• Ik zat lekker oreo's te eten op de manier hoe een reclame mij ooit verteld heeft. Draaien, likken en dan in de melk dippen.
    Maar toen ontstond de vraag: 'waarom moet je aan je oreo likken?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zodat je vol pure agressie kan proberen dat witte spul eraf te schrapen met je tong, maar dat lukt nooit helemaal zonder dat belachelijk broze koekje te verbrijzelen en je diep teleur te stellen.

    Ik heb op de harde manier moeten leren dat de Oreoreclame vol leugens zit. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Zodat je vol pure agressie kan proberen dat witte spul eraf te schrapen met je tong, maar dat lukt nooit helemaal zonder dat belachelijk broze koekje te verbrijzelen en je diep teleur te stellen.

    Ik heb op de harde manier moeten leren dat de Oreoreclame vol leugens zit. (cat)

    Schrapen met je tanden zul je. (cat)


    ars moriendi

    Gadverdamme dat zijn werkelijk de meest ranzigste koekjes ooit...

    En dat moet vooral je hele klas verslaafd zijn en de hele dag oreo koekjes likken en eten (cat)

    Maar je likt dus de oreo vanwege het witte "spul"

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 22:20 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Whut. Ik snap nu echt niks meer van die koekjes. Het zijn koekjes. Die eet je gewoon en dat doe je hoe je dat wil. Dat bepalen zij niet >.<
    Ik ontleed koekjes vaak. Maar ik eet nooit oreo's. Ik heb er volgens mij in totaal maar één gehad (toen ik bij een klasgenoot was).

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 22:25 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Elros schreef:
    Gadverdamme dat zijn werkelijk de meest ranzigste koekjes ooit...
    [/b]

    Die dingen zijn overrated inderdaad.


    ars moriendi

    Omdat het moet van de reclame van Oreo?

    Ik heb nooit begrepen waarom je eerst het oreo koekje moet aflikken en dan in de melk moet dippen. Als ik ooit een Oreo koekje zou eten dan zou ik hem gewoon opeten. De enige koekjes die ik af lik zijn koffiekoekjes en de na maak prince koeken waar wit of bruin tussen zit. Alleen die laatste breken zo snel.


    Physics is awesome

    Ik weet niet precies of ik de eerste drie comments schokkend of grappig moet vinden x'D

    & ik heb geen flauw idee. Ik heb wel eens mensen oreo's zien eten maar ik heb ze nooit zien likken of dippen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Beckmann schreef:
    Omdat het moet van de reclame van Oreo?

    Ik heb nooit begrepen waarom je eerst het oreo koekje moet aflikken en dan in de melk moet dippen. Als ik ooit een Oreo koekje zou eten dan zou ik hem gewoon opeten. De enige koekjes die ik af lik zijn koffiekoekjes en de na maak prince koeken waar wit of bruin tussen zit. Alleen die laatste breken zo snel.


    De koekjes in combinatie met melk is lekker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    De koekjes in combinatie met melk is lekker.


    Oké, ik zou dan vinden dat de melk verpest is.


    Physics is awesome

    Philip schreef:
    Ik weet niet precies of ik de eerste drie comments schokkend of grappig moet vinden x'D

    & ik heb geen flauw idee. Ik heb wel eens mensen oreo's zien eten maar ik heb ze nooit zien likken of dippen.


    Hahahaha, dit inderdaad. Maar ik heb nog nooit oreo's gegeten omdat er niet uitzien alsof ik ze lekker ga vinden. Maar je kunt ze best eten zoals jij ze het lekkerst vindt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind Oreo's best lekker, maar ik vind het geen speciale koekjes. Ze zijn gewoon lekker, dat is alles. :')
    Plus, altijd als ik één kant van het koekje eraf probeerde te draaien, resulteerde het in één, kruimelige troep.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    Ik vind Oreo's best lekker, maar ik vind het geen speciale koekjes. Ze zijn gewoon lekker, dat is alles. :')
    Plus, altijd als ik één kant van het koekje eraf probeerde te draaien, resulteerde het in één, kruimelige troep.


    Ik vind ze ook niet speciaal of de lekkerste koekjes die er zijn. ,aar voor een keer zijn ze gewoon lekker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naevia schreef:
    Ik vind Oreo's best lekker, maar ik vind het geen speciale koekjes. Ze zijn gewoon lekker, dat is alles. :')
    Plus, altijd als ik één kant van het koekje eraf probeerde te draaien, resulteerde het in één, kruimelige troep.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Verslaafde hierzo. :9~

    Maar ik kan het, het vergt gewooon heeeeel veel training. ;) maar ik vind het lekkerder op de 'gewone' manier.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik houd niet van melk dus ik verslind ze zonder melk :3


    26 - 02 - '16