• Ik weet niet of dit al ooit is gevraagd of afgewezen maar ik vraag het gewoon voor de zekerheid.

    Ik weet niet of het mogelijk om Stories te koppelen. Ik zie dat heel veel mensen meerdere delen hebben van een compleet verhaal. Misschien is het leuk om die stories onderdeel van een gehele verhaal te laten zijn. Zo heeft de schrijver/schrijfster een beter overzicht misschien?

    Als het onduidelijk is en dat zal het waarschijnlijk zijn, geef het aan.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Eigenlijk vind ik dat wel een leuk idee. ^^
    Op AO3 heb je ook zoiets. Je hebt losse "works" (de verhalen, dus hetzelfde als stories op Q) en die kun je verzamelen in één serie. Binnen een verhaal heb je natuurlijk altijd een knopje met "volgend hoofdstuk", maar aan het einde ook eentje met "volgend deel uit deze serie". Dit is zo'n serie. Als je daar ook een aparte pagina voor hebt, is dat toch wat overzichtelijker dan overal in je stories linkjes te moeten plaatsen, vind ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik stem voor


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Eigenlijk vind ik dat wel een leuk idee. ^^
    Op AO3 heb je ook zoiets. Je hebt losse "works" (de verhalen, dus hetzelfde als stories op Q) en die kun je verzamelen in één serie. Binnen een verhaal heb je natuurlijk altijd een knopje met "volgend hoofdstuk", maar aan het einde ook eentje met "volgend deel uit deze serie". Dit is zo'n serie. Als je daar ook een aparte pagina voor hebt, is dat toch wat overzichtelijker dan overal in je stories linkjes te moeten plaatsen, vind ik.


    Ja dat probleem heb ik dus ook, maar dat is een goed voorbeeld wat je daar hebt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lijkt me best wel handig :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ben op zich best voor, dat is handig voor mensen die een vervolg verhaal maken, zolang het maar niet onoverzichtelijk wordt en mensen delen van hun verhaal in stukken gaan hakken en in verschillende stories plaatsen. Die series lang geleden zijn niet voor niets afgeschaft en stories geworden.
    Maar ik vind het op zich wel een leuk en handig idee! (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 14:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    I Like it, wel zo handig ja..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Histoire schreef:
    Ik ben op zich best voor, dat is handig voor mensen die een vervolg verhaal maken, zolang het maar niet onoverzichtelijk wordt en mensen delen van hun verhaal in stukken gaan hakken en in verschillende stories plaatsen. Die series lang geleden zijn niet voor niets afgeschaft en stories geworden.
    Maar ik vind het op zich wel een leuk en handig idee! (:


    De series zijn afgeschaft omdat het quizzen waren die samen werden gebonden in series en daarvoor in plaats stories met hoofdstukken kwamen, omdat quizzen niet zijn bedoeld voor verhalen. (cat)

    Maar ik ben voor!


    Your make-up is terrible

    Dat lijkt mij wel handig, al weet ik niet of het me überhaupt lukt om ook maar één verhaal af te schrijven voordat ik aan een nieuw deel zou kunnen beginnen. Maar ondanks dat lijkt het me wel handig.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    Dat lijkt mij wel handig, al weet ik niet of het me überhaupt lukt om ook maar één verhaal af te schrijven voordat ik aan een nieuw deel zou kunnen beginnen. Maar ondanks dat lijkt het me wel handig.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben voor!
    Lijkt me heel handig, ook omdat ik heb gemerkt dat mensen wel eens vervolgverhalen lezen zonder het eerste deel te lezen. Dat zien ze dan toch nog over het hoofd en dan snappen ze er halverwege niets van xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik ben voor!
    Lijkt me heel handig, ook omdat ik heb gemerkt dat mensen wel eens vervolgverhalen lezen zonder het eerste deel te lezen. Dat zien ze dan toch nog over het hoofd en dan snappen ze er halverwege niets van xD


    Dit is de reden dat ik het einde van MI nog even moet lezen, want ik moet veel nadenken hoe het gegaan zou kunnen zijn als ik Lost lees ^^


    Ik ben ook voor!

    Dit is handig, ik stem voor!


    16 - 09 - '17

    Thunderstruck schreef:
    Ik stem voor

    Voor!

    Krijgen lezers dan ook automatisch een abo op het vervolg?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tylan schreef:
    Dit is handig, ik stem voor!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!