[ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:07 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.
Caffeine schreef: Wie wilt er naar mijn waterdemon? c:
“To live will be an awfully big adventure.”
Ik heb James ook nog als er iemand naar hem toe wilt.
Your make-up is terrible
Tigerlily schreef: (...) Mijn necromancer misschien? Ze dwaalt toch door de bossen.
Don't walk. Run, you sheep, run.
Caffeine schreef: (...) Okay, is goed
Tigerlily schreef: (...) Reageer jij dan gewoon dat ze in de buurt van het meer komt, off..?
Caffeine schreef: (...) Ja hoor, maar dat komt dan wel in de avond.
Tigerlily schreef: (...) Is niet erg, snap ik!
Caffeine schreef: (...) Het word morgen, sorry. Ik heb de hele tijd aan mijn verhaal gewerkt en kwam pas later de tijd in de gaten..
Tigerlily schreef: (...) Snap ik, ik heb wel even
Niet fantastisch, maar hey, hopelijk heb je er wat aan. En sorry, het duurde langer dan verwacht!
Caffeine schreef: Niet fantastisch, maar hey, hopelijk heb je er wat aan. En sorry, het duurde langer dan verwacht!
Tigerlily schreef: (...) Is niet erg, hoor! Ik had er zeker wat aan, heb al gereageerd.
Caffeine schreef: (...) Dat met dat spreken tegen de zielen en dat van het kleine kind, is dat in gedachten of hardop? Want anders schrijf ik dat in mijn post erbij.
Tigerlily schreef: (...) In gedachten, maar het teken tegen het kleine kind zou ze wel kunnen zien.
Caffeine schreef: (...) Hehe, oke. Dan schrijf ik vanavond misschien nog een volgende post, ik ben nu namelijk bezig met een andere.