Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Dauth schreef:
(...)Ja, dat lijkt me wel zo handig, hahaha. Wat droomde je dan?
Ik weet er heel weinig meer van, maar ik heb nog wel onthouden dat ik ergens met Nikki in een café zat en toen weggebeld werd. :'D Volgens mij werd jij ook genoemd, maar was je naar het buitenland of zoiets. x)
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Wiarda schreef:
(...)
Ik weet er heel weinig meer van, maar ik heb nog wel onthouden dat ik ergens met Nikki in een café zat en toen weggebeld werd. :'D Volgens mij werd jij ook genoemd, maar was je naar het buitenland of zoiets. x)
Haha, awesome. 8D Ik zat in iemands droooom. (bloos)
Wiarda schreef:
(...)
Hahaha, dat is best wel raar ja. En dat terwijl ik amper nog actief ben op Q.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Dauth schreef:
(...)Hahaha, dat is best wel raar ja. En dat terwijl ik amper nog actief ben op Q.
In de vier jaar dat ik hier zit ben je actief genoeg geweest om in mijn hoofd direct aan Q gelinkt te zijn - en volgens mij ben ik daar niet de enige in. :'D
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.