• Ik kreeg een ideetje dat ik echt niet kon laten liggen, maar ik ben nog niet helemaal zeker van de titel, dus misschien dat men mij kan helpen.^^

    Waar het over gaat:
    De fanficties over Harry Styles en zijn consorten rijzen de pan uit, in zulke mate dat de wereld gaat geloven dat ze niet enkel op fantasie kunnen berusten. Het zorgt voor een grote stress in de groep, waardoor ze uiteindelijk besluiten ieder hun eigen weg te gaan.
    Harry wordt het meest getroffen van allemaal. Hij lijkt geen baan meer te kunnen vinden door alle vunzige verhalen die over hem worden geschreven en geen enkel (leuk) meisje wil hem nog daten. De frustraties lopen dusdanig hoog op dat Harry zichzelf verliest en besluit de verhalen een kern van waarheid te geven, hij gaat op zoek naar de schrijvers en geeft ze de nachtmerrie die ze zelf in het leven hebben geroepen…

    Deze titels had ik in gedachten. Welke vinden jullie het leukste? Of hebben jullie nog een goede suggestie?

    21.8% (12 stemmen)
     
    Morbid fantasies

    7.3% (4 stemmen)
     
    Morbide fantasieën

    16.4% (9 stemmen)
     
    Morbid fanfictions

    50.9% (28 stemmen)
     
    Fanfiction nightmares

    3.6% (2 stemmen)
     
    Anders, namelijk...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben voor de titel met de meeste stemmen gegaan. Bedankt voor jullie hulp. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fanfiction nightmares vind ik het mooist en best passend (:
    Je hebt trouwens een zeer originele verhaallijn bedacht dat je echt niet mag laten gaan, ik ben zeer benieuwd en kun je me waarschuwen wanneer je dat verhaal start? (:


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Wat een leuk idee, ten minste iets anders dan al die saaie fanfics ^^

    Mmm, je kan ook alleen Morbid doen? Dat vindt ik eigenlijk wel leuk klinken.


    “A queen will always turn pain into power.”

    iHeartLJP schreef:
    Fanfiction nightmares vind ik het mooist en best passend (:
    Je hebt trouwens een zeer originele verhaallijn bedacht dat je echt niet mag laten gaan, ik ben zeer benieuwd en kun je me waarschuwen wanneer je dat verhaal start? (:


    Bedankt. (:
    Ik zal je waarschuwen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor wie er geïnteresseerd waren, hier is de story! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fanfiction Nightmares :-)
    En ik neem zeker weten een abo! x


    Collect moments, not things.