• Nou, wat is er dus allemaal gebeurd.

    Ik wilde een wii van een jongen kopen voor 160, kostte me vet lang met onderhandelen en me moeder wilde me ook egt niet meer lenen. Ze leende me 40 euro. En toen las ik op msn nadat ik de hele dag op hem had zitten wachten. Zijn 'vader' vond 160 te goedkoop en moest er 200 voor hebben. Ik kan dus egt niet aan die laatste 40 euro komen dus het gaat niet door.

    Mijn vader wil me niet naar me Boyfriend brengen omdat hij naar duitsland moet. En ik zie hem nooit. Ik mis hem fucking erg.

    Ik mag geen nieuwe telefoon kopen nadat ik mijn oude op de kermis verloren ben.

    Ik had een vest besteld. En nu komt hij opeens niet omdat mijn geld niet naar Duitsland verzonden kon worden ofzo..

    Ik kan vanavond niet mee met mijn vriendin naar Koopavond. Heeft ze afgezegt.

    Een andere vriendin verteld mij opeens op msn dat ze me Haat.

    Hoe kut kan je dag zijn?

    Gudzz, t zit jou allemaal ook niet mee he:(


    your eyes are like stars in the night.

    Arme jij, ik had ook een kutdag T___________T


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Aah, dat is echt klote.

    Ik had vandaag ook best wel een rotdag, maar niet zo rot als die van jou.

    Normaal zijn we om 1 uur uit, maar nu moesten we tot kwart over 4 (!!) op school blijven omdat we 3 uur en een kwartier naar een of andere vage vent moesten luisteren die iets te vertellen had over het jodendom.

    Ik verveelde me dood.


    rules don't stop me

    Damn >.<
    Ik had trouwens ook mijn mobiel verloren op de kermis: even later bleek ie weer terecht te zijn; een jongen was zo eerlijk om mijn opa op te bellen en die kwam 'm halen. God, wat was ik 'm dankbaar. (die jongen dan). Maar goed, dat helpt jou natuurlijk niet. Ik zou - als je het geld bij elkaar hebt - gewoon een nieuwe mobiel kopen. Als je in moeilijkheden zit moet je immers bereikbaar zijn, hebben je ouders daar wel eens bij nagedacht?


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb ook een kut dag :(

    mn vriendin heeft verteld dat ze zelfmoord neigingen heeft :(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Omg... Wat een KUTDAG x3


    A. ikmisje.

    Ktheid :S:S
    Ik krijg morgen wrs een kutdag =,=


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Damn >.<
    Ik had trouwens ook mijn mobiel verloren op de kermis: even later bleek ie weer terecht te zijn; een jongen was zo eerlijk om mijn opa op te bellen en die kwam 'm halen. God, wat was ik 'm dankbaar. (die jongen dan). Maar goed, dat helpt jou natuurlijk niet. Ik zou - als je het geld bij elkaar hebt - gewoon een nieuwe mobiel kopen. Als je in moeilijkheden zit moet je immers bereikbaar zijn, hebben je ouders daar wel eens bij nagedacht?



    Nee. ze zijn alleen maar Bitchy, en ik krijg geen zakgeld T__T

    koop ipv van die wii een telefoon. :3

    ik heb elke dag een kutdag, wel erger dan dit soms


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    koop ipv van die wii een telefoon. :3


    Kan niet, me moeder had mij dat geld gegeven om een wii te kopen.

    wooowww pech dag x3


    ik vind sielig:O