• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Loctavia • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 16 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •



    Song of the night: Edge Of A Revolution - Nickelback

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 26 januari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 18:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tylan schreef:
    Dit snap ik dus echt niet. Waarom zou je vier honden nemen als je ze toch niet verzorgd? Doe normaal mensen... -.-


    Oh vreselijk. Mijn buren hebben er zes maar kunnen ze super goed verzorgen, terwijl iemand in onze buurt er één heeft en die hond ziet er niet uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Oh vreselijk. Mijn buren hebben er zes maar kunnen ze super goed verzorgen, terwijl iemand in onze buurt er één heeft en die hond ziet er niet uit.


    Onze buren hadden er laatst drie en nu zei mijn moeder dat er een vierde rondloopt. Ik keek aan het raam en gelijk had ze. Vier honden alsjeblieft die constant buiten in deze kou door de modder lopen, want hun tuin is afschuwelijk om aan te zien. Volgens mij krijgen ze geen eten of drinken want ze zijn maar mager. Ze mogen blij zijn dat wij af en toe resten van eten over de draad gooien. Belachelijk gewoon. Binnenkort zijn het er meer en het hoort gewoon niet om dieren zo rond te laten lopen. Neem er beter geen als je er toch niet voor zorgt en enkel aan drank kan denken. Haar kinderen worden zelfs weggehaald, dus kan je al nagaan wat voor huishouden dat is. Wij moeien ons niet, maar we gaan misschien toch bellen voor die honden, het is gewoon erg zeg.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 17:02 ]


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Onze buren hadden er laatst drie en nu zei mijn moeder dat er een vierde rondloopt. Ik keek aan het raam en gelijk had ze. Vier honden alsjeblieft die constant buiten in deze kou door de modder lopen, want hun tuin is afschuwelijk om aan te zien. Volgens mij krijgen ze geen eten of drinken want ze zijn maar mager. Ze mogen blij zijn dat wij af en toe resten van eten over de draad gooien. Belachelijk gewoon. Binnenkort zijn het er meer en het hoort gewoon niet om dieren zo rond te laten lopen. Neem er beter geen als je er toch niet voor zorgt en enkel aan drank kan denken. Haar kinderen worden zelfs weggehaald, dus kan je al nagaan wat voor huishouden dat is. Wij moeien ons niet, maar we gaan misschien toch bellen voor die honden, het is gewoon erg zeg.


    Je zou hier de dierenbescherming voor kunnen bellen. Zij gaan dan langs om te kijken of het daadwerkelijk zo slecht is. Je moet ze gewoon gaan bellen en niet melden aan je buren dat ze langs komen. Ik zou het echt doen hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Je zou hier de dierenbescherming voor kunnen bellen. Zij gaan dan langs om te kijken of het daadwerkelijk zo slecht is. Je moet ze gewoon gaan bellen en niet melden aan je buren dat ze langs komen. Ik zou het echt doen hoor.


    Ja, dat was het plan ook xp


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Ja, dat was het plan ook xp


    Nou, niet te lang mee wachten ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeeeeeeeeeej, een dagje voor mij! xp


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Jeeeeeeeeeej, een dagje voor mij! xp



    En voor mij ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Wanneer voor lange mensen? D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Wanneer voor lange mensen? D:

    0 febr :P


    -

    Jonty schreef:
    Wanneer voor lange mensen? D:


    Geen idee, ik wist niet eens dat er zo'n dag bestond xD


    16 - 09 - '17

    Mensen die mijn schrijfstijl al gezien hebben of stories van me lezen. Hoe vinden jullie dat ik schrijf? Eerlijk alsjeblieft.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Mensen die mijn schrijfstijl al gezien hebben of stories van me lezen. Hoe vinden jullie dat ik schrijf? Eerlijk alsjeblieft.


    Ik heb je stijl alleen nog in onze orpg gezien, maar wat me wel opvalt is dat je veel verwisseld van tijd of dat je woorden niet af maakt of een woord teveel neerzet. Maar verder vind ik dat je wel leuk schrijft! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mijn profiel weer eens aangepast ;3
    Ik vind 'm wel leuk zo


    26 - 02 - '16

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik heb je stijl alleen nog in onze orpg gezien, maar wat me wel opvalt is dat je veel verwisseld van tijd of dat je woorden niet af maakt of een woord teveel neerzet. Maar verder vind ik dat je wel leuk schrijft! (:


    Dat komt omdat ik het vaak niet meer nalees, toch niet bij rpgs. Normaal in stories heb ik dat niet dat ik verwissel van tijd, haha, maar die lees ik na. En bedankt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Thunderstruck schreef:
    Ik heb mijn profiel weer eens aangepast ;3
    Ik vind 'm wel leuk zo


    Leuk!
    Het lukt mij totaal niet D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.