• Dag lieve Quizletters,

    Ik had een idee om een soort van Imagine verhaal te starten waar er uiteraard aanvragen worden geaccepteerd en waar ik alle fandoms zal toe laten. Echter weet ik niet of dit idee zou aan slaan.
    Wat vinden jullie?


    Hier zet ik even een voorbeeldje neer van hoe het er ongeveer zal uitzien.


    Thomas: You think I didn’t notice? The way you looked at him…the way you talked to him…you stopped loving me a long while ago…
    Y/N: Thomas…
    Thomas: Just go, Y/N…please…


    '' Type Sangster if you can see this. "

    I like ;)


    16 - 09 - '17

    Oeh, dat is een onwijs leuk idee. Ik zie ze altijd voorbij komen op Tumblr! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Leuk idee!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Leuk idee!


    -

    Niet z'n spetterend idee neem ik aan :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Als je alleen aanvragen gaat doen kan het miss zijn dat het een beetje traag opstart; beginnende stories hebben niet altijd veel abo's. Maar het idee is wel heel leuk :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Greenbean schreef:
    Niet z'n spetterend idee neem ik aan :'$


    Misschien omdat er veel mensen zo van die dingen doen, maar je moet daarom niet denken dat het geen leuk idee is. Ik zou zeggen, doe het gewoon. Als het nog tegenvalt kan je er altijd mee stoppen.


    16 - 09 - '17

    Spotgaai schreef:
    Als je alleen aanvragen gaat doen kan het miss zijn dat het een beetje traag opstart; beginnende stories hebben niet altijd veel abo's. Maar het idee is wel heel leuk :]


    Ja daar heb je wel een punt (: Misschien kan ik met de start eigen creaties maken en als het zou uitbloeien, dan op de aanvragen concentreren.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cathedrals schreef:
    Oeh, dat is een onwijs leuk idee. Ik zie ze altijd voorbij komen op Tumblr! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Peeps, ik heb dan toch maar gedaan ^^
    Voor de geinteresseerden Imaginestore • Greenbean


    '' Type Sangster if you can see this. "