• Dag mensen! (:

    Ik weet niet of het voor jullie als een verassing komt, maar na bijna een jaar bèta geweest te zijn, heb ik besloten ermee te stoppen. Ik zal hieronder even meedelen waarom.

    Al sinds het begin van mijn bèta-zijn stonden mijn aanvragen zeer laag – ik denk dat ik dat wel mag zeggen en zo niet: Het spijt me. Ik heb daar over die tijd twee mailtjes over ontvangen van de moderators – en om eerlijk te zijn, daar hadden ze groot gelijk in. Om even alle clichés en vooroordelen weg te helpen: Die mails hadden echt wel reden en men heeft echt geduld met me gehad. Er werd gevraagd of ik zelf oplossingen wist om bèta te kunnen blijven, dus voor iemand gaat denken dat het het stereotiep van het mod-mailtje was, dat wat niet het geval. ^^
    Ik heb dan aan de moderator die zich met de bèta’s bezig houdt uiteindelijk belooft dat ik zou nadenken over of ik deze functie nog wilde bekleden. Conclusie: Dat wilde ik, maar ik kon het niet. Ik heb op dit moment heel wat problemen thuis, op school en met mezelf, en dat kan zoveel aanvragen per week behandelen er niet meer bij, hoe super graag ik dit ook deed, want ik vond bèta zijn echt, echt super.

    Tot zoverre de saaie geschiedenis van Leah de bèta. Het zal dus niet lang meer duren of jullie zien me terug in het groen. Het zal voor mij ook even wennen zijn, maar het lijkt me het beste. Ik vond het echt een super ervaring bèta te zijn, en ik vond de crew ook een super team om mee te werken, dus nogmaals: Bedankt aan heel de crew om zoveel geduld met me te hebben en om zo’n fantastisch werk te leveren voor Quizlet. Bedankt mensen, echt waar, en ook aan iedereen niet-crew, want zonder jullie zou Quizlet niet zijn zoals het nu is. Bedankt.

    Veel liefs
    Leah


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Angmar schreef:
    Okee dat begreep ik dan verkeerd uit je verhaal.. Ik vind het heel jammer ook, omdat de mensen nu nog langer moeten wachten, maar als dit jou minder stress geweest is het natuurlijk allemaal maar beter. :)


    Ja, er is dringend versterking nodig :'D Ik heb een aanvraag dat al 3 weken loopt.


    What would Emma do?

    Angmar schreef:
    Okee dat begreep ik dan verkeerd uit je verhaal.. Ik vind het heel jammer ook, omdat de mensen nu nog langer moeten wachten, maar als dit jou minder stress geweest is het natuurlijk allemaal maar beter. :)


    Ik bedoelde nadat ik ze aanvaard had. (: Soms bleven die aanvragen een hele poos staan en dat vind ik echt jammer voor de mensen die het insturen, want die willen daadwerkelijk tips niet super lang wachten. ^^ Maar bedankt, echt waar. Ach tja, voordeel is dat ik nu niet zo snel mijn naam meer kan veranderen, zodat mensen de tel verliezen, hehe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ja, er is dringend versterking nodig :'D Ik heb een aanvraag dat al 3 weken loopt.


    Dat hangt af van de tijd van de bèta's en van het aantal aanvragen. Soms kan het heel lang duren en soms is je aanvraag in één dag weg, dat hangt af van moment tot moment. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naw een crewlid minder. (no_chears)
    Hoe moeten we nu Q over nemen als we met een man minder zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Debbaut schreef:
    Nawh, erg jammer, maar begrijpelijk.

    Bedankt voor je inzet voor Quizlet!!!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Veel succes met alle zorgen, respect voor het maken van deze keuze en bedankt voor al je inzet hier. Ik wens je het beste toe!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Avarosa schreef:
    Naw een crewlid minder. (no_chears)
    Hoe moeten we nu Q over nemen als we met een man minder zijn.


    Jullie kunnen het, ik vertrouw erop! One day, everybody will fear you! ^^ En met Alwins ponies moet dat zeker lukken, hehe.

    Eruka schreef:
    Veel succes met alle zorgen, respect voor het maken van deze keuze en bedankt voor al je inzet hier. Ik wens je het beste toe!


    Bedankt! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat jammer, Leah!
    Als ik heel eerlijk ben, had ik het wel zien aankomen, maar ik had gehoopt dat het niet zou gebeuren. En toch, uiteindelijk blijft je persoonlijke leven altijd voorgaan. Ik vind het erg goed dat je dit besluit hebt durven te nemen en ik hoop dat je de rest van het jaar de tijd en mogelijkheid zult hebben om je op jezelf te concentreren, zodat het hopelijk binnenkort weer wat beter gaat. Je was een leuke collega en we zullen onze jongste bèta missen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat jammer, Leah!
    Als ik heel eerlijk ben, had ik het wel zien aankomen, maar ik had gehoopt dat het niet zou gebeuren. En toch, uiteindelijk blijft je persoonlijke leven altijd voorgaan. Ik vind het erg goed dat je dit besluit hebt durven te nemen en ik hoop dat je de rest van het jaar de tijd en mogelijkheid zult hebben om je op jezelf te concentreren, zodat het hopelijk binnenkort weer wat beter gaat. Je was een leuke collega en we zullen onze jongste bèta missen. ^^


