Haloa mensen c:
Ik ben nog steeds bezig met een post voor HUHD :') Dat ik ondertussen ook heb gegeten wordt volkomen achterwege gelaten, evenals het feit dat ik nu al bijn 600 woorden heb :x
Ik heb een Story online gezet genaamd Behind the Truth, en ik heb een nieuw hoofdstuk online gezet, maar ik heb nog geen reacties terwijl het al acht keer is gelezen. ;c
I don't know if life is greater than death but love was more than either
Quivers schreef:
(...) Ik heb een Story online gezet genaamd Behind the Truth, en ik heb een nieuw hoofdstuk online gezet, maar ik heb nog geen reacties terwijl het al acht keer is gelezen. ;c
ik had niet gelezen dat je een nieuwe story had. ik ga het direct lezen i promise
Quivers schreef:
(...) Ik heb een Story online gezet genaamd Behind the Truth, en ik heb een nieuw hoofdstuk online gezet, maar ik heb nog geen reacties terwijl het al acht keer is gelezen. ;c
Zeur niet. Proloog van TSATB is nu 69 x gelezen met alleen een rea van Henk :c
Quivers schreef:
Ik was bezig met een post voor HUHD, die uiteindelijk 787 woorden lang is geworden
Ik zal nu je verhaal gaan lezen mevrouw Juultje