Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Me too, alleen ik ben te lui, moe en energieloos om op te staan :')
Dat heb ik ook + dat mijn moeder dan vraagt of ik met jongens chat en dan komt de preek van "je moet geen verkering meer nemen, want... blah blah blah."
Ik heb mijn persoonlijke snoeppot voor deze week open naast me staan. Om een of andere reden leek het me een slim idee om er een hele zak chips met mijn favoriete smaak in te gooien, maar op deze manier houdt hij het natuurlijk nooit een hele week uit. Misschien toch niet zo'n topplan.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Serieus waarom praat je met mij? We weten beiden dat jij helemaal niets verteld en ik zinloze moeite moet doen om het gesprek op gamg te houden wat totaal niet wil. Ja, vroeger waren we beste vriendinnen en ook ik zou willen dat dat nog steeds zo was. Maar mensen groeien uit elkaar en zo schijnbaar ook wij. Niks aan te doen.
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.
Het is toch wel fijn dat er in ieder geval een paar vakken zijn die ik blijkbaar begrijp. Uit het niets het één na hoogste cijfer van de geschiedenisklas is toch wel iets op blij om te zijn. 8D
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.