    Dat had ik ook gehoopt, maar zoals ik zei tegen Angmar: Jullie hebben niet veel aan mensen die amper iets doen, dus dit leek me echt het beste. Het is dan ook niet een besluit dat ik zomaar op één twee drie heb genomen. Ik heb een paar maand geleden naar enkele oud-bèta's rond gemaild, die me dan ook hebben geholpen bij deze keuze en ik ga jullie ook echt missen (en het bèta-readen op zich uiteraard ook, haha), want, zoals ik al zei: Ik vond jullie echt een super team. Jij (ik weet niet of ik het al heb gezegd, maar oké), ook nog eens heel bedankt voor alles wat je dit jaar weer gedaan hebt voor Quizlet, want dat mag niet over het hoofd gezien worden!
    En haha, ik heb even gekeken en nu zijn jij en Dirkje de jongste. Dat is een serieus verschil, hehe, vier jaar. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ken je eigenlijk niet zo goed, hoewel ik je tegenwoordig vaak op het forum tegen kom en je me heel aardig lijkt.

    Jammer dat je stopt, maar het is goed dat je voor jezelf kiest. Je persoonlijke leven gaat natuurlijk voor en het is al geweldig dat je zo'n dienst hebt bewezen voor Q!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 16:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Dat had ik ook gehoopt, maar zoals ik zei tegen Angmar: Jullie hebben niet veel aan mensen die amper iets doen, dus dit leek me echt het beste. Het is dan ook niet een besluit dat ik zomaar op één twee drie heb genomen. Ik heb een paar maand geleden naar enkele oud-bèta's rond gemaild, die me dan ook hebben geholpen bij deze keuze en ik ga jullie ook echt missen (en het bèta-readen op zich uiteraard ook, haha), want, zoals ik al zei: Ik vond jullie echt een super team. Jij (ik weet niet of ik het al heb gezegd, maar oké), ook nog eens heel bedankt voor alles wat je dit jaar weer gedaan hebt voor Quizlet, want dat mag niet over het hoofd gezien worden!
    En haha, ik heb even gekeken en nu zijn jij en Dirkje de jongste. Dat is een serieus verschil, hehe, vier jaar. :'D


    Ja, dat snap ik. Het is altijd jammer, maar soms is het gewoon een verstandige beslissing voor jezelf, en dan is het heel goed dat je de knoop doorhakt in plaats van jezelf te blijven plagen met (onnodige, wat mij betreft, maar begrijpelijke) schuldgevoelens. En jij ook bedankt voor alles wat je hebt gedaan! ^^

    Haha, daar kwam ik ook net achter. Ik vermoed zelfs dat ik nu de jongste ben, maar het zou ook kunnen dat Dirkje nog iets later jarig is dan ik, dat weet ik om eerlijk te zijn niet zeker. Het is inderdaad wel een behoorlijk verschil. Het bèta-team bestaat zonder jou uit een stel oude dames. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is een begrijpelijke keuze en ik vind het knap van je dat je die keuze durft te nemen.
    Ik wil je nog veel succes met school en thuis enzo en wie weet dat je misschien ooit nog je opnieuw wil opgeven als bèta wanneer alles veel beter gaat.
    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Da's wel wennen eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het eerlijk gezegd inderdaad ook aan zien komen. Maar het blijft wel jammer dat er weer een crewlid minder is.
    Maar ja, je persoonlijke leven gaat voor. Hopelijk blijf je wel gezellig op Q rondlopen. En wie weet, misschien heb je het ooit minder druk en kan je je mooi weer opgeven voor beta readen. Maar in de tussentijd wil ik je heel veel succes wensen met alles in je leven.


    -

    Surrealistic schreef:
    Ik ken je eigenlijk niet zo goed, hoewel ik je tegenwoordig vaak op het forum tegen kom en je me heel aardig lijkt.

    Jammer dat je stopt, maar het is goed dat je voor jezelf kiest. Je persoonlijke leven gaat natuurlijk voor en het is al geweldig dat je zo'n dienst hebt bewezen voor Q!

    X
    Ik zie nu pas dat je 14 bent :o wauw! Nog meer respect!


    Hoezo, nog meer respect vanwege mijn leeftijd? (: Heeft dat er iets mee te maken of zag ik even iets over het hoofd? (:

    Scandal & Emison - Bedankt, beiden. Over die laatste zinnetjes van jullie ga ik nu nog niet teveel nadenken, want dan begin ik weer te twijfelen aan of dit wel de juiste keuze was, maar de kans zit erin dat ik, als het eenmaal beter met me gaat, het misschien weer eens probeer, haha, maar daar ga ik nu nog niet over beginnen nadenken. (:
    Toch bedankt, beiden!

    Iedereen waar ik niet persoonlijk op geantwoord heb - Bedankt, ik waardeer dit soort reacties echt. (:

    Via dit topic wil ik ook nog even meedelen, voor ik het vergeet, dat ik tijdelijk op inactief ga (vandaag of morgen). Dit kan voor twee dagen zijn, maar ook voor maanden, dat weet ik nog niet. Hoe dan ook, ik ga iedereen hier missen. (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 19:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried