De titel zegt genoeg denk ik.
-
take me back to the basics and the simple life
Ooh, no baby, you know you always trying to make me look the fool
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.
Aanvraag kijkstage 30/03-3/04
Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.
Hopelijk weet ze nu dat ze dit niet nog een keer moet flikken. Ze moet er maar mee leren leven dat ik verder ben gegaan met mijn leven, nadat ze onze relatie verpestte door me te vertellen dat ze zwanger was. Van een ander nog wel. Niet dat ik kinderen met haar wilde, maar ze ging vreemd in mijn huis, met mijn beste vriend! Jammer voor hen dat ze nu opgescheept zitten met een kind. En nu moet ze zielig gaan doen omdat ik Evangeline heb, ook al heb ik al een jaar niet meer aan Elise gedacht, voordat ik haar vorige week tegen kwam in het politiebureau.
JEANINE MATTHEWS
Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.
reconsider the statement
And don't forget, Elvendork! It's unisex!
In huidige grondwet geen rangorde omdat die onvoldoende recht doet aan de bijzonderheid van afzonderlijke gevallen. Ook heeft de geschiedenis wisselende voorkeuren van burgers laten zien.
De objectieve criteria voor zon rangorde ontbreken echter. Om beide redenen laat men de botsing van grondrechten onderling over aan de rechter, die in dit soort gevallen een aantal criteria hanteert.
Deze komen er op neer dat een op zichzelf kwetsende uitlating nog niet als belediging hoeft te worden opgevat, als zij gebaseerd is op geloofs- of levensovertuigingen van de verdachte.
Iets uit een maatschappijleer samenvatting. :')
http://flightrising.com/main.php?p=mb&board=ibaz&id=1362830&page=1
--
Ich liebe dich 27.12.23