• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Loctavia • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 16 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •



    Song of the night: Edge Of A Revolution - Nickelback

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 26 januari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 18:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe is 't?


    16 - 09 - '17

    Hoe was jullie dag?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaat wel goed. Morgen weer stage D:


    26 - 02 - '16

    Hoe is 't met jullie?


    26 - 02 - '16

    Mijn dag was saai, zoals bijna elke dag, haha. De jouwe, Kim?
    En het gaat goed met mij (:


    16 - 09 - '17

    Ik ben te verslaafd aan sommige dingen.


    16 - 09 - '17

    Tot nu toe ben ik best tevreden met school.
    Vandaag vertelde iedereen in de klas over hun stage en er waren drieënhalve studenten voorgesteld. We hebben een afgestuurde DTP'er erbij, een jongen die was blijven zitten en die toevallig ook bij mij op de basisschool zat, een meisje die eerst dezelfde opleiding op een andere school volgde en vervolgens naar onze polder was verhuisd, waarna ze bij ons in de klas kwam. Daarnaast was een jongen die vorig schooljaar de opleiding al deed weer terug, maar dan als meisje. Dus dat zal voor de klas nog aardig wennen zijn.
    Om eerlijk te zijn, ben ik tot nu ontzettend blij met mijn klas. Mijn beste schoolvriendin en ik hebben vrij veel gesproken met het meisje dat nieuw is op de school en ze is hartstikke aardig en ze heeft aardig wat Photoshop kennis heb ik gemerkt.

    Overigens hoef ik alleen woensdag nog naar school voordat ik pas dinsdag weer op school hoef te verschijnen. We hebben namelijk op maandag vrij en hebben op dinsdag t/m vrijdag maar dagen die niet langer duren dan tot 14:45. Op woensdag heb ik zelfs maar les tot 11:45.
    We wisten al dat we dit schooljaar minder les zouden krijgen, maar zoveel had ik niet verwacht. En wat ben ik blij dat ik niet ben blijven zitten, omdat die mediavormgevers méér lesuren krijgen dan wij vorig jaar hadden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat is echt mooi om te horen, Kim ;3

    Ik word echt zo blij van mensen die reageren op mijn story. Ik heb dan maar drie abo's, maar twee daarvan zijn wel stuk voor stuk geweldige mensen <3


    26 - 02 - '16

    En omg, ik heb ook nog twee bladwijzers D:

    YAY <3


    26 - 02 - '16

    Leuk, Kim.

    @Erieka, dat is altijd wel fijn.


    16 - 09 - '17



    :W :W :W


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:



    :W :W :W

    Die 'Make That The Cat Wise' foto's vind ik echt geweldig.

    En wat fijn dat er mensen reageren op je story. Niets is fijner dan dat als je een story schrijft.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Die 'Make That The Cat Wise' foto's vind ik echt geweldig.

    En wat fijn dat er mensen reageren op je story. Niets is fijner dan dat als je een story schrijft.


    "Make that the cat wise" is sowieso geweldig ;3
    Ik lig altijd dubbel om die foto's, hahaha. Ik ben blij er mensen reageren, dat werkt motiverend ;3


    26 - 02 - '16

    Ik verveel me ;(


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Ik verveel me ;(


    Schrijf iets, speel een spelletje, plaats een random bericht in het gastenboek van iemand ;3
    Dat werkt bij mij altijd als ik me verveel ^^
    Of ik ga dingen lezen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 21:13 ]


    26 - 02 - '16