• Mijn vader gaat vannacht, om twee uur weg. Dan verhuisd hij naar Frankrijk. Het is eerst voor ongeveer vier maand, maar als goed is blijft hij er voor altijd (nadatie een tijdje terug is geweest om dingen te regelen).
    In die maanden ben ik alleen met zijn vriendin in huis. Ik heb nou niet echt bepaald een band met haar, maar ook niet bijv. veel ruzie ofzo. Wel soms irritaties om de honden van mij.

    Pap had het er al jaren over en ik ben oprecht blij voor hem, maar het is wel raar. Ik ga zo gewoon slapen, we hebben al afscheid genomen. En dan zit ik straks gewoon minimaal vier maand alleen thuis en moet ik alles zelf doen: honden uitlaten, boodschappen doen, koken, huishouden doen.. enz. En misschien wel voorgoed. ;o
    Bijna heel mijn familie (op één tante na) van mijn vader woont door het hele buitenland en vanaf morgen mijn vader zelf ook..

    .. Hebben jullie een ouder in het buitenland? ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wow succes. Mn broer is een maand geleden voor zes maanden naar curacao. Het was een jank dag. De dag daarna ook maar inmidels hebben we al drie maal geskyped en gaat het goed al mis ik hem soms.

    Het is even schakelen en wennen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeetje, dat lijkt me inderdaad wel even raar ja :/
    Het zal vanzelf wennen denk ik, maar wel even vervelend.. Succes en sterkte (:


    26 - 02 - '16

    Awh, wat jammer zeg.
    Zelf woont er geen familie van me in het buitenland.


    16 - 09 - '17

    Dat lijkt me inderdaad heel raar. Waarom blijft zijn vriendin eigenlijk thuis en ik vraag me af waar jij gaat wonen? Of neem jij dat huis gewoon over?

    Mijn vriend zijn vader woont in Duitsland en mijn broer gaat misschien ook naar Duitsland verhuizen, omdat alles daar gewoon goedkoper is. In Frankrijk zou ik niet willen wonen. ;x


    Your make-up is terrible

    IrishNialler schreef:
    Wow succes. Mn broer is een maand geleden voor zes maanden naar curacao. Het was een jank dag. De dag daarna ook maar inmidels hebben we al drie maal geskyped en gaat het goed al mis ik hem soms.

    Het is even schakelen en wennen


    Ja, ik ben een paar keer over voor stages een tijdlang weggeweest.. En daarom ben ik er ook niet bij alsie weggaat, misschien sneu voor hem, maar ik wil niet huilen als ik afscheid neem, want dan voeltie zich rot en dat wil ik niet. Dus nu namen we afscheid alsofie gewoon ging slapen..

    (Alleen nu huil ik wel even.. Het voelt toch zo raar opeens, zo.. kaal en definitief.) Het is inderdaad gewoon even wennen, komt ookwel goed.

    Met mijn moeder, broeder en zusje ga ik niet echt veel om. Mn zusje app ik soms of zie ik af en toe, maar nauwelijks en tegenwoordig hebben mn vriendinnen allemaal weinig tijd.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    (...)

    Ja, ik ben een paar keer over voor stages een tijdlang weggeweest.. En daarom ben ik er ook niet bij alsie weggaat, misschien sneu voor hem, maar ik wil niet huilen als ik afscheid neem, want dan voeltie zich rot en dat wil ik niet. Dus nu namen we afscheid alsofie gewoon ging slapen..

    (Alleen nu huil ik wel even.. Het voelt toch zo raar opeens, zo.. kaal en definitief.) Het is inderdaad gewoon even wennen, komt ookwel goed.

    Met mijn moeder, broeder en zusje ga ik niet echt veel om. Mn zusje app ik soms of zie ik af en toe, maar nauwelijks en tegenwoordig hebben mn vriendinnen allemaal weinig tijd.
    knap van je haha mn broer wilde ook niet dat we gingen huilen maar we hebben heel de dag gehuild. Ik beken wel het heeft mij dichter naar mn ouders en broer gebracht. Ik dacht ik mis hem amper omdat door zijn werktijden zag ik hem amper maar ik mis hem echt zelfs de ruzies haha. Al baal ik dat hij er vrijdag niet is maar we gaan dan gelukkig skypen:3. Skype je wel met je vader of dat ook niet?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw, dat lijkt me inderdaad heel erg vreemd. Er zijn gelukkig tegenwoordig een hele hoop manieren om contact te houden, maar het is natuurlijk toch altijd erg anders dan wanneer je bij elkaar in de buurt woont en even langs kunt gaan als je dat wilt. Sterkte, want dat lijkt me erg wennen aan het begin.

