• Oke dit is heel ongemakkelijk voor mij omdat de meesten mij nu wel als jongen zien. Maar dat ik me een jongen voel betekend natuurlijk niet dat ik meteen alles heb wat een jongen heeft. Ondanks alles zit ik nog wel vast in het lichaam van een meisje.
    Nu had ik dus iets, waar ik me erg ongemakkelijk bij voel om het hier te schrijven, maar waarvan ik wil weten of meerdere het hebben. Het gaat om de borsten. :$

    Ik zit wel eens lekker op de bank en sinds een week of twee krijg ik uit het niet gewoon steken aan de voorkant (bij de nipple). Ik zit dan ook echt de sissen van de steken die ik af en toe heb. Nu is mijn vraag; is dit normaal en hebben jullie dit ook wel eens, of kan ik beter even langs de huisarts gaan. Zij heeft mij laatst namelijk nog gezegd dat ze niet meer zullen groeien omdat ik al achttien ben.

    Dus dat zou ik graag willen weten voor ik weer (ben haast vaste bezoeker daar) naar de huisarts ga. Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 22:21 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb dat echt heel af en toe, echt eens in de maand een keertje. Maar ik weet niet zeker of dat ligt aan dat het bij mij nog aan het groeien is. Maar voor de zekerheid zou ik wel naar de huisarts gaan hoor, of gewoon even bellen - je weet maar nooit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb het nog nooit gehad, maar ik heb nooit last van gevoelige borsten of iets dergelijks, terwijl er veel vrouwen zijn die dat wel hebben. Dus misschien dat die dan een ander een beter uitsluitsel kunnen geven. :'P

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 22:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze groeien nog door tot na je 20e als je pech hebt, dat is bij elk lichaam verschillend. Volgens mij is het redelijk normaal, maar als je je zorgen maakt zou ik toch even langs de huisarts gaan, just to be sure.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb even op internet gekeken en toen las ik dat het vlak voor de menstruatie wel voor kan komen. Laat ik nou net zaterdag mijn laatste hebben genomen, jippie...
    Voor nu alvast bedankt voor de reacties. Ik ga het even in de gaten houden en als ik me er echt niet goed bij voel ga ik wederom weer een afspraak maken bij de huisarts, haha.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb daar inderdaad ook wel eens last van voordat ik ongesteld moet worden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Daar heb ik ook best vaak last van, maar nooit met zulke intensiteit als jij beschrijft. Volgens mij is het niet iets waar je je meteen enorme zorgen om hoeft te maken, maar als je er echt zulke last van hebt, is het waarschijnlijk wel een bezoekje bij de huisarts waard. Misschien dat die wat pijnstillers of tips kan geven waardoor ze minder erg worden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naevia schreef:
    Ik heb daar inderdaad ook wel eens last van voordat ik ongesteld moet worden. (:


    Dit, en ik ben nog veertien, en ze groeien dus nog. En ja ze doen vak nog pijn ja. (cat)
    No worries. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Naevia schreef:
    Ik heb daar inderdaad ook wel eens last van voordat ik ongesteld moet worden. (:


    16 - 09 - '17

    Naevia schreef:
    Ik heb daar inderdaad ook wel eens last van voordat ik ongesteld moet worden. (:


    Dit ja, maar meestal niet zo extreem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!