• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen
    Prins: Nevergirl
    Prinses: VladiFerr


    Starks
    Prins: Sand
    Prins:Squib


    Lannisters
    Prinses: Sabaism
    Prinses:Waldeinsamkeit



    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 1 personage.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:


    Rollentopic


    "Rebellion's are build on hope"

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Ik heb Cersei wel, maar ik ben een beetje in de war met wie ze nou zou gaan trouwen dus vindt ik het een beetje moeilijk om iets te schrijven.


    VladiFerr schreef:
    Okay, laat me dit even uitleggen.
    Sabaism had eerst de rol van één van de Lannister prinsessen toen ze die liet vallen, later kreeg ik een GB of ze die alsnog mocht doen en ik heb toen compleet over het vragen van de rol van Merlyn heen gekeken en dat spijt me heel erg. Je kan inderdaad een tweeling doen en dan zet ik je er gewoon bij. Nogmaals mijn excuses.

    Over de paren:

    Augustus Targaryen ~ Cersei Lannister
    Eddard Stark ~ Personage van Sabaism
    Rosemary Targaryen ~ Rickard Brandon Stark


    Dit zijn de huwelijksparen


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)

    Dit zijn de huwelijksparen


    O oké, thanks. Eerst stond er ergens het ene en toen stond er iets anders en toen snapte ik het niet meer. Haha. Maar ik kan Cersei dan wel naar iemand laten gaan, maar ze is niet echt iemand die snel op iemand af zou stappen. Misschien dat ze tegen iemand aanbotst of zo? Sorry trouwens voor de late reactie. Ik moest mijn moeder helpen met het eten.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    O oké, thanks. Eerst stond er ergens het ene en toen stond er iets anders en toen snapte ik het niet meer. Haha. Maar ik kan Cersei dan wel naar iemand laten gaan, maar ze is niet echt iemand die snel op iemand af zou stappen. Misschien dat ze tegen iemand aanbotst of zo? Sorry trouwens voor de late reactie. Ik moest mijn moeder helpen met het eten.


    Maakt niet uit, ze kan tegen Isabeth aanbotsen? Die staat in de troonzaal vol met mensen.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, ze kan tegen Isabeth aanbotsen? Die staat in de troonzaal vol met mensen.


    Oké, is goed. :]


    She was always looking for more..

    Alvast even ter informatie — deze week staan de rapportgesprekken gepland op mijn stage dus daar ben ik twee middagen en twee avonden mee bezig. Daardoor zal ik niet altijd even snel kunnen reageren. Morgenochtend zal ik een post maken en deze plaatsen (: Daarbij zal ik het natuurlijk wel steeds bij lezen en in de kleine momenten snel een nieuwe post te schrijven.
    Zaterdag is alles weer voorbij.


    Hetzelfde geldt voor mij, ik heb al vakantie - dus ben ik vanaf dinsdag tot zondag bij m'n grootouders die helaas zonder internet leven, daarom ben ik pas weer zondagavond online en kan dan bijna een week niet reageren. Ik zal vandaag/morgen een post proberen te schrijven.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iemand voor Rylen? Of de koningin, maar ik weet niet of ze goedgekeurd is.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Iemand voor Rylen? Of de koningin, maar ik weet niet of ze goedgekeurd is.


    Ik heb Eddard als je wilt


    Remember to be ridiculous.

    Ik zal morgen mijn rol afmaken en dan hopelijk ook nog gelijk iets posten! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Naar wie kan ik Rickard sturen? Of is er iemand die nog niemand heeft om mee te praten?


    Wat kan Jill gaan doen als bediende? (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sand schreef:
    Naar wie kan ik Rickard sturen? Of is er iemand die nog niemand heeft om mee te praten?


    Ik kan Eddard op hem afsturen


    Remember to be ridiculous.

    Ik heb Nymeria nog voor iemand?


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    Ik heb Nymeria nog voor iemand?


    Maelesys?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    (...)

    Maelesys?


    Sure, maar waarom zou ze met de eigenaar van een bordeel praten?


    kindness is never a burden.