• Ik wil ontzettend graag nieuwe schoenen kopen. Nu ben ik alleen met mijn 18 jaartjes echt een leek in online schoenen kopen. Nu is mijn vraag aan jullie: Waar bestellen jullie je schoenen en wat zijn leuke webshops die het bekijken waard zijn? :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm gonna give it like it's never been taken

    Ik koop schoenen echt liever niet online. Je weet niet hoe ze zitten en welke maat je nodig hebt. Voor sommige schoenen maak ik dan een uitzondering, zoals die van Marktplaats (omdat ik bepaalde schoenen wil die nieuw te duur zijn en je nergens kan kopen, bijvoorbeeld).


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik koop schoenen echt liever niet online. Je weet niet hoe ze zitten en welke maat je nodig hebt. Voor sommige schoenen maak ik dan een uitzondering, zoals die van Marktplaats (omdat ik bepaalde schoenen wil die nieuw te duur zijn en je nergens kan kopen, bijvoorbeeld).


    Ja, of je hebt ze in een winkel gepast en koopt ze online met korting. Anders liever niet doen inderdaad


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het gaat om converses, ik heb al meerdere paren gehad en weet precies welke maat ik nodig heb. Ik ben alleen de komende weken zo ontzettend druk dat ik niet echt de tijd heb uitgebreid te gaan shoppen in de stad :(


    I'm gonna give it like it's never been taken

    beslist.nl is een goede vergelijkingssite qua kosten. Welke site verkoopt ze voor minder dan een ander, bijvoorbeeld..
    Anders zou ik gewoon zalando proberen, of de converse site zelf. (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Een woord vanharen :Y)
    Ik ben er verliefd op (:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    teitheadh schreef:
    Het gaat om converses, ik heb al meerdere paren gehad en weet precies welke maat ik nodig heb. Ik ben alleen de komende weken zo ontzettend druk dat ik niet echt de tijd heb uitgebreid te gaan shoppen in de stad :(

    Ik heb laatst een heel leuk paar Converse besteld via O'Moda. Ik kreeg best veel korting en de verzendkosten waren gratis. Ze hadden ook best veel verschillende kleuren (toen in ieder geval). (;


    Caution first, always.

    Ik heb laatst tijdens het uitverkoop hele leuke schoenen van Dr Martens weten te scoren. Zelf heb ik gewoon de klassieke 1460 gekocht.

    Heerlijk aan huis geleverd en bovendien perfect op maat!

    Kijk maar naar hun selectie dames laarzen! ;-)

    Ik koop mijn schoenen altijd bij Van Haren eigenlijk, maar nooit online. Ik doe liever niet aan online shopping omdat ik weet dat 'echte' winkels eraan kapot gaan. Alleen studieboeken koop ik online, omdat deze niet in 'echte' boekhandels te vinden zijn. Dus denk niet dat ik je kan helpen helaas. Maar succes!


    Life is hard and then we die

    Large, Attitude holland

    In mijn dromen...

    meestal gewone schoenen winkels

    Attitude Holland & Large :3. Soms ook sites waar ze creepers hebben die ik op geen van die twee sites tegen kom.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.