.
    • ... iemand die ongeveer dezelfde leeftijd heeft.
    • ... schrijft in de ik-vorm.
    • ... wat ervaring heeft (ikzelf ben nog maar een 'beginner', maar ik zoek iemand die dan ook een beetje op hetzelfde niveau zit als mij)
    • ... een fijn iemand die goed kan samenwerken en er tijd voor heeft.

    Mijn vragenlijstje voor jou:

    Naam?
    Leeftijd?
    Motivatie?
    Ervaring?
    Link naar eigen story/zelfgeschreven stukje tekst?


    Liefs! (:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:04 ]


    Everything... affects everything

    Naam: Loïs
    Leeftijd: 17
    Motivatie: Ik probeer altijd een verhaal te schrijven, maar ik loop meestal vast. Eigenlijk hetzelfde probleem dat jij hebt :'D.
    Ervaring: Redelijk, ik had al een account op Quizlet voor deze. Daar had ik ook pogingen tot schrijven.
    Link naar eigen story/zelfgeschreven stukje tekst: Ik heb op dit moment geen story online staan. Het enige wat ik heb is een linkje naar een doodlopende RPG, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt. Voor de rest schrijf ik altijd in ik-vorm. Tegenwoordige of verleden tijd maakt mij niet uit.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb nog nooit een OP geschreven, maar ik ben wel geïnteresseerd. Mag ik vragen wat voor OP je wilt gaan schrijven voordat ik het lijstje invul?

    Naam: BadDreams
    Leeftijd: 14
    Motivatie: Ik sta altijd open voor nieuwe OP verhalen^^
    Ervaring: Quizlet natuurlijk en daarvoor al op word
    Link naar eigen story/zelfgeschreven stukje tekst: Klik hier!
    Overigens schrijf ik ook in de ik-vorm


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.