• Dit is het speeltopic. Hermelien begint over de brief en daarna volgt de rest (:
    Veel plezier nog C: Hieronder informatie:


    "Are you Hermione Granger?!"



    Wat als het niet Harry Potter geweest was die de vloek overleefde? Wat als hij geen litteken had, niet zijn ouders zijn gestorven door deze vloek?
    Wat als dit Hermelien was? Hoe zou het verhaal gaan als zij het was? Aan jullie de eer om dit te verzinnen.

    Dit RPG is volledig gebaseerd op HP. Maar dan, als Hermelien boze stiefouders heeft en een bliksem vormig litteken heeft. De wending in dit verhaal is anders. Dus sommige dingen zijn hetzelfde. Sommige niet. Het begint wanneer Hermelien een brief krijgt van Hogwarts. Ze maakt de jaren mee zoals Harry die ongeveer heeft meegemaakt. Alleen zitten iconen als de trol, professor Krinkel, het toverschooltoernooi er niet in.

    Belangrijke personages die al bestaan(zoals Harry, Ron en Draco)
    Leerlingen
    Hermelien ~ xxHermionexx
    Harry ~ Aire
    Ron ~ Alastor
    Draco ~
    Loena ~
    Fred ~
    George ~
    Ginny ~ xxHermionexx
    Vincent Korzel ~
    Karel Kwast ~
    Marcel Lubbermans ~

    Leraren
    Hagrid~
    Anderling ~
    Snape ~
    Remus Lupos ~
    Albus Perkamentus ~

    Ouders
    Lily Potter ~
    James Potter ~
    Nep-moeder van Hermelien Josephine Granger ~ xxHermionexx
    Nep-vader van Hermelien (naam) ~
    Molly Wemel ~
    Arthur Wemel ~

    Als er nog een belangrijk ander HP persoon is die jij wil spelen laat dat weten en dan zet ik hem of haar erbij.

    onbestaande personages
    Lydia Silver ~ Saffierblauw
    Serena Rossini ~ Alastor

    Voor de bestaande personen heb je geen invulstukje nodig. Zeg dan gewoon via de reacties wie je wilt zijn of dat je nog iemand hebt voor erbij.
    Voor de onbestaande personages:

    Volledige naam:
    Achtergrond:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk/karaktereigenschappen:
    Extra:

    Heb je nog vragen, vraag die dan a.u.b. via pb.

    Regels:
    Je mag twee personen. Omdat ik de beheerder ben van dit RPG mag ik er meer. En misschien krijg je een uitzondering.
    Maximum is 400 woorden per stukje en minimum is 50 woorden.
    Post regelmatig een nieuw stukje! Dus zéker 2 keer per week. Anders loop je achter.
    Ik alleen maak nieuwe topics aan.
    Ik maak het speeltopic open als ik minimaal 4 personen van de bestaande leerlingen en minimaal 2 van de ouders en leraren, 1 van de onbestaande personen heb. Dus minimaal 7 personen.
    Reserveringen blijven een week staan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 13:09 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Hermione Granger

    De brievenbus kleppert. 'Hermelien, ga de post halen!' Ik zucht en schuifel naar de hal.
    Ik raap het stapeltje brieven op en kijk erdoor.
    'Een rekening, een kaart van tante Soof...' Mama luistert mee. 'Een weetikveelwat-kaartje en een...'
    Een brief. Voor mij. Het staat er duidelijk. "Hermione Granger"
    En volgens mij heet ik zo. Mama loopt naar me toe.
    'Wat sta je daar dom te kijken? Geef die brief aan mij.' Ik schuif hem naar haar. Meteen wordt ze bleek en begint te stotteren.
    'Wat is er?' 'Dat, dat gaat je niks aan.' 'Wel! Die brief is boor mij!' Ik gil en wil de brief weer terug pakken maar mijn moeder gooit hem in het haardvuur.
    'Mááám!' 'Oepsie, sorry! Vergeet het maar snel. Het was vast niks belangrijks.' Ze neemt me mee naar de keuken. Wat ze niet weet is dat er een heleboel uilen in de tuin neerdalen. Allemaal hebben ze een brief aan hun poot. Ik glimlach maar trek snel weer een serieus gezicht. Hier zal mama nog wel achter komen...


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Serena Rossini
    Iik hoor een plop op mijn kamer en kijk waar het geluid vandaan komt onze huiself staat bij mijn kledingkast en maakt een buiging. 'Mevrouw Rossini, uw vader wilt u dringend spreken.' zegt hij en hij wacht op een antwoord. 'Zeg maar dat ik er aan kom.' De huiself buigt en verdwijnt dan weer ik sta gelijk op en loop naar beneden mijn vader is ongeduldig en wilt dan ook dat we gelijk komen als dat moet en dat we niet 5 minuten nog wat gaan doen, haar broers, haar jongere zusje en haar ouders wachten in de woonkamer, allemaal hebben ze een brede glimlach op hun gezcicht ik kijk ze omstebeurt vragend aan geen idee waarom ze zo blij zijn tot dat mijn vader een brief naar me toe steekt en ik die aanpakt, ik zie dat de brief van Zweinstein is en glimlachend kijk ik mijn ouders aan.

    MT.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''