Ferrars schreef: Mijn topics. Zou Jackson misschien een nieuwe leerling kunnen worden, aangezien alle mensen waarmee hij relaties heeft niet meer meedoen :c
Ik vind het goed.
Desnoods zou je hem ook op één van de andere scholen kunnen zetten, maar volgens mij zullen er niet veel nieuwe inschrijvingen bij komen.
Iedereen die er een rol bij wilt van één van de andere scholen mag natuurlijk een extra rol aanmaken (:
En toeeen was er ineens een enorme sprong in de tijd.
Ik heb zojuist besloten dat Max, Silena, June, Tommy en Lily het die dag goed hebben gemaakt en al die shit. Hoe het it met Lewis en Lily mogen Henk en Laura lekker zelf weten, but deze vijf mensjes zijn gewoon weer de bestest of friends
Je kan het altijd proberen, je rol kan altijd weer verwijdert worden ;p
Dan moet ik wel eerst inspiratie voor een persoon krijgen x)
Leerlingen van Durmstrang die rondlopen geeft natuurlijk wel mooi de gelegenheid om 'wat oude bekenden' van Robin te laten rondlopen. (Ik heb alleen geen zin om daarna de hele tijd aan een pestkop vast te zitten )
Moeilijk, moeilijk
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.
Sobremesa schreef: En toeeen was er ineens een enorme sprong in de tijd.
Ik heb zojuist besloten dat Max, Silena, June, Tommy en Lily het die dag goed hebben gemaakt en al die shit. Hoe het it met Lewis en Lily mogen Henk en Laura lekker zelf weten, but deze vijf mensjes zijn gewoon weer de bestest of friends
Is er misschien een leerling van Oxford -een meisje- die Kjellberg kan aansturen om Scarlett de Dromrooms te laten zien? Iemand die bijv. net de grote zaal uit loopt ofzo?? cx
xTheDarkLordx schreef:
Is er misschien een leerling van Oxford -een meisje- die Kjellberg kan aansturen om Scarlett de Dromrooms te laten zien? Iemand die bijv. net de grote zaal uit loopt ofzo?? cx
Ik ga zo posten met Silena, maar die gaat het niet vinden als ze gescheiden wordt van haar vrienden :x
Nah maakt het alleen maar leuker voor Kjellberg x'D
Ik kan je vertellen dat de wraakacties dan met de dag groter wordt
Maar je zult nog even moeten wachten op m'n post aangezien ik cup a soup aan t eten/drinken ben