Niall Horan
Ik was gewoon aan het hardlopen door het park met de twee bakbeesten van honden. Als je mijn manke gestrompel hardlopen kon noemen. Het ging steeds langzamer, tot ik uiteindelijk niet sneller ging dan een oud opaatje in een sukkeldrafje. Gelukkig hielp het wel met het leegmaken van mijn hoofd. Echt uitgeput was ik op dit moment nog niet, maar alles kraakte en mijn knieën deden verschrikkelijk veel pijn. Ik had alleen nog geen tijd om me op een bankje neer te zetten om even uit te rusten, of ik zag mijn buurman en buurvrouw staan. Ik zwaaide even, maar dat leverde een heel andere reactie op dan ik normaal van ze zou krijgen. Alexis zag ik niet veel, maar Liam was een gezellige jongen om mee om te gaan en we konden het zeker in de pub op vrijdag avond normaal gesproken best goed met elkaar vinden. Vandaag kwam hij in tegenstelling tot normaal woest op me af en noch voor ik kon vragen wat er was noemde hij me een klootzak en kreeg ik een slag zo hard in mijn gezicht, dat ik op de grond klapte en mijn neus onder zijn vuist hoorde kraken. Dat werd zeker een tripje ziekenhuis. Een rits Ierse scheldwoorden rolde over mijn lippen, terwijl Rua en Liath grommend tegenover Liam's honden stonden. Daar torenden ze echt bovenuit, dus ik vond het wel bijzonder dat ze niet afdropen, maar dat was nu niet mijn prioriteit. Liam bleef me uitschelden en trapte me nog eens hard in mijn zij, waardoor ik hoestend tot een bolletje opkrulde. "Waarom?!" piepte ik. Ik was meteen weer terug op de middelbare, waar dit zeker in de onderbouw een dagelijks iets was. Waar had ik dit in godsnaam aan verdiend? Ik had hem nooit iets misdaan, noch zijn familie. Als Louis dit deed, dat zou begrijpelijk zijn gezien ik met zijn dochter een affaire had. Maar ik had geen idee waarom Liam boos op me zou zijn. Ik zou het vast wel horen, maar liever voor ik dood werd geslagen door hem dan erna. "Waarom?!" piepte ik nog eens. Ik schaamde me enorm om mijn affaire, en nog meer over wat er gisteravond was gebeurt, maar zelfs daar had Liam niets mee te maken. Ik had nooit geweten dat Liam zo sterk was. Hij had wel spieren, maar zo sterk had ik hem nooit ingeschat. Slechte inschattingsfout, want anders was ik wel in een boom geklommen ofzo, want dit was nu al niet leuk en ik had zo het gevoel dat dit maar het begin was.
Kevin William Styles
Ik luisterde naar Jessie en zuchtte zacht. Hij had misschien wel gelijk, maar ik zou in elk geval wel naar mijn kind luisteren, in plaats van boos op hem worden terwijl hij zich duidelijk al rot voelde. Ik besloot voor de rest maar niet meer te reageren, want op dit moment had ik liever geen familie hebben. Dan had ik misschien geen dak boven mijn hoofd gehad, maar in elk geval deze zooi ook niet. Zacht zong ik schokkerig hetgeen wat echt op hem sloeg. Hij was mijn sterkste en enige zonnestraaltje. Ik tekende zacht met een vinger de patroontjes van zijn aderen onder zijn huid over. Heel zacht verontschuldigde ik me voor de plotse uitbarsting. Ik wilde hem hiermee niet opzadelen en wist hoe moeilijk hij dit soort emoties vond om mee om te gaan. Ik voelde hoe hij me dichter tegen zich aan trok en ik krulde me nog iets verder om hem heen, maar ik stopte niet met de zachte strelingen van mijn enkel en mijn vingers. Langzaam begon ik weg te dommelen, want een goede nacht was het niet geweest,en de ochtend was nu al erg zwaar geweest. Toch schoten mijn ogen weer open bij zijn voorstel. Ik kon het gewoon niet geloven. "Meen je dat echt, Jess? Dat ik bij jou mag blijven, omdat het thuis niet lekker loopt?" vroeg ik met ogen en een stem vol ongeloof. Ik bleef hem nog even aankijken, maar met zijn gesloten ogen lieten me mijn hoofd weer neerleggen. Ik drukte een kusje in zijn nek en kroop zo dicht mogelijk tegen hem aan, zonder zijn armen te belasten, noch ook maar een van alle buisjes die onze lichamen in liepen te blokkeren. Dat was best moeilijk, maar het lukte me toch. Ik wilde wel graag even een dutje doen, maar wilde aan de andere kant mijn ogen niet sluiten en tijd verdoen die Jessie en ik samen hadden. "Ik hou van je, Jess." zuchtte ik zachtjes. Mijn oogleden werden nu langzaam best heel zwaar en een luide geeuw ontsnapte van tussen mijn lippen vandaag. Het was niet netjes, maar al deze zorgen en het geruzie maakte me enorm moe. "Welterusten." mompelde ik nog wat loom. Het zou goed zijn, vast en zeker, en hopelijk lieten ze me dit keer wel hier liggen, gezien ik nu toch naar deze afdeling verplaatst zou worden. Echt rust zoou ik zonder hem namelijk niet hebben. Zijn liefde en warmte waren heerlijk kalmerend en ik voelde me enorm veilig in zijn armen. Mijn borst stak een beetje, mijn borstkas deed nog flink wat pijn, maar dat kwam allemaal wel weer goed. Ik zou bij Jessie kunnen wonen, en mogelijk gaan studeren over een jaar of 2. Misschien had al deze duisternis toch nog een klein gouden randje... Heel misschien... Al bestond dat nu alleen nog maar in mijn dromen.
Bowties were never Cooler