Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Als jullie hem blijven behandelen als een mentaal gestoorde patiënt, draait hij echt nog eens door.
Gun hem wat tijd. Jullie hebben nog een kind, hoor.
Sommige mensen zijn echt zo dom als het achtereind van een koe en ik heb daar te weinig geduld voor. Of ze zijn gewoon lui en dat is nog 10x erger.
Ik heb geen zin om naar mijn oma's verjaardag te gaan waar iedereen hun verhalen schreeuwend aan elkaar vertelt over de meest saaie, volwassen onderwerpen. Gelukkig komt mijn broer ook.
Michonne schreef: Sommige mensen zijn echt zo dom als het achtereind van een koe en ik heb daar te weinig geduld voor. Of ze zijn gewoon lui en dat is nog 10x erger.
Ik heb geen zin om naar mijn oma's verjaardag te gaan waar iedereen hun verhalen schreeuwend aan elkaar vertelt over de meest saaie, volwassen onderwerpen. Gelukkig komt mijn broer ook.
Bedankt om mijn dag weer eens helemaal te verkloten en me weg te pesten uit mijn eigen huis. Wtf, echt waar. I'm crying. Ik haat je, ik haat je, ik h-a-a-t je.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it