• Erieka? Maia? Ben ik op het goede adres? Ik heb chips meegebracht! c:





    Aanwezigen:
    Erieka
    Maia
    Yolanda
    Nikki
    Cheryl
    Lucca


    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 21:23 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Klinkt alsof we eigenlijk met z'n allen moeten gaan meeten en ergens chips eten. WHO'S IN? :Y)


    Haha, als het hete en pittig is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Cheryl
    Ghehe awesome. c:

    @Lucca
    Iedereen koopt z'n eigen chips en we gaan het met z'n allen ergens opeten. :Y)
    Of zoals Nikki al zei: Feestje bij mij in het café! We kunnen darten, hond uitlaten (is leuker dan het klinkt ,vind ik. Vooral als de koeien en schapen buiten lopen c: ), film kijken, eventueel naar Emmen toe gaan mochten er niet al te veel mensen komen en alles in de auto past. En natuurlijk chips eten waar ik dan wel voor zorg. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaa, ik kom morgen wel chips eten. (cat)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Jaa, ik kom morgen wel chips eten. (cat)


    Is dat sarcastisch of echt een plan dat je gaat uitvoeren? Wegens de smiley gok ik op sarcasme, maar ik kan het niet goed peilen. :p haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aan de ene kant wil ik dat best doen, maar aan de andere kant ik heb genoeg andere dingen te doen en eet ik toch geen chips. D:


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Aan de ene kant wil ik dat best doen, maar aan de andere kant ik heb genoeg andere dingen te doen en eet ik toch geen chips. D:


    Is 1 dagje chips eten zo erg? ;O
    Maar als je genoeg dingen te doen hebt is het logisch dat je niet kunt komen, haha. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is lastig, want mijn lichaam moet daarna weer opnieuw in Ketosis komen en dat vind ik niet leuk. D:


    Your make-up is terrible

    Zweinstein schreef:
    @Cheryl
    Ghehe awesome. c:

    @Lucca
    Iedereen koopt z'n eigen chips en we gaan het met z'n allen ergens opeten. :Y)
    Of zoals Nikki al zei: Feestje bij mij in het café! We kunnen darten, hond uitlaten (is leuker dan het klinkt ,vind ik. Vooral als de koeien en schapen buiten lopen c: ), film kijken, eventueel naar Emmen toe gaan mochten er niet al te veel mensen komen en alles in de auto past. En natuurlijk chips eten waar ik dan wel voor zorg. ^^

    Dat zou kunnen ja, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Nikki
    Wat is een Ketosis? :x

    @Lucca
    So it's a party at my house? ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Normaal gesproken zet je lichaam koolhydraten in glucose om in je lichaam en dat gebruik je voor energie, maar je slaat het ook op als vet als je het niet gebruikt. Als je in ketosis gaat, eet je weinig koolhydraten waardoor je lichaam rechtstreeks overgaat op vetverbranding voor energie en komen er ketones vrij, eigenlijk wat je lever aanmaakt in plaats van glucose, met vet. ;3


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Normaal gesproken zet je lichaam koolhydraten in glucose om in je lichaam en dat gebruik je voor energie, maar je slaat het ook op als vet als je het niet gebruikt. Als je in ketosis gaat, eet je weinig koolhydraten waardoor je lichaam rechtstreeks overgaat op vetverbranding voor energie en komen er ketones vrij, eigenlijk wat je lever aanmaakt in plaats van glucose, met vet. ;3


    Aah, en als je dus bijvoorbeeld chips eet duurt het weer een poos voordat dat hele proces weer op gang gekomen is? Dan is het wel logisch.
    Ben je nou van plan dan om helemaal geen chips meer te eten? Nooit meer? ;o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Aah, en als je dus bijvoorbeeld chips eet duurt het weer een poos voordat dat hele proces weer op gang gekomen is? Dan is het wel logisch.
    Ben je nou van plan dan om helemaal geen chips meer te eten? Nooit meer? ;o


    Yep, inderdaad. ;3 En als je lichaam om moet schakelen, krijg je soms last van griep-achtige verschijnselen. Maar daar heb ik niet zoveel last van.

    Ik ga heus wel af en toe chips eten hoor, haha. 8D Ik kan toch niet zonder. Maar je wilt niet weten hoeveel koolhydraten ik gister gegeten heb. ;x Dus ik wacht maar weer eventjes voordat ik me er opnieuw aan waag.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Yep, inderdaad. ;3 En als je lichaam om moet schakelen, krijg je soms last van griep-achtige verschijnselen. Maar daar heb ik niet zoveel last van.

    Ik ga heus wel af en toe chips eten hoor, haha. 8D Ik kan toch niet zonder. Maar je wilt niet weten hoeveel koolhydraten ik gister gegeten heb. ;x Dus ik wacht maar weer eventjes voordat ik me er opnieuw aan waag.


    Ooh dus je eet het wel, maar dan gewoon een lange tijd niet. Dus over een maand of weetikveelwat zou je wel kunnen komen logeren en legaal chips eten? ;3 ghehe

    En dat is wel fijn dat jij er niet ziek van wordt! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Ooh dus je eet het wel, maar dan gewoon een lange tijd niet. Dus over een maand of weetikveelwat zou je wel kunnen komen logeren en legaal chips eten? ;3 ghehe

    En dat is wel fijn dat jij er niet ziek van wordt! c:


    Hehe, over een maand kom ik wel legaal chips eten, ja. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Hehe, over een maand kom ik wel legaal chips eten, ja. 8D


    That's a deal! :3

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 23:39 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •