• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Merrill schreef:
    Ik duw iedereen weg en vervolgens voel ik me eenzaam. The fuck is er mis met mij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wat??? Rose? WAT?

    Damn, 1O afleveringen zijn gewoon te weinig voor deze serie. Het is geweldig in elkaar gezet en het einde heeft me zo geraakt...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee is nee en niet ja. Begrijp dat toch eens, goddamn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    *Klein yay momentje.*O**


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarom kun je niet zien dat ik je mis en de oude jij terug wil? Kom terug, kom terug.. Ik mis je. Het spijt me, oké. Het spijt me zo erg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik háát mijn broertje. Stop met mijn moeder aan het huilen maken, jij vies vuil klere kind.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zie gewoon in dat ik het compleet verpest heb. Het gaat totaal niet zoals ik het gepland heb en ik verlies alle controle. Ik word weer de oude angstige ik, die ik altijd al was. Dat wil ik niet... Ugh :c


    26 - 02 - '16

    Rijden in de auto van iemand anders blijft spannend. . . met ijs. . . en in het donker. . .
    Waarom zei ik ook alweer ja?


    Ik kan niet wachten tot de break over is aangezien ik gewoon hem wil zien een scheidingscontract aanvragen. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het is te koud...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet minder TLC gaan kijken, want dit wordt echt veel te gek. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb het koud, maar ik heb geen zin om beneden te zitten :/


    26 - 02 - '16

    Ik heb honger, maar ik ben te socially awkward om naar beneden te gaan om iets te gaan halen en ik heb geen zin in "je moet gezonder gaan eten"-gezeik. Damn, kutwijf van een stiefmoeder, donder op. x_x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ Volgens mij zitten we dan in 't zelfde schuitje. Ik begin ook trek te krijgen :/


    26 - 02 - '16