• Dag mensen! (:

    Ik weet niet of het voor jullie als een verassing komt, maar na bijna een jaar bèta geweest te zijn, heb ik besloten ermee te stoppen. Ik zal hieronder even meedelen waarom.

    Al sinds het begin van mijn bèta-zijn stonden mijn aanvragen zeer laag – ik denk dat ik dat wel mag zeggen en zo niet: Het spijt me. Ik heb daar over die tijd twee mailtjes over ontvangen van de moderators – en om eerlijk te zijn, daar hadden ze groot gelijk in. Om even alle clichés en vooroordelen weg te helpen: Die mails hadden echt wel reden en men heeft echt geduld met me gehad. Er werd gevraagd of ik zelf oplossingen wist om bèta te kunnen blijven, dus voor iemand gaat denken dat het het stereotiep van het mod-mailtje was, dat wat niet het geval. ^^
    Ik heb dan aan de moderator die zich met de bèta’s bezig houdt uiteindelijk belooft dat ik zou nadenken over of ik deze functie nog wilde bekleden. Conclusie: Dat wilde ik, maar ik kon het niet. Ik heb op dit moment heel wat problemen thuis, op school en met mezelf, en dat kan zoveel aanvragen per week behandelen er niet meer bij, hoe super graag ik dit ook deed, want ik vond bèta zijn echt, echt super.

    Tot zoverre de saaie geschiedenis van Leah de bèta. Het zal dus niet lang meer duren of jullie zien me terug in het groen. Het zal voor mij ook even wennen zijn, maar het lijkt me het beste. Ik vond het echt een super ervaring bèta te zijn, en ik vond de crew ook een super team om mee te werken, dus nogmaals: Bedankt aan heel de crew om zoveel geduld met me te hebben en om zo’n fantastisch werk te leveren voor Quizlet. Bedankt mensen, echt waar, en ook aan iedereen niet-crew, want zonder jullie zou Quizlet niet zijn zoals het nu is. Bedankt.

    Veel liefs
    Leah


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik snap het verhaal niet echt, maar dat ligt aan het feit dat ik een beetje moe ben. Tenminste, dat denk ik ;3
    Wel jammer..


    26 - 02 - '16

    Nawh, erg jammer, maar begrijpelijk.

    Bedankt voor je inzet voor Quizlet!!!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Het is begrijpelijk hoor, Leah. Je eigen toekomst is nog altijd belangrijker, natuurlijk. Het was erg fijn om met je samen te mogen werken bij Story of the Year. Je was een toffe collega. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Debbaut schreef:
    Nawh, erg jammer, maar begrijpelijk.

    Bedankt voor je inzet voor Quizlet!!!


    16 - 09 - '17

    Hoe ga ik mijn favoriete niet-Limburgse druif dan ooit nog herkennen D:

    Ik begrijp het, natuurlijk. School gaat voor (;

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:32 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oh. Meh. Nu moet ik voortaan gaan lezen wil ik je herkennen.
    Vroeger was het zo makkelijk. Eindeloos lange username in het paars? Dat is Leah!

    Nouja. Welkom terug bij de gewone users. Brrr.
    :3

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:32 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wat enorm jammer. :c Maar goed, uiteindelijk gaat jouw gezondheid en geluk natuurlijk voor. Ik heb in exact hetzelfde schuitje gezeten en het is niet leuk, maar als het moet, dan moet het. In ieder geval top dat je voor jezelf kiest, nu. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoewel ik het had zien aankomen, aangezien je me eens verteld hebt dat je erover nadacht om te stoppen, schrok ik toch wel erg toen ik je topic zag. Ik neem aan dat het niet anders kon, aangezien je anders niet gestopt was, maar ik vind het heel erg voor je dat je ermee ophoudt en ik hoop dat je er later geen spijt van zult hebben, al is het natuurlijk ook goed dat je voor jezelf kiest. :I

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 21:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh Leah dat had ik echt niet zien aankomen en ik vind het heel jammer. Ik baal ook best dat wij hier verder geen mening over konden uiten want iemand die wat minder doet is altijd gewenster dan een heel crewlid minder.

