*kijkt haar vader aan. weet niet wat ze moet doen. denkt na. denkt nog steeds na. gaat naast haar vader zitten. hoopt dat ze troostende woorden kan zeggen, waar ze dus altijd in faalt*
Leven is een spel pap, vooral mijn leven. Aangezien ik geloof dat we op een dag worden vermoord door een tekening.
Het is niet goed voor vertrouwen, maar laat toch juist zien dat jij de leider bent?
En het wordt soms gebruikt bij zadelmak maken, right?
Ja, dat klopt.
Realiseer je enkel even dat een paard een kuddedier is. Ze zullen niet overleven in het wild zonder kudde. Met een join-up 'verstoot' je het paard uit de kudde. Oftewel, 'Ga maar dood'.
Veel mensen gebruiken het dus om een band op te bouwen, wat niet gaat gebeuren als je om de dag zomaar even een join-up uit voert bij een onzeker paard. Het is bedoelt voor paarden die geen respect tonen tegenover hun eigenaar.
And I'm nothing. You've always said you want nothing.
*kijkt haar vader aan. weet niet wat ze moet doen. denkt na. denkt nog steeds na. gaat naast haar vader zitten. hoopt dat ze troostende woorden kan zeggen, waar ze dus altijd in faalt*
Leven is een spel pap, vooral mijn leven. Aangezien ik geloof dat we op een dag worden vermoord door een tekening.
What's the point of living if you're going to die anyway?
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Pieps, als ik in Schotland zit, dan zit er ook een Italiaanse school daar. Misschien zit er toevallig een paar jongens in ons gastgezin *insertpedosmiley*
Malarkey schreef: Pieps, als ik in Schotland zit, dan zit er ook een Italiaanse school daar. Misschien zit er toevallig een paar jongens in ons gastgezin *insertpedosmiley*
Oeh, I like...
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."