• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regels
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    De koning
    - Gereserveerd - TheseWords

    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    -
    Gereserveerd - CaptianHook
    - Gereserveerd - Recentia
    - Gereserveerd - TheseWords
    Jongens:
    -
    Gereserveerd - Maldred
    - Matthias Levy McCloud - Rechterhand van de koning - 22 - Roxas
    - Gereserveerd - Lizor

    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    -
    Elizabeth Swefting - 25 - Elizabeth's echtgenoot is op haar 21e gevangengenomen en gedood in opdracht van de koning- Cissy
    - Gereserveerd - everydee


    Jongens:

    - Gereserveerd - HemmingsMyHero
    - Gereserveerd - geleninja
    - Gereserveerd - Lizor

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 11:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik doe weer mee! Jongen aan de koningszijde. Ik ga even mijn oude rol opzoeken ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Roxas schreef:
    Ik doe weer mee! Jongen aan de koningszijde. Ik ga even mijn oude rol opzoeken ^^


    Ik heb je erbij gezet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Doe mij maar een meid, welke kant maakt mij niet veel uit c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Doe mij maar een meid, welke kant maakt mij niet veel uit c:


    Dan zet ik je bij de meiden die trouw zijn aan de koning, zodat de verdeling een beetje gelijk blijft.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Dan zet ik je bij de meiden die trouw zijn aan de koning, zodat de verdeling een beetje gelijk blijft.


    Kan ze misschien de dochter of kleindochter zijn van de koning?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Kan ze misschien de dochter of kleindochter zijn van de koning?


    Dat is goed :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik zou graag een jongen willen, het leek me leuk om hem deel te laten zijn van een tweeling? En dan dat ze aan aan de kant van de koning wonen (misschien in zijn kasteel), maar dat ze hem haten omdat hij hun familie vermoord heeft, kan dit? And who's in?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    TheseWords schreef:
    (...)

    Dat is goed :)


    Hoe oud is de koning zelf?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @ Lizor: Dat kan!
    @ CaptainHook: De koning is zo'n... laten we zeggen... 6 jaar aan de macht. Dan denk ik dat een leeftijd van... 46 wel goed is.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 12:46 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik reserveer zelf trouwens de rol van de koning


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Ik reserveer zelf trouwens de rol van de koning


    Meestal zijn mensen toch minstens 23 als ze kinderen hebben? Want ik heb een FC in mijn gedachten, maar die gaat hoogstens uit voor 20.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Meestal zijn mensen toch minstens 23 als ze kinderen hebben? Want ik heb een FC in mijn gedachten, maar die gaat hoogstens uit voor 20.


    Dat verschilt heel erg per persoon natuurlijk. Maar met een leeftijd van 20 kun je dan toch de dochter van de koning doen?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik faceclaim trouwens Marianno Di Vaio


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een meisje, trouw aan de koning ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Naam: Matthias Levy McCloud
    Bijnaam: Matt
    leeftijd: 22
    Karakter: Matthias is een behoorlijke solist. Hij houdt niet van drukte om hem heen en dus zul je hem ook vaak niet in grote menigtes vinden. Hij probeert vooral mensen op een afstand te houden door zo arrogant en gemeen mogelijk te doen. Twee emoties die eigenlijk niet laten zien hoe hij zich werkelijk voelt. Mocht je bij zijn vriendengroepje horen, dan heb je geluk. Iedereen daarbuiten moet voor hem oppassen, aangezien hij heel erg onvoorspelbaar is. Zijn enige doel in het leven: De koning dienen. Sinds zijn familie op brute wijze om het leven is gekomen, stelt Matthias zich volledig in voor zijn werk. Hij is loyaal, sterk en doet er alles voor de koning te beschermen. Hij is ook vrij slim. Daarnaast is hij een erg gesloten persoon geworden en zal ook nooit of te nimmer iets met een ander delen. Het liefst laat hij het verleden achter zich en denkt er nooit meer aan terug. Hij leeft in het nu en probeert zo goed mogelijk door te gaan. Vaak deelt hij zijn dag zo druk in, dat hij geen tijd heeft om stil te staan. Dat wil hij ook niet, aangezien hij dan vaak momenten heeft dat zijn verleden op hem afkomt. Door zijn opgekropte emoties is hij vrij opvliegend en snel boos. Hij reageert zich vaak op andere mensen af. Hij hoopt dat als hij hen pijn doet, dat zijn eigen pijn zal vervliegen. Daardoor is hij best wreed.
    Uiterlijk:


    Matthias heeft kort blond haar, heeft donkergroene ogen, en is aardig gespierd
    Plaats in/rondom het paleis: Hij is de rechterhand van de koning. Matthias heeft zich in het verleden bewezen door tijdens een aanval van de "rebellen" zich in het paleis te scharen en zo het leven van de koning te redden. Doordat de toenmalige rechterhand van de koning faalde, werd Matthias op deze plek gezet. Matthias woont iets verder van het trainingsveld dan de andere ridders. Hij wil een plekje voor zichzelf en woont daarom afgezonderd van de rest. Hij traint het liefst alleen.
    Verleden: Matthias familie is op brute wijze om het leven gekomen. Zijn ouders waren altijd voorstanders van de oude koningin. Ze hielpen haar op alle mogelijke manieren. Matthias was vroeger dus veel in het paleis te vinden. Meestal speelde hij met de zoons van de bediendes en vaak werd hij meegenomen naar grote feesten. In de nacht dat het koninkrijk werd overgenomen zijn zijn ouders en zijn broers en zussen vermoord door wachters uit het paleis. Ze waren midden in de nacht binnen komen vallen. Precies op dat moment was Matthias verstoppertje aan het spelen met zijn zusje, wat hem het leven heeft gered. Zijn zusje was velen malen jonger dan hij en vaak geeft hij zichzelf de schuld er nog van dat hij eigenlijk degene had moeten zijn die dood ging en niet zij. Wat Matthias niet weet, is dat deze wachters al onder bevel stonden van de nieuwe koning. Hij geeft de oude koningin de schuld van de dood van zijn familie. Ondanks dat is hij niet tevreden met het overlijden van de koningin. Hij is uit op wraak, alle mensen die terug willen naar het oude regime, worden persoonlijk door hem uitgeroeid.
    Extra: Hij is erg goed in het werpen van messen en speren

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 20:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.