• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Emison • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Locatvia • Saartje • Jillz • 16 •
    McLaughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Shippings • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •
    Kalon • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Edge Of A Revolution - Nickelback

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 26 januari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kalon schreef:
    Jullie zijn echt lief.. Ik vind het echt erg :c
    Ze schijnt heel slecht te eten. Toen mijn moeder en ik daar aten, gisteravond, deed ze ook al erg moeilijk met eten.. Ze wilde niets hebben en at pas iets toen we heel erg aandrongen. Ik vrees het ergste :c


    Dat doet me aan mijn oma denken toen zij in het ziekenhuis lag :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kalon schreef:
    Jullie zijn echt lief.. Ik vind het echt erg :c
    Ze schijnt heel slecht te eten. Toen mijn moeder en ik daar aten, gisteravond, deed ze ook al erg moeilijk met eten.. Ze wilde niets hebben en at pas iets toen we heel erg aandrongen. Ik vrees het ergste :c

    Dat is niet zo goed om te horen. Misschien kunnen de mensen in het ziekenhuis haar weer meer laten eten.
    Te weinig eten is niet goed voor je, of je nou heel jong of bejaard bent. Het is niet goed.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zie zooo tegen morgen op ugh


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het voelde gewoon alsof de grond onder mijn voeten wegzakte :/
    Ik kom nu langzaam een beetje bij van de schrik zeg maar.. Maar jullie hebben wel gelijk. In het ziekenhuis kunnen ze haar wel laten eten, denk ik. Dan is ze in goede handen.


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    Het voelde gewoon alsof de grond onder mijn voeten wegzakte :/
    Ik kom nu langzaam een beetje bij van de schrik zeg maar.. Maar jullie hebben wel gelijk. In het ziekenhuis kunnen ze haar wel laten eten, denk ik. Dan is ze in goede handen.

    En haar af en toe bezoeken zal haar denk ik ook wel goed doen. Voor je het weet, kan ze weer naar huis.
    Maar ze ligt in het ziekenhuis doordat ze zo slecht at, of is er andere reden waarom ze was opgenomen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oké, voor in printscreens maak wil ik eerst even weten hoe ik paginanummers onder liggende pagina's zet. Ik weet dat ik bij invoegen > paginanummers moet wezen, maar ik wil dus twee nummers per pagina (omdat het twee bladzijden zijn), maar als ik dus voettekst bewerken wil komen de nummers overal hetzelfde te staan. Op internet kan ik het niet vinden want het wordt heel slecht uitgelegd. Kan iemand mij helpen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McLoughlin schreef:
    (...)
    En haar af en toe bezoeken zal haar denk ik ook wel goed doen. Voor je het weet, kan ze weer naar huis.
    Maar ze ligt in het ziekenhuis doordat ze zo slecht at, of is er andere reden waarom ze was opgenomen?


    Volgens mij had/heeft ze ook bloedarmoede. De ijzerwaarde in haar bloed was/is ook te laag.


    26 - 02 - '16

    Jonty schreef:
    Oké, voor in printscreens maak wil ik eerst even weten hoe ik paginanummers onder liggende pagina's zet. Ik weet dat ik bij invoegen > paginanummers moet wezen, maar ik wil dus twee nummers per pagina (omdat het twee bladzijden zijn), maar als ik dus voettekst bewerken wil komen de nummers overal hetzelfde te staan. Op internet kan ik het niet vinden want het wordt heel slecht uitgelegd. Kan iemand mij helpen?


    Laat maar, is niet mogelijk. Printscreens komen eraan, Kim!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, alles is zo klein D:
    Proloogpagina

    Hoofdstuk

    Paginaindeling hoe het er een beetje uit ziet als er een ander deel begint en zo (:

    Het spijt me echt van de slechte kwaliteit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Oké, voor in printscreens maak wil ik eerst even weten hoe ik paginanummers onder liggende pagina's zet. Ik weet dat ik bij invoegen > paginanummers moet wezen, maar ik wil dus twee nummers per pagina (omdat het twee bladzijden zijn), maar als ik dus voettekst bewerken wil komen de nummers overal hetzelfde te staan. Op internet kan ik het niet vinden want het wordt heel slecht uitgelegd. Kan iemand mij helpen?

    Ik heb werkelijk geen idee. Met InDesign weet ik het wel, maar niet in Word.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Ik heb werkelijk geen idee. Met InDesign weet ik het wel, maar niet in Word.


    Nja, mijn vriend gaat het voor me doen in InDesign als mijn verhaal af is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Nja, mijn vriend gaat het voor me doen in InDesign als mijn verhaal af is.

    Het ziet er goed uit voor in Word.
    Ik vind een boek maken in InDesign veel prettiger, omdat ik dan zeker weet dat alles op dezelfde plek is uitgelijnd. Dat vind ik toch wel lastig om in Word te doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jonty schreef:
    Omg, alles is zo klein D:
    Proloogpagina

    Hoofdstuk

    Paginaindeling hoe het er een beetje uit ziet als er een ander deel begint en zo (:

    Het spijt me echt van de slechte kwaliteit.


    Wow, ziet er cool uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonty schreef:
    Omg, alles is zo klein D:
    Proloogpagina

    Hoofdstuk

    Paginaindeling hoe het er een beetje uit ziet als er een ander deel begint en zo (:

    Het spijt me echt van de slechte kwaliteit.



    Ziet er goed uit en wat is InDesign?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Het ziet er goed uit voor in Word.
    Ik vind een boek maken in InDesign veel prettiger, omdat ik dan zeker weet dat alles op dezelfde plek is uitgelijnd. Dat vind ik toch wel lastig om in Word te doen.


    Juah, maar mijn vriend gaat alles goed zetten. Al denk ik dat ze dat bij een uitgever ook wel doen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.