    (Of was het gewoon je eigen besluit?)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 22:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel erg jammer, Leah! Maar ik bedank je bij deze voor het betaën voor alle hoofdstukken en voor het geweldig zijn. Al wist je dat al. Dus het was nutteloos. Oké ik ben weer stil. :'D


    wat was dit ookalweer

    Dat is echt jammer! Van de weinige bèta aanvragen die ik heb gedaan, heb jij volgens mij de meeste verbeterd.
    Maar ook heel begrijpelijk. Je bent heel welkom bij ons "normale" users, hoor! (;

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 22:07 ]

    Naevia schreef:
    Het is begrijpelijk hoor, Leah. Je eigen toekomst is nog altijd belangrijker, natuurlijk. Het was erg fijn om met je samen te mogen werken bij Story of the Year. Je was een toffe collega. (:


    Bedankt. (: Jij was ook super om mee samen te werken, echt waar. Ik heb echt respect voor hoe efficiënt en snel jij werkt. (:

    Corporalki schreef:
    Hoe ga ik mijn favoriete niet-Limburgse druif dan ooit nog herkennen D:

    Ik begrijp het, natuurlijk. School gaat voor (;


    Ja, dat is al beter. ^^ Ik kom dan ook helemaal niet uit Limburg, haha.

    Mortrydd schreef:
    Oh. Meh. Nu moet ik voortaan gaan lezen wil ik je herkennen.
    Vroeger was het zo makkelijk. Eindeloos lange username in het paars? Dat is Leah!

    Nouja. Welkom terug bij de gewone users. Brrr.
    :3


    Ach, eindeloos lange naam in het groen valt ook wel te herkennen. ^^ Vooral als het totaal geen betekenis heeft. ^^

    Wiarda schreef:
    Wat enorm jammer. :c Maar goed, uiteindelijk gaat jouw gezondheid en geluk natuurlijk voor. Ik heb in exact hetzelfde schuitje gezeten en het is niet leuk, maar als het moet, dan moet het. In ieder geval top dat je voor jezelf kiest, nu. c:


    Jij trouwens ook nog eens super bedankt voor de raad die je me er een paar maand geleden over gegeven hebt. (:

    Friendzone schreef:
    Hoewel ik het had zien aankomen, aangezien je me eens verteld hebt dat je erover nadacht om te stoppen, schrok ik toch wel erg toen ik je topic zag. Ik neem aan dat het niet anders kon, aangezien je anders niet gestopt was, maar ik vind het heel erg voor je dat je ermee ophoudt en ik hoop dat je er later geen spijt van zult hebben, al is het natuurlijk ook goed dat je voor jezelf kiest. :I


    Ik denk niet dat ik er spijt van zal hebben, neen, al wil dat niet zeggen dat ik het niet voor dood ga missen. Ik ben er steevast van overtuigd dat het me echt zwaar gaat vallen de eerstkomende tijd, want ik deed het echt super, super graag, maar ik denk toch dat dit de goede keuze is.

    Angmar schreef:
    Oh Leah dat had ik echt niet zien aankomen en ik vind het heel jammer. Ik baal ook best dat wij hier verder geen mening over konden uiten want iemand die wat minder doet is altijd gewenster dan een heel crewlid minder.


    Het is echt helemaal mijn eigen keuze geweest. Jullie hebben gewoon niet zoveel aan iemand die amper tot niets doet en daarbij is het ook niet zo fijn voor de mensen die stukken insturen om zo lang te moeten wachten, denk ik zo. Toch bedankt. (: Ik ga jullie echt missen. :/

    @Iedereen: Bedankt voor de lieve woorden, echt waar, dat vind ik super van jullie. Thank you.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    Nawh, erg jammer, maar begrijpelijk.

    Bedankt voor je inzet voor Quizlet!!!


    What would Emma do?

    McKagan schreef:
    Heel erg jammer, Leah! Maar ik bedank je bij deze voor het betaën voor alle hoofdstukken en voor het geweldig zijn. Al wist je dat al. Dus het was nutteloos. Oké ik ben weer stil. :'D


    Nu hoef ik geen grammar-nazi meer uit te hangen, hehe. Maar bedankt, echt waar! Ik vind het echt fijn dat er zo positief gereageerd wordt. (:

    Kaj schreef:
    Dat is echt jammer! Van de weinige bèta aanvragen die ik heb gedaan, heb jij volgens mij de meeste verbeterd.
    Maar ook heel begrijpelijk. Je bent heel welkom bij ons "normale" users, hoor! (;


    Ik vond het echt altijd super je aanvragen te verbeteren, en dat meen ik. Je hebt zo'n lekker lopende schrijfstijl. (: En bedankt, hehe. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okee dat begreep ik dan verkeerd uit je verhaal.. Ik vind het heel jammer ook, omdat de mensen nu nog langer moeten wachten, maar als dit jou minder stress geweest is het natuurlijk allemaal maar beter. :)


    Every villain is a hero in his own mind.