• De drie grote families. De Starks, de Lannisters en Targaryen hebben het eindelijk goed. Al na tien jaar is er geen oorlog meer en leeft iedereen in de zeven koninkrijken in harmonie samen en is er grote welvaart. Op de ijzeren troon zit de familie Targaryen en zij laten hun bloed weer verbinden met andere huizen door huwelijke af te sluiten. Het is eindeljik een paradijs op de verkrachtingen en brute moorden na. Als er een groot feest word gehouden in Koningslanding word er een huwelijk afgesloten. Één tussen de zoon van de Targaryen en de dochter van de Lannisters. Één tussen de zoon van de Starks en de dochter van de Targaryen en een huwelijk tussen een zoon van de Starks en de dochter van de Lannisters.
    Willen deze prinsen en prinssesen dat wel? Ze kunnen in opstand gaan tegen hun ouders of zich erbij neer leggen. Misschien hebben ze hun hart al aan iemand verloren en moeten ze die nu voor altijd gedag zeggen.
    Aan hun de keus.


    Rollen:

    Targayen

    Koningin: Maelesys Targaryen ~ Cissy 1,11
    Prins: Augustus Targaryen ~ Nevergirl 1,5
    Prinses: Rosemary Targaryen ~ VladiFerr 1,2
    Bastaarddochter: Rhaeyna Blackfyre ~ McGonnagall 1,4


    Starks
    Prins: Rickard Brandon Stark ~ Sand 1,7
    Prins: Eddard Stark ~ Squib 1,4
    Prinses: Lyanna Mira Stark ~ Cathedrals 1,7
    Bediende: Jilliyan Yden Nalor ~ Sabaism 1,6


    Lannisters
    Prinses: Luciya Gwendys Lannister ~ Sabaism 1,5
    Prinses: Joanna Lannister ~ Waldeinsamkeit 1,5[/face]


    Andere belangrijke personen


    Huwelijksgast: Alessandra Fossoway ~ Merlyn 1,11
    Huwelijksgast: Lorent Tyrell ~ Nimble 1,10
    Bordeel eigenaar: Nymeria Fregar ~ Nimble 1,7
    Kings guard: Ser Thoros "The Little Pup" Clegane ~ Shadowhunter 1,10
    Vrouwe van de Stormlanden: Isabeth Baratheon ~ Squib 1,7
    Bastaarddochter: Arianne Martell lid van de Small Council als Master of Whisperers ~ Shadowhunter 1,11
    Geheime liefde: Rylen Wyl ~ Cissy 1,4


    Invullen:


    Rol:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:


    – 200 woorden minimaal.
    – Minstens 2 keer in de week reageren.
    – Niet meer dan 2 personages.
    – Een reservering blijft 72 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – 16+ is toegestaan.
    – Ga niet als een snel trein reageren. (Dus niet dat als een iemand 2 dagen niet online is kunnen zijn er 3 pagina's erbij zijn)
    – Naam verandering door geven.
    – Je hoeft GOT niet te hebben gelezen of hebben gekeken, maar als je even wat meer informatie wilt PB mij dan of zoek het zelf op (:



    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 14:34 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Crooked schreef:
    Daar ben ik het helemaal mee eens. (:

    Heb je toevallig een idee wat een logisch (huis)dier zou zijn voor een Lannister?


    Leeuw. Nee ok — dat zou raar staan.
    Eh. . . Poes?


    VladiFerr schreef:
    Ik heb geen zin in een ruzie over de RPG. Als er een probleem is laat je het met rust, of PB je elkaar maar.
    Dit word gewoon een leuke en gezellige RPG!! (:


    Dat kan dus niet, wat dan ook mijn probleem is. Anders los ik het graag met haar op.

    Maar goed, ik schrijf me uit. Want zo kan ik dus echt niet goed rpgen. Sorry.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sand schreef:
    (...)

    Leeuw. Nee ok — dat zou raar staan.
    Eh. . . Poes?


    Een katachtige is inderdaad een goeie keus (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Cathedrals schreef:
    (...)

    Dat kan dus niet, wat dan ook mijn probleem is. Anders los ik het graag met haar op.

    Maar goed, ik schrijf me uit. Want zo kan ik dus echt niet goed rpgen. Sorry.


