• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen
    Prins: Nevergirl
    Prinses: VladiFerr


    Starks
    Prins: Sand
    Prins:Squib


    Lannisters
    Prinses: Sabaism
    Prinses:Waldeinsamkeit



    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:


    Rollentopic


    "Rebellion's are build on hope"

    Nimble schreef:
    (...)

    Sure, maar waarom zou ze met de eigenaar van een bordeel praten?


    Ohja xD ehhh, haha


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dan schrijf ik wel een stukje, en dan mag iemand zich daar op aansluiten voor Maelesys, okay.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Alessandra is zo wel klaar. Ik moet enkel nog wat broers/zussen verzinnen en namen voor haar ouders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik probeer vanavond Rhae nog af te werken en dan hopelijk morgen wat te posten.


    help

    Ik post straks de Queen ook even, in de tussentijd heb ik Rylen nog voor iemand?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Merlyn --> Maseo


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT.

    VladiFerr schreef:
    DE NACHT VALT LANGZAAM IN KINGSLANDING EN IEDEREEN BEGEEFT ZICH NAAR DE TROONZAAL.


    Zo snel al?
    Ik snap dat het niet eeuwig dezelfde tijd kan blijven, maar het was fijn geweest als het tenminste eerst gemeld was zodat mensen misschien gesprekken af konden ronden en met overleg, niet ineens zo abrupt.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 20:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    VladiFerr schreef:
    DE NACHT VALT LANGZAAM IN KINGSLANDING EN IEDEREEN BEGEEFT ZICH NAAR DE TROONZAAL.


    Whut? Hoe zo dat zo snel al? Mijn personage is nog vol in gesprek? Er zijn zelfs mensen die nog niet hebben gereageerd of maar één post hebben geplaatst. . .


    Ik citeer "langzaam"
    Dat betekend dus echt niet dat je nu onmiddellijk per se moet gaan posten of iets in die richting. Echt mensjes. Doe lekker rustig aan. Ik bedoelde het niet als een push achtig iets.


    "Rebellion's are build on hope"

    Zo, ik heb de koningin gepost, iemand voor haar?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Waldeinsamkeit >> Ameliorate

    Sorry trouwens dat ik een paar dagen niet heb gereageerd. Ik heb het vorige week en aankomende week erg druk met school. Wel zal ik zo snel mogelijk weer iets posten.


    She was always looking for more..

    Ik heb gepost met Lyanna & ze staat helemaal open voor een gesprek of iets. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sorry dat ik nog steeds niets gepost heb. Ik heb het nogal moeilijk de laatste tijd en de inspiratie komt en gaat, waardoor ik al drie dagen achter elkaar naar een leeg scherm zit te staren zonder één letter te typen. :') Mijn excuses, ik probeer morgen om zeker wat te schrijven.


    help

    Voor iedereen die niet heeft gereageerd. Het is niet erg. Ik heb zelf last van angst aanvallen en heb hierdoor weinig tijd kunnen hebben voor Quizlet. Vandaar dat ik niet heb gereageerd, of amper, op aanvragen of dat ik dingen heb veranderd. Dat iedereen het ook even weet!!


    "Rebellion's are build on hope"