• Mystic Falls is een mysterieus stadje waar af en toe moorden worden gepleegd. Alleen een paar mensen kunnen dit uitleggen, het zijn de mythische wezens die 'niet' bestaan, de wezens die van je bloed drinken, het zijn vampiers. Als de twee broers, Stephan en Damon Salvatore in de stad terechtkomen, verandert het hele leven van Elena en haar vrienden. Later blijkt het zelf dat Stephan en Damon niet de enige vampiers zijn in Mystic Falls. De vampiers die door de schuld van de broers eeuwenlang opgesloten zaten in een ondergrondse ruimte zijn ontsnapt. Het hele dorp is in gevaar, zullen Stephan, Damon, Elena en hun vrienden de stad kunnen beschermen ? Of wordt het een bloedbad waar weinig mensen uit zullen komen ?

    Regels
    · Minimum 250 woorden.
    · Ik heb liever dat je al afleveringen hebt gezien van de serie.
    · Geen ruzie buiten de RPG.
    · Reserveringen blijven drie dagen staan.
    · 16+ is toegestaan.
    · Je rol moet minstens 700 woorden bevatten.
    · De rollen van de personnages van de serie moeten ook ingevuld worden.
    · Have fun !

    Invullijst
    · Naam
    · Leeftijd
    · Ras
    · Innerlijk
    · Uiterlijk
    · Extra


    Elena Gilbert · Recentia
    Stefan Salvatore ·
    Damon Salvatore · Alastor
    Caroline Forbes ·
    Bonnie Bennett ·
    Matt Donovan ·
    Jeremy Gilbert ·

    Andere rollen :
    Vampiers [gevaarlijk]
    · Lucas 'Luca' Roman DiRomano ~ Zamperini
    · Rebekeah Mikaelson ~ Malarkey
    · Valencia 'Vally' Francesca D'Ambrosio ~ Sabaism
    · Gereserveerd man ~ Alastor
    Mensen
    · Lauren Nevaeh Valentino ~ Zamperini
    ·
    ·

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 17:49 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een mannelijke vampier en een vrouw?


    El Diablo.

    -

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 17:38 ]


    -

    Mag ik een vrouwelijke vampier?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zamperini schreef:
    Mag ik een mannelijke vampier en een vrouw?


    Jep !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Malarkey schreef:
    Mag ik een vrouwelijke vampier?


    Tuurlijk.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Malarkey schreef:
    Mag ik een vrouwelijke vampier?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)


    -

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 17:17 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mag je ook een originele vampier nemen?

    Zo ja, dan claim ik Rebekah


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    Mag je ook een originele vampier nemen?

    Zo ja, dan claim ik Rebekah


    Ja hoor ^^.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Sabaism schreef:
    (...)


    Jep !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    ik wil graag Damon en een vrouwelijk vampier

    Alastor schreef:
    ik wil graag Damon en een vrouwelijk vampier


    Er zijn geen vrouwelijke vampiers meer vrij.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 19:24 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Alleen vrijdag vertrek ik naar Italie dus ik weet niet of ik mijn personage optijd afkrijg, morgen heb ik er in de middag wel tijd voor, en misschien ook heel eventjes donderdag maar verder niet, zondag ben ik wel weer thuis dus weet niet of t goed is dat ik me personages dan zwz maandag stuur?


    & doe dan maar een mannelijke vampier.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 19:27 ]



    ''Kill a demon today, face the Devil tomorrow.''

    • Naam
          Rebekah Mikaelson

    • Leeftijd
          Geboren in de tiende eeuw, exacte leeftijd onbekend.

    • Ras
          Originele vampier.

    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Extra

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 19:36 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.










    Lucas 'Luca' Roman DiRomano
    "I tried being the good guy once. I was the good guy. And it didn't work out for me because I basically got killed!"

    · Naam
    Lucas 'Luca' Roman DiRomano.

    · Leeftijd
    Luca is 'gestorven' op 24-jarige leeftijd. Dit was in 1040, de 11e eeuw dus.
    Hij is ondertussen al 975 jaar.