    Ik heb geen ouder in het buitenland, maar mijn moeder komt wel uit Duitsland. Alle familie aan mijn moeders kant woont dus ook nog daar. Op zich zijn ze niet eens zo heel ver weg, want het is maar zo'n twee en een half uur rijden, maar soms, zoals bijvoorbeeld nu mijn opa zich niet zo goed voelt, is het toch wel vervelend dat je niet zomaar even kunt gaan kijken hoe het gaat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zijn vriendin gaat nog niet mee, omdat mijn vader het dus eerst gaat aankijken of het wel mogelijk is om er te gaan wonen..
    Hij gaat nu naar het huis van de vader van zijn vriendin, in het kleine plaatsje Creyssac. Hier wonen nauwelijks mensen, vooral boeren en er is dus niet veel werk. Mijn vader gaat nu als schilder en tuinman aan het werk. Zijn vriendin is deenige bij ons thuis die geld verdient en ze kan dus niet zomaar haar baan opzeggen, want stel dat het niets word? - Zij gaat in de zomer die kant op (tussendoor wel een paar x op vakantie..) om tewonen en neemt dan haar werk mee.
    En dan moeten we nog zien wat ik ga doen, maar de eerste tijd kan ik in dit huis blijven en dan moet ik wat anders zoeken voor mij en mijn hond(en).

    Frankrijk is ook niet de andere kant van de wereld en mijn vader gaat ook niet dood. Er zijn zoveel manieren om er te komen, om hem te spreken.. En ik had er tot nu toe ook nog niet echt last van. Maar nu besef ikme toch hoe erg ikme aan hem hecht, want we zijn beide geen typ die dit laat zien of vertelt.

    Ergens voel ik ne schuldig dat ik slaap alsie vertrekt, maar het is beter. :) - Hij gaat het daar geweldg hebben, dat weet ik zeker en we smsen vast wel vaak! (Hij heeft er heen internet, alleen alsie er bij de buren, de "Engelsen" zit, een boerderij een eind verderop.)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mag ik vragen waarom hij dan ook in het buitenland gaat wonen? Hij doet het, omdat hij daar wilt wonen? (Sorry btw, ik slaap half, dus mijn hersens/oplettendheid werken niet echt optimaal.) Het lijkt me inderdaad een raar gevoel dat het zo van het een op het andere moment kan gebeuren. Bezoek je, je familie weleens of niet?

    Ik heb geen familie in het buitenland wonen, voor zover ik weet. Tenminste, niet die nog leven, I think.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tylan schreef:
    Awh, wat jammer zeg.
    Zelf woont er geen familie van me in het buitenland.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Caffeine schreef:
    Mag ik vragen waarom hij dan ook in het buitenland gaat wonen? Hij doet het, omdat hij daar wilt wonen? (Sorry btw, ik slaap half, dus mijn hersens/oplettendheid werken niet echt optimaal.) Het lijkt me inderdaad een raar gevoel dat het zo van het een op het andere moment kan gebeuren. Bezoek je, je familie weleens of niet?

    Ik heb geen familie in het buitenland wonen, voor zover ik weet. Tenminste, niet die nog leven, I think.

    + Ik zou echt niet weten hoe ik me nou zou voelen als dat zou gebeuren. Wel heel vreemd zo. Dan is het opeens erg leeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn vader werkt doordeweeks in het buitenland. Zie hem alleen vrijdagavond t/m zondagavond.
    Tenzij hij ver weg werkt. Dan zie en spreek ik hem soms maanden niet. Alhoewel. Heel af en toe via de telefoon.

    Maar ik ben het gewend x)
    Al is het niet altijd leuk, vooral niet als hij moet werken als je jarig bent en er dan niet bij kan zijn.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb best veel familie in het buitenland, maar het zijn voornamelijk ooms en tantes, dus dat geeft niet zoveel.
    En ik woon zelf nu een halfjaar in het buitenland, dus in principe is voor mij nu al mijn familie in het buitenland. Ik ben nog masr drie weken weg, maar tot nu toe gaat alles wel goed. Ik skype eens per week met mijn ouders (en mijn moeder zegt dat zr het idee heeft dat ze nu meer over mijn leven weet dan toen ik nog op kamers in Groningen zat).

    Jouw verhaal is natuurlijk wel even anders, temeer omdat je alles zelf moet doen en je een heel huis moet managen en omdat het misschien wel voor altijd is. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles soepel verloopt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.