• Beginpost?

    Wat is Henk?


    -

    Goya schreef:
    (...)

    Lichtelijk geïrriteerd. Onze rijles was weer es de grap & zorgenkindje van de dag -.- Ugh.


    Heb je wel fijn gereden?


    all because i liked a girl

    Goya schreef:
    (...)

    Lichtelijk geïrriteerd. Onze rijles was weer es de grap & zorgenkindje van de dag -.- Ugh.


    N'awh.


    -

    Ferrars schreef:
    (...)

    Goed hoor, buiten dat ik barstende hoofdpijn heb en aardrijkskunde aan het leren ben ^^


    Beterschap (:

    AK is gewoon vervelend :c


    -

    @Auto: Yeah, pzich wel.

    @Henk: Jepp.

    Hier is een kort verslag van mijn les. Ugh. Gelukkig mocht ik wel op Jacko rijden.

    Well,de pony's waren nogal heel erg druk/hyper/fris -waarschijnlijk door de kou en te weinig beweging doordat de wei half bevroren is en ze daar niet in kunnen en de paddocks bezet worden door pensionpaarden- dus wij hadden nogal moeite met ze netjes te laten lopen. Zeker aangezien we maar met zijn zessen waren, en de meeste paarden sowieso al druk waren. Dus al bij al ging onze les niet super goed. Nu begon Sonnete, een pony die van zichzelf al helemaal hyper is en waar een vriendin van me op reed, helemaal te springen en te bokken en Lisa bleef er nog net aan op zitten. Ondertussen was de rest ook chaos omdat twee paarden er vandoor gingen en een ander paard ook niet echt meewerkte. Lisa bleef gelukkig zitten.
    Maar Rockylady, waar Susanne dus op reed, begon echt weg te sprinten als in 100 % er van door. Susanne viel er van af, pok, met haar hoofd tegen de bakrand. Nu is d'r cap waarschijnlijk van binnen gebroken. Ze stapte dan ook niet meer op en de les heeft zo'n 10 minuten stil gereden. Dit was toen we zo'n 20 minuten bezig waren. Jasmijn -uit de les na ons- had Rockylady ondertussen gepakt en moest haar even rijden. En zij rijd nu tien jaar maar flikkerde er net aan niet af. Sonette deed een tijdje later weer hetzelfde als eerst, en natuurlijk kwam iedereen kijken, en begon een groepje te lachen, ze zitten in de les na ons, omdat we de paarden niet goed in toom hadden. -Stiekem hoop ik dat een van hen nu zelf geflikkerd is-
    Naja, de laatste twintig minuten gingen gelukkig wel goed, we zijn 10 min langer doorgegaan dus waren later klaar omdat de les ook een tijd stil had gelegen.


    take me back to the basics and the simple life

    Olaaaaahh


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    Olaaaaahh


    Ola


    take me back to the basics and the simple life

    Jooooooooo


    -

    Mangata schreef:
    Jooooooooo


    HEEEENK! *ATTACK HUG*


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    HEEEENK! *ATTACK HUG*


    Hoe gaat het met het leven op deze aardse planeet?


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Hoe gaat het met het leven op deze aardse planeet?


    in drie letters : UGH


    take me back to the basics and the simple life

    IK HEB MIJN THERMOSBEKER. IK BEN ZO BLIJ. EN NIEUWE KLEREN.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Goya schreef:
    (...)

    in drie letters : UGH


    N'awh. Op Mars gaat het wel goed.


    -

    Malarkey schreef:
    IK HEB MIJN THERMOSBEKER. IK BEN ZO BLIJ. EN NIEUWE KLEREN.


    Wat is een - eh - thermosbeker?


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    N'awh. Op Mars gaat het wel goed.


    Wauw -.-
    Maar vanavond wordt wel leuk haha. Mijn vriendinnen waren echt supergeniaal met een cadeautje bedenken met zijn tweetjes. It's so damn great hahahahahaha.

    Henk? I've got two questions for you


    take me back to the basics and the simple life

    Malarkey schreef:
    IK HEB MIJN THERMOSBEKER. IK BEN ZO BLIJ. EN NIEUWE KLEREN.


    Hahahahahahaha. Foto's?
    Thermosbekers zijn handig :3 Ik moet er nog steeds eentje voor school aanschaffen :Y)


    take me back to the basics and the simple life