• Hi. Ben ik weer met nog een vraagje.

    Ik kom er net achter dat ik alleen AZW, PRC, MOBI of TXT op mijn Kindle kan zetten. Mijn vraag is nu dus of iemand ook veilige sites of zelf boeken in dit formaat heeft en eventueel aan mij wilt geven? Anders kan ik niets met dit ding en kan ik hem volgende week wel weer terugbrengen. -> Via de store moet het namelijk met een creditcard en dat heb ik niet.
    Natuurlijk geef ik mijn e-mail adres in een pb-tje of evt mijn Facebook als je dat prettiger vind.

    Alvast wederom bedankt!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 14:17 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik download mijn e-books via torents.
    wil je wel een paar sites geven als je wilt

    Ik heb alleen epubs, sorry. Wat je wel kunt doen is zoeken naar een programmaatje om ze om boeken om te zetten van epub naar mobi.

    Edit: Hier staan een paar suggesties, mocht je dit overwegen. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar optie 3 maakt gebruik van het programma Calibre, en die kan ik wel aanraden.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 16:54 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    misslove88 schreef:
    ik download mijn e-books via torents.
    wil je wel een paar sites geven als je wilt


    Graag!(:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    WunWegWunDarWun schreef:
    Ik heb alleen epubs, sorry. Wat je wel kunt doen is zoeken naar een programmaatje om ze om boeken om te zetten van epub naar mobi.

    Edit: Hier staan een paar suggesties, mocht je dit overwegen. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar optie 3 maakt gebruik van het programma Calibre, en die kan ik wel aanraden.


    Ik kijk morgen wel even. Thanks! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    https://kickass.so
    of je kunt ook via google je boek zoeken en dan torents erachter zetten dat helpt ook wel eens

    HET IS ME GELUKT! YAY. Het is wel via een hele omweg, maar als het me zo lukt, heb ik het er wel voor over. ^^ Iedereen heel erg bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!