• Honderden, zo niet duizenden, goden en godinnen leven in vele pantheons over de hele wereld en allemaal hebben ze een ding gemeen: ze hebben een heleboel deels sterfelijke kinderen en kleinkinderen en achterkleinkinderen.
    Afstammen van een god klinkt misschien als iets leuks, het is ook levensgevaarlijk want spanning tussen verschillende pantheons, binnen een pantheon en de constante dreiging van monsters maken deze kinderen kwetsbaar.
    Deze kinderen met goddelijke afstamming kunnen echter altijd een veilig thuis vinden in Heildaven, een eiland dat alleen iemand met zowel sterfelijk als goddelijk bloed kunnen betreden. Hier word men voorbereid op de gevaren die er in de buitenwereld op de loer liggen en leer je de volle betekenis van een goddelijk erfgoed.
    Goddelijke voorouders, magische eilanden, wapentraining, speciale gaven en spanningen tussen de verschillende pantheons kunnen echter aan een ding niets veranderen: het zijn nog altijd tieners.

    Rollen:

    Jongens:
    Meeko Tramp Stenrød - 1,1 - Exorcizamus
    Carbrey Edan Alaois - 1,2 - Gonplei

    Meisjes:
    Mia Alison Thompson - 1,1 - Squib
    Freya Melanie Gruskoff - 1,1 - Philia
    Cassiopeia Florentina Salpigides - 1,2 - Beckmann

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Goddelijke voorouder(s):
    Goddelijke krachten: (Houdt er rekening mee dat meer goddelijk bloed meer kracht betekend)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    Regels
    Minimaal 200 worden per post – ik controleer
    Geen eendagsvliegen
    Geen perfecte personages
    Naamswijzingen doorgeven
    16+ is toegestaan
    Reserveringen blijven 48 uur staan
    Houdt jongens en meisjes ongeveer gelijk
    Je krijgt twee waarschuwingen in je GB, daarna lig je eruit

    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:14 ]


    Remember to be ridiculous.

    Exorcizamus schreef:
    (...)


    Tramp is klaar (: Tenzij je natuurlijk vindt dat ik nog wat aan moet passen.
    Iemand een relatie met hem? Ex-vriendin ofzo?

    Is het eigenlijk een soort middelbare school waar ze op zitten of is het ook echt hun woonplaats? En zitten ze vast op het eiland of kunnen we er ook weg? Sorry voor de vele vragen



    Freya wil wel een soort van relatie met hem, maar dan goede vrienden, of jeugdvrienden, aangezien Freya normaal niet aan vriendjes doet :3
    Al is hij wel erg leuk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wauw, ik zie dat ik weer heel erg geliefd ben hier (;

    Ik vind het allemaal prima, maar het is denk ik niet zo logisch als Mia en Carbrey hem haten en dat hij dan vrienden is met Freya


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Wauw, ik zie dat ik weer heel erg geliefd ben hier (;

    Ik vind het allemaal prima, maar het is denk ik niet zo logisch als Mia en Carbrey hem haten en dat hij dan vrienden is met Freya


    Waarom niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Waarom niet?


    Omdat Mia en Freya ook goede vrienden zijn. Het kan verder wel, maar het lijkt me gewoon niet heel logisch.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    (...)

    Omdat Mia en Freya ook goede vrienden zijn. Het kan verder wel, maar het lijkt me gewoon niet heel logisch.


    Oh, ik dacht dat je 't over Carbrey had, die mag Freya niet zo heb ik net besloten :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Squib schreef:
    (...)

    Het is echt een woonplaats en hoewel ze het eiland kunnen verlaten wordt het afgeraden, zeker aan de jongere studenten omdat het heel gevaarlijk is.
    Mia kan een hekel aan hem hebben.


    Handig om te weten. Is het dan goed als de ouders van Cas in de gewone wereld wonen?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Handig om te weten. Is het dan goed als de ouders van Cas in de gewone wereld wonen?


    Ja, de meesten volwassenen leven in de gewone wereld.


    Remember to be ridiculous.

    Jonty schreef:
    (...)

    Oh, ik dacht dat je 't over Carbrey had, die mag Freya niet zo heb ik net besloten :W



    Nawh :/ Freya voelt zich bijna beledigt... :') Ik zal haar karakter even doorlezen, maybe the can be 'enemies'.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)


    Nawh :/ Freya voelt zich bijna beledigt... :') Ik zal haar karakter even doorlezen, maybe the can be 'enemies'.


    Oh wauw, volgens mij zat ik bij de verkeerde rol te kijken of zo :W
    Hij mag haar wel een beetje, hahah. Vrienden dan maar? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Oh wauw, volgens mij zat ik bij de verkeerde rol te kijken of zo :W
    Hij mag haar wel een beetje, hahah. Vrienden dan maar? ^^



    Ik vind het goed ^^ Gewoon dat ze net vrienden zijn geworden? Of had je wat anders in gedachte?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)


    Ik vind het goed ^^ Gewoon dat ze net vrienden zijn geworden? Of had je wat anders in gedachte?


    Net vrienden is wel goed (:
    Ik zie het morgen allemaal wel, want ik ga nu naar bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Net vrienden is wel goed (:
    Ik zie het morgen allemaal wel, want ik ga nu naar bed.


    Okay^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hopelijk maken er nog meer mensen een rol/personage aan. Niet dat jullie niet aardig zijn, maar het is wel een klein clubje met mensen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 17:06 ]


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    Hopelijk maken er nog meer mensen een rol/personage aan. Niet dat jullie niet aardig zijn, maar het is wel een klein clubje met mensen.



    Ik dacht hetzelfde hoor, vijf personages is nou eenmaal weinig...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    (...)


    Ik dacht hetzelfde hoor, vijf personages is nou eenmaal weinig...


    Ja, inderdaad. Een klein clubje is wel gezellig, maar als er iemand weg gaat, heb meteen zo'n gat.


    Physics is awesome