• Hoi hoi,

    Ik vraag even om jullie hulp, zouden jullie deze enquête willen invullen? -> klik

    Normaal zet ik de vragen altijd in het topic zelf, maar aangezien Quizlet op school geblokkeerd is en ik de antwoorden op school nodig heb, heb ik even een googleenquête aangemaakt.

    Alvast bedankt voor het invullen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nog een laatste bump, aangezien we morgen met de gegevens aan de slag moeten en hoe meer reacties, hoe meer gegevens we hebben :Y)


    Trouwens, al wel heel erg bedankt voor het invullen allemaal! We hebben gewoon al 75 reacties, wow :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Nog een laatste bump, aangezien we morgen met de gegevens aan de slag moeten en hoe meer reacties, hoe meer gegevens we hebben :Y)


    Trouwens, al wel heel erg bedankt voor het invullen allemaal! We hebben gewoon al 75 reacties, wow :o

    Ik had in gedachten om er nog eens "wat van te zeggen" als je nog vaker zou bumpen. Maar aangezien je zegt dit de laatste keer is, lijkt het me niet meer nodig ;p.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…