• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regels
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    De koning
    - Gereserveerd - TheseWords

    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    -
    Gereserveerd - CaptianHook
    - Gereserveerd - Recentia
    - Gereserveerd - TheseWords
    Jongens:
    -
    Gereserveerd - Maldred
    - Matthias Levy McCloud - Rechterhand van de koning - 22 - Roxas
    - Gereserveerd - Lizor

    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    -
    Elizabeth Swefting - 25 - Elizabeth's echtgenoot is op haar 21e gevangengenomen en gedood in opdracht van de koning- Cissy
    - Gereserveerd - everydee


    Jongens:

    - Gereserveerd - HemmingsMyHero
    - Gereserveerd - geleninja
    - Gereserveerd - Lizor

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 11:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    @ Roxas: Ik vindt het een erg goed idee als hij de konings rechterhand wordt, dus dat mag :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een meisje reserveren aan de koning's kant ? Kan ze trouwens het nichtje zijn van de kinderen van de koning ^^ ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Zou ik een jongen mogen reserveren die uit het bos komt?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ga jullie erbij zetten.

    @ Recentia: Ik ga er nog even over nadenken of het goed is dat ze het nichtje is.


    Keep your head up, keep your heart strong




    FaceClaim: Mariano Di Vaio


    Naam:
    Dylan Bo Cruz

    Bijnaam:
    Koning, Koning Cruz, Koning Dylan Cruz, Cruz

    Leeftijd:
    42

    Karakter:
    Er zijn twee kanten van de koning bekend, namelijk de zwarte kant die de mensen in het bos kennen en de goede kant die de koning op zijn volk over wil brengen.
    Dylan weet dat hij door de mensen uit het bos gezien wordt als een ongelofelijke, asociale, ontevreden, cynische, hebberige klootzak. Echter wil hij zijn volk laten geloven dat hij een dappere, actieve, verantwoordelijke koning is. Voor zijn bedienden is hij een mix van beide; een koning die precies weet wat hij wil en er ook voor zal zorgen dat hij dit krijgt. Een koning die zich altijd aan zijn afspraak zal houden om het mensen betaald te zetten als ze niet naar hem luisteren of niet doen wat hij wil. Een koning die erg perfectionistisch, maar ook creatief en ijverig is. Een koning die helemaal geen problemen heeft met het beleven van avontuurtjes. Maar als je naar hem luistert en hij je mag, zul je zien dat hij ook een andere kant heeft. Een kant waarin hij je laat delen in zijn rijkdom, waarin hij best zo af en toe naar je wilt luisteren en waarin je erg veel verantwoordelijkheden van hem zult krijgen.

    Uiterlijk:
    Over het algemeen, maar vooral voor een slechte koning, ziet Dylan er heel goed uit. Iets waar hij ook meerdere keren, met liefde, gebruik van heeft gemaakt om het volk of een individueel iemand, naar zijn hand te draaien. Hij heeft donkerbruine haren, die erg goed passen bij zijn kastanjebruine ogen. Dylan heeft een brede kaaklijn, waar een heel klein baartje te vinden is. Mijn zijn 1 meter 85 is Dylan aan de redelijk lange kant, iets waar hij erg blij mee is en goed bij zijn rol als koning vindt passen. De uren die Dylan trainend doorbrengt, zorgt ervoor dat zijn lichaam erg gespierd is. Iets wat altijd erg goed te zien is en een soort symbool van macht met zich mee brengt.
    Qua kleding is Dylan bijna altijd in een, speciaal voor hem gemaakt, pak te vinden, iets wat hij bij zijn positie als koning vindt horen. Als hij over straat loopt, iets wat bijna nooit voorkomt, draagt hij vaak een rode jas over dit pak heen. Alleen degenen die ooit Dylans slaapkamer hebben mogen betreden of het uitzonderlijke recht hebben gehad om samen met hem te treden, hebben hem ook kunnen zien in een simpele joggingsbroek kunnen zien.

    Plaats in/rondom het paleis:
    Dylan is de koning. Dit betekend dat hij de beste slaapkamer en eigenlijk het hele kasteel tot zijn beschikking heeft.

    Verleden:
    Dylan is zijn moeder op erg jonge leeftijd verloren aan een ernstige, op dat moment heersende, ziekte. De naam van de ziekte is Dylan nooit verteld. Echter heeft zijn vader hem op zijn 18e wel verteld dat hij de naam van de ziekte niet kon vertellen omdat hij deze zelf ook niet wist. De ziekte waaraan Dylan's moeder, volgens zijn vader, overleden was, kwam vanaf het paleis. De koning had echter verboden om de naam van de ziekte, net als het nieuws over de ziekte, bekend te maken. Iets wat ervoor zorgde dat er ook geen medicijnen voor kwamen. Dylan begreep niet waarom een koning zijn volk zoiets aan zou doen. Echter besloot hij het erbij te laten, want wat kon hij eraan doen?
    Op Dylan's 21e verjaardag, besloten Dylan en zijn vader naar het kasteel te gaan. Dylan werd ridder en zijn vader kreeg een baan in de keuken. De dochter van de koning was op dat moment pas 20, en hoewel ze niks met een ridder mocht hebben, was er toch een vonk tussen Dylan en de prinses overgevlogen. Een vonk waar zelfs een tweeling uit voort was gekomen. Omdat dit voor de rest van het volk geheim moest blijven, werd hij ontslagen. Een van zijn dochters werd met hem mee gestuurd, de andere heeft hij nooit meer terug gezien. En Dylan's vader... die werd in opdracht van de koning onthoofd omdat deze aan het volk wilde onthullen wat er echt gebeurd was. Dit alles speelde zich een paar dagen voor de kroning van de prinses tot koningin af, waardoor Dylan de onthoofding van zijn vader de schuld van de nieuwe koningin noemde. Vanaf dat moment heeft hij een wraak gekoesterd en zijn hele leven gewijd aan de wraak. Iets waardoor hij zelfs zijn dochter af en toe vergat de nodige aandacht te geven. Zodra Dylan's dochter oud genoeg was, heeft hij het kasteel overvallen. De rest is geschiedenis.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 16:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik twijfel.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 19:57 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik heb hem aangepast! Zie vorige pagina. Er is niet veel veranderd, wat kleine dingetjes. Maar goed ^^
    Matthias Levy McCloud - Rechterhand van de koning


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zit nog een beetje te twijfelen over wat voor een rol ik wil haha en hoe hij gaat zijn (of zij) ... wat zou je het liefst willen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik zit nog een beetje te twijfelen over wat voor een rol ik wil haha en hoe hij gaat zijn (of zij) ... wat zou je het liefst willen?


    Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit eigenlijk...
    Maar... we hebben nog een leid(st)er van de mensen in het bos nodig?


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit eigenlijk...
    Maar... we hebben nog een leid(st)er van de mensen in het bos nodig?

    Hm, dat kan misschien ook wel ja, I will think about it ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is er ook nog een tweede leider / onderleider nodig? In het bos?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Is er ook nog een tweede leider / onderleider nodig? In het bos?


    Ik denk dat één leider het beste is, eigenlijk. Een onderleiding, als een soort eerste hulp, kan wel. Maar dit ook maar één keer en in overleg met de persoon die de leider speelt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 23:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ik denk dat één leider het beste is, eigenlijk. Een onderleiding, als een soort eerste hulp, kan wel. Maar dit ook maar één keer en in overleg met de persoon die de leider speelt.

    Ik hoef niet perse een leider, dus die mag @Cissy wel (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou ik een man uit het verboden bos mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik ga je erbij zetten!


    Keep your head up, keep your heart strong