    For the love of god. Dat je dit doet in een topic is één ding. Maar prima. Ik ontblok je wel als dat er voor zorgt dat je in deze RPG blijft.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    "What's the saying? 'Every time a Targaryen is born the gods flip a coin."



    Rol:
    Prinses

    Familie:
    Targaryen "Fire and Blood"

    Naam:
    Rosemary Targaryen

    Leeftijd: 18 jaren jong, Boogschutter


    Uiterlijk:
    Net als bijna iedere Targaryen heeft Rosemary wit haar. Het steekt fel af tegen haar gebruinde huid die door de zon een donkere gloed over zich heeft gekregen. Ondanks dat haar haren wit zijn, zijn haar wenkbrauwen lichtbruin. Over haar licht hoekige gezicht zitten sproeten en moedervlekjes. Haar jukbeenderen komen goed uit in haar iets magere gezichtje. Meestal is haar witte haren opgestoken met verschillenden kleurige bloemen. Of het hangt los en is het in een lichte slag tot aan haar schouderbladen te vinden. Haar ogen zijn het meest speciaal aan haar hele uiterlijk. De kleur is een prachtige lila kleur en worden omlijst door prachtige zwarte wimpers. Ze heeft een mager postuur, maar wel met mooie en goede rondingen die ze niet bang is om te laten zien. Haar lengte is een simpele 1,67 cm. Haar keding is vaak royaal door haar afkomst. Kleding zoals prachtige jurken, maar als Rose een dagje wil verdwijnen in de mensenmassa, iets wat lastig gaat het haar ogen, kleed ze zich net als een straatmeisje met een kap over haar hoofd en ogen getrokken.

    Innerlijk:
    Rosemary is een vrouw met een grote mond. Ze weet wat ze wilt en zal het krijgen ook. De enige naar wie ze nog zal luisteren is haar familie en naar de mensen waar ze van houdt. Voor de rest luistert ze alleen naar haar eigen gedachtes en gevoelens. Het vuur dat in haar speelt is altijd lastig te doorgronden en ze vindt het dan ook niet erg om met vuur te spelen. "Fire can not kill a dragon." Het is één van haar favoriete citaten van haar moeder die ze heeft geleerd en ze is dan ook een vrouw die houdt van vuur en warmte. Ze voelt het amper en deinst er niet voor terug. Waar de meesten blaren van krijgen, krijgt zij niks en het zorgt ervoor dat ze zich iets machtiger voelt dan de rest. Rose is een lieve en zorgzame vrouw die veel geeft om haar familie en geliefdes. Voor andere is ze een sarcastische en afzijdige vrouw die zich niet interesseert in je verhaal. Rosemary kan soms behoorlijk grappig zijn, maar haar sarcastische tong komt helaas te vaak te pas. Rose is een vrouw die vele kanten van de liefde wilt leren kennen, maar is stapel verliefd geworden op Rylen Wyl.

    Extra:
    Angsten:
    - Donker, ook al houdt ze van de avond. Alleen in het donker vindt ze nog steeds afschuwelijk.
    - Verdrinking
    - Geen vrijheid

    Rose heeft een draakje genaamd Ysai.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 20:02 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Hierbij FC ik alvast Hugh Dancy.


    Ik schrijf me uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Crooked schreef:
    Ik schrijf me uit.


    Jammer dat het zo is gegaan, maat okay.


    "Rebellion's are build on hope"

    OMG, Dit lijkt me echt zo'n awesome rpg!!

    Ik zou graag een Lannister prinses willen reserveren. :]


    She was always looking for more..

    Mag ik öf een Lannister prinses of een Stark prinses? Ik denk dat ik Lannister liever heb, maar aan Stark zou geen probleem liggen - zou ik dat moeten. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Jullie staan erbij. De Lannisters waren nog vrij, dus daar staan jullie (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik de Stark prinses?


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Mag ik de Stark prinses?


    Ik heb alleen nog een stark prins in de aanbieding. Wil je die?


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Ik heb alleen nog een stark prins in de aanbieding. Wil je die?


    Ja, dat bedoelde ik


    Remember to be ridiculous.

    Zijn er nog andere beschikbare rollen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."