Dauth schreef:
(...)Ah okay. Nou ja, je hebt er opzich heel weinig aan en is alleen maar vervelend, haha. En ja, die extensies zijn echt heel heel erg irritant, zeker voor de die niet zo "into IT" zijn.
Ik kan me er dan ook echt kapot aan ergeren als ik dat soort problemen heb. Sites die me telkens storen, dingen die ik niet uit kan schakelen, internet dat langzaam is... (Eigenlijk is geen internet ook beter dan sloom internet, als je het zo bekijkt)
Maar ik erger me het meeste aan onduidelijke sites waarmee je dingen moet regelen. Ze zeggen dat alles zich vanzelf zal wijzen en ze doen alsof ze makkelijke stappenplannen hebben, maar het duurt echt eeuwen voor ik eindelijk kan krijgen of doen wat ik wil. "Oh ja, het is heel makkelijk hoor. Maar wacht even: We gaan je niet vertellen waar je moet kijken, je moet ook nog een of ander stom account aanmaken, je moet nog dit registreren, dat invullen. Maar wacht, sorry, het werkt weer niet, want nu is een of ander iets weer plotseling ongeldig. Tsja, dan maar weer opnieuw beginnen, hè?" Zucht zucht zucht... Soms wordt ik er bijna agressief van :').
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…