    · Ras
    Vampier.

    · Innerlijk
    Luca is die typische jongeman die met zijn charmes velen om zijn vingers kan wikkelen, om de meesten vervolgens als oud vuil weg te gooien omdat hij zijn interesse is verloren. Luca is erg charmerend, hij is dat type dat je alleen al met een blik naar zich toe kan trekken. Hij trekt mensen aan als een magneet en door verschillende vampierstrucjes krijgt hij ook vaak zijn zin. Luca gaat makkelijk een gesprek aan en houdt dat lang vol. Hij is namelijk vrij brutaal en zijn zelfverzekerdheid merk je bijna meteen. Iets waar je Luca erg in herkent zijn zijn sarcastische opmerkingen die om je oren vliegen en zijn echte I-Don't-Care attitude. Door zijn leeftijd heeft hij al veel gedaan op de wereld, dus bang voor een specifiek iets is hij niet meer. Hij doet wat hij wil, en mocht het mensen kwetsen... Ach, die zullen binnen vijftig jaar waarschijnlijk toch niet meer bestaan. Luca is echt iemand die doorgaat tot het uiterste. Als hij iets wil zal hij het krijgen ook. Hierdoor heeft hij ook een enorm doorzettingsvermogen en geeft hij zeker niet snel op.
    Luca is natuurlijk ook geen totaal monster, soms wel maar hij heeft een andere kant. Een exclusieve kant zoals je het ook wel kan noemen, want veel mensen krijgen het niet te zien. Om de mensen om wie hij geeft gaat hij door het vuur en je weet zeker dat er iemand achter je staat. Luca heeft een bepaalde humor die veel mensen kunnen waarderen en bij hem weet je zeker dat je een goede vriend hebt. Luca houdt er niet van om zijn zachte kant te laten zien, maar toch schemert het door als hij echt om iemand geeft. Vaak bij meisjes, dat wel. Wat je niet snel van hem zal verwachten. Door zijn harde buitenkant geven veel mensen hem geen kans, maar als je er eenmaal doorheen bent zie je wel iemand die zeker weet hoe hij moet zorgen voor iemand.

    · Uiterlijk
    Luca ziet er na honderden jaren nog steeds uit als een aantrekkelijke jongeman. Hij heeft een blanke huidskleur die net dat extra tintje heeft. Wat onder andere komt omdat hij in Italië is geboren. Zijn lichaam kent hier en daar wat littekens die hij in zijn menselijk leven heeft gekregen. Luca heeft donkerbruine haren die in een kort en makkelijk model zitten. Hij doet er meestal niet echt de moeite voor ook. Wat nog wel het meest opvalt zijn zijn ogen. Deze hebben een felgroene kleur met hier en daar kleine, gouden spotjes. Het zijn ogen waar door de jaren heen al velen voor gevallen zijn en hij gebruikt ze dus maar al te graag om zijn zin te krijgen. Wat hem vaak lukt, zelfs zonder compulsion.
    Luca is zo'n 1,88 lang en hier past zijn gespierde lichaam goed bij. Hij is niet overdreven gespierd. Hij ziet er niet uit alsof hij de hele dag in de sportschool rondhangt. Toch heeft hij duidelijk gespierde armen en heeft hij ook een duidelijk gespierde torso. Wat je natuurlijk goed ziet in strakke shirts. Bij hem ziet het er echter nog vrij natuurlijk uit. Verder draagt hij vaak wat donkere kleuren. Tot slot heeft hij geen tattoos of piercings.

    · Extra
    Luca kent de Mikaelsons. Heel goed zelfs. Hij is nota bene veranderd door een van hen, Klaus namelijk. Verder is hij erg goede vrienden met Rebekah en gaat hij maar al te graag mee op de killing sprees van Kol. Hij kan zelf namelijk ook een beetje een psycho zijn als hij eenmaal bezig is. Verder is hij geboren in Italië, maar hij heeft ondertussen de hele wereld gezien en zich momenteel gevestigd hier in Mystic Falls.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 22:08 ]


    El Diablo.