• Beginpost?

    Wat is Henk?


    -

    Komorebi_ schreef:
    Jullie zijn te nieuwsgierig om te kijken wat dit is, ik weet het zeker.


    Haha. Ik had m al gezien. Maar hij spreekt mij op het moment niet heel erg aan :x


    take me back to the basics and the simple life

    Tsssssssssssssssssss. Wil ik net gaan typen in onze wapp groep en dan valt mijn telefoon uit. Nergens een oplader te bekennen. But: QUIZLET DOET HET WEL WEER BIJ MIJ, So Yeeeeeyh!


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    Tsssssssssssssssssss. Wil ik net gaan typen in onze wapp groep en dan valt mijn telefoon uit. Nergens een oplader te bekennen. But: QUIZLET DOET HET WEL WEER BIJ MIJ, So Yeeeeeyh!


    N'aww. Hahaha.
    Pssssssssst. Post met James? And will you join my RPG?


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    N'aww. Hahaha.
    Pssssssssst. Post met James? And will you join my RPG?


    Ga ik zo doen, ik voel me afgezien dat mijn telefoon me in de steek laat al veel beter dus dat is iets goeds.

    Ik wilde dus typen: I dunno. Ik weet echt minder dan niets van paarden. But net voordat ik het wilde versturen viel die uit. En dat is niet erg, want ik kan het ook gewoon hier zeggen, but nu voel ik me wel verlaten door mijn mobiel.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Ga ik zo doen, ik voel me afgezien dat mijn telefoon me in de steek laat al veel beter dus dat is iets goeds.

    Ik wilde dus typen: I dunno. Ik weet echt minder dan niets van paarden. But net voordat ik het wilde versturen viel die uit. En dat is niet erg, want ik kan het ook gewoon hier zeggen, but nu voel ik me wel verlaten door mijn mobiel.


    Hahaha.

    Ilona doet ook mee en die weet ook niet eel van paarden :') ik heb in het topic een link gezet voor degenen die dinen willen weten enzo dus misschien dat je daar wat aan hebt? De bokt wiki is heel duidelijk en handig & betrouwbaar


    take me back to the basics and the simple life

    Zelfgebakken brownie is hemels (H)


    be gay do crimes

    N'awh. Ze zijn zo cute. Die kleine ukkies in de befinnersles. Awhh


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Hahaha.

    Ilona doet ook mee en die weet ook niet eel van paarden :') ik heb in het topic een link gezet voor degenen die dinen willen weten enzo dus misschien dat je daar wat aan hebt? De bokt wiki is heel duidelijk en handig & betrouwbaar


    But ik weet zeg maar niet of ik er genoeg interesse voor heb om hem niet te verwaarlozen.


    She was always looking for more..

    I'M GONNA LOVE YOU LIKE I CAN, CAN, CAN.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    But ik weet zeg maar niet of ik er genoeg interesse voor heb om hem niet te verwaarlozen.


    Oooh. Op die manier


    take me back to the basics and the simple life

    Malarkey schreef:
    I'M GONNA LOVE YOU LIKE I CAN, CAN, CAN.
    Moette doen dan.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mijn leven is een facepalm.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Urgh, jongens zijn echt ugh. Op een slechte manier.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    Mijn leven is een facepalm.
    Explain :'D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Explain :'D


    Nou kijk, een vriend van me was chagrijnig in een whatsappgroep. Dus ik hem zo ''Ben je ongesteld?'' vragen en toen een mini-ruzie. Jep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.