• Ik weet niet of dit al ooit is gevraagd of afgewezen maar ik vraag het gewoon voor de zekerheid.

    Ik weet niet of het mogelijk om Stories te koppelen. Ik zie dat heel veel mensen meerdere delen hebben van een compleet verhaal. Misschien is het leuk om die stories onderdeel van een gehele verhaal te laten zijn. Zo heeft de schrijver/schrijfster een beter overzicht misschien?

    Als het onduidelijk is en dat zal het waarschijnlijk zijn, geef het aan.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Catan schreef:
    Voor!

    Krijgen lezers dan ook automatisch een abo op het vervolg?


    Misschien dat je zou kunnen kiezen of je een abo neemt op één verhaal of op de hele serie? Het lijkt me namelijk juist wel weer erg vervelend als je automatisch geabonneerd wordt op ieder onderdeel van een serie als je bij een deel daarvan op abo klikt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Misschien dat je zou kunnen kiezen of je een abo neemt op één verhaal of op de hele serie? Het lijkt me namelijk juist wel weer erg vervelend als je automatisch geabonneerd wordt op ieder onderdeel van een serie als je bij een deel daarvan op abo klikt. :'D


    Inderdaad. Vooral als je op je eigen tempo leest en wat hoofdstukken achterloopt. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    (...)

    Misschien dat je zou kunnen kiezen of je een abo neemt op één verhaal of op de hele serie? Het lijkt me namelijk juist wel weer erg vervelend als je automatisch geabonneerd wordt op ieder onderdeel van een serie als je bij een deel daarvan op abo klikt. :'D


    dat is ook een goed idee! ik denk sws dat niemand dat fijn vind.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waldeinsamkeit schreef:
    Dat lijkt mij wel handig, al weet ik niet of het me überhaupt lukt om ook maar één verhaal af te schrijven voordat ik aan een nieuw deel zou kunnen beginnen. Maar ondanks dat lijkt het me wel handig.


    -

    Tylan schreef:
    Dit is handig, ik stem voor!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik stem ook voor!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Als het mogelijk is, voor!


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind dit wel een goede suggestie. Ik weet alleen niet of het programmeerbaar is. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik vind dit wel een goede suggestie. Ik weet alleen niet of het programmeerbaar is. (:
    Wss wel, van vroege kon je ook quizzen aan elkaar koppelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jaa, dat klinkt echt vet! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    lijkt eigenlijk een beetje op de oude series voor quizen maar dan voor verhalen...


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik ben stiekem wel een beetje tegen.
    Ik zie het dan al echt gebeuren dat er users zijn die dan bepaalde regels willen omzeilen of hun story-badges willen halen door hun story na 10 hoofdstukken al af te ronden en daarna 'een nieuwe story', dat een vervolg erop is, zogezegd, te maken.
    Nja, dat ben ik. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben stiekem wel een beetje tegen.
    Ik zie het dan al echt gebeuren dat er users zijn die dan bepaalde regels willen omzeilen of hun story-badges willen halen door hun story na 10 hoofdstukken al af te ronden en daarna 'een nieuwe story', dat een vervolg erop is, zogezegd, te maken.
    Nja, dat ben ik. =P


    Daar zou je dan een regel tegen kunnen maken, toch? Ik dacht altijd dat er al iets in de huisregels stond over dat één verhaal niet over meerdere stories verspreid mag worden, maar dit is het enige wat ik kon vinden.
    - Stories die meerdere delen hebben (dus story 1, story 2, story 3, etc) zijn niet toegestaan als het geen directe vervolgen van verhalen zijn. DIY stories, plaatjes stories, etc, behoren in één enkele story geplaatst te worden, behalve als de strekking compleet anders is.

    Dat zou op die manier geïnterpreteerd kunnen worden, denk ik, maar ik snap om heel eerlijk te zijn niet precies wat ermee bedoeld wordt, dus ik weet het niet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helemaal voor!
    Lijkt me ontzettend handig :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]