• Hey lieve leden ik had een idee voor Awards voor de beste Covers.

    In elke Categorie kan je 1 stem uitbrengen op de Cover die jij het mooiste vind, een Cover uit elke Categorie met de meeste stemmen gaan naar stem ronde 2,
    In stem ronde 2 staat er in elke Categorie 1 Cover bekijk de Covers en stem dan op de Cover die jij het mooiste vind en uiteindelijk wint de Cover met de meeste stemmen.

    Categorieën:
    Fantasy http://www.quizlet.nl/polls/33670/fantasy/
    Horror http://www.quizlet.nl/polls/33671/horror/
    Drama http://www.quizlet.nl/polls/33672/drama/
    Avontuur http://www.quizlet.nl/polls/33674/avontuur/

    De link naar de poll van de 2e stem ronde: http://www.quizlet.nl/polls/34029/ronde-2-van-het-stemmen/

    Er kan gestemd worden. Dit zijn de linken naar de poll,s ik wilde de plaatjes er in zetten maar die zijn niet helemaal zichtbaar maar als je de link zelf kopieert en op je adress balk neer zet dan kan je de covers ook zien, ik weet dat dat te veel werk is waarschijnlijk maar het is denk ik de beste oplossing dus

    succes met het stemmen.

    Voor het overzicht van de genomineerde heeft Edoras voor mij een Story aan gemaakt en daar de genomineerde bij gezet hier is de link er naar toe
    http://www.quizlet.nl/stories/147311/nominaties-cover-van-het-jaar/



    Ik zal later voor het stemmen poll,s aan gaan maken zodat er gestemd kan worden.
    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo niet bericht me dan alsjeblieft even. en voor andere vragen mag je ook een bericht achter laten.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 17:57 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    FantasyDreamer schreef:
    Hey lieve leden, zoals jullie zien heb ik maar een paar categorieën over gelaten

    de categorieën die er nu staan daar waren de meeste covers voor, de rest van de categorieën had er maar 1 of helemaal geen dus had ik besloten alleen de Categorieën te doen waar voldoende covers voor waren/zijn

    Er kan gestemd worden, Veel succes!


    Je had ook gewoon het topic meer kunnen promoten zodat er meer covers kwamen. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    An Unexpected Companion is toch een cover door DreamerN, niet door Roheryn?


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    An Unexpected Companion is toch een cover door DreamerN, niet door Roheryn?

    Dat heeft ze zelf ook al gezegd en dat had ik - die de cover nomineerde - ook al bevestigd. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kun je de foto's niet boven de poll zetten? In de poll zelf doen ze het natuurlijk niet, dus het is nu niet zo zinvol. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)
    Dat heeft ze zelf ook al gezegd en dat had ik - die de cover nomineerde - ook al bevestigd. :'D


    Oh pardon, ik volg het topic niet helemaal.


    16 - 09 - '17

    Oké, nu kom ik misschien wel heel zeurderig over maar;
    In de poll van Fantasy klopt er iets niet, ten eerste staat er maar één van mijn 3 (4) nominaties in, staat Hajime er twee keer met dezelfde cover in (dimensional), evenals Elvenking met Your betrayal. Dat van an unexpected companion is al aan het licht gebracht (no_chears):X


    Credendo Vides

    Angmar schreef:
    (...)
    Oh, dat stond er niet bij. Dan eh, heeft jouwncover al een keer eerder de Hobbit awards gewonnen. Misschien leuk om te weten. 8D


    Oh haha, inderdaad leuk om te weten (':


    Credendo Vides

    Oh, ik ben genomineerd. Zag ik niet eens, hahah!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DreamerN schreef:
    Oké, nu kom ik misschien wel heel zeurderig over maar;
    In de poll van Fantasy klopt er iets niet, ten eerste staat er maar één van mijn 3 (4) nominaties in, staat Hajime er twee keer met dezelfde cover in (dimensional), evenals Elvenking met Your betrayal. Dat van an unexpected companion is al aan het licht gebracht (no_chears):X




    Bedoel je alleen de poll of ook in de story met het overzicht?



    Angmar schreef:
    (...)

    Je had ook gewoon het topic meer kunnen promoten zodat er meer covers kwamen. 8D


    Dat is mogelijk voor de rijke stinkerds hier, maar helaas heeft niet iedereen geld voor credits.

    Edoras schreef:
    (...)

    Dat is mogelijk voor de rijke stinkerds hier, maar helaas heeft niet iedereen geld voor credits.


    Het tekstje wat ik getypt had slaat op de poll.
    Het viel me trouwens ook op dat de cover van Moth niet in de story en dus ook niet in de poll staat terwijl die wel genomineerd is.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 21:18 ]


    Credendo Vides

    De cover van Moth staat onder drama in de polls, geloof ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Edoras schreef:
    (...)

    Dat is mogelijk voor de rijke stinkerds hier, maar helaas heeft niet iedereen geld voor credits.


    Het is maar net hoe graag je iets wilt. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    (...)

    Het is maar net hoe graag je iets wilt. xD


    Of hoe je iets mag van je ouders als je nog geen achttien bent, of of je het kunt missen. Niet iedereen mag/kan credits kopen. Zeker niet nu de sms-functie niet meer werkt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Of hoe je iets mag van je ouders als je nog geen achttien bent, of of je het kunt missen. Niet iedereen mag/kan credits kopen. Zeker niet nu de sms-functie niet meer werkt.


    RT this, ik ben zelf 15 en FantasyDreamer is wel 18, maar volgens mij wil die dat niet.

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Of hoe je iets mag van je ouders als je nog geen achttien bent, of of je het kunt missen. Niet iedereen mag/kan credits kopen. Zeker niet nu de sms-functie niet meer werkt.


    Dat snap ik, maar ze is in elk geval achttien. Maar oké, nvm.
    Het zijn haar awards dus ze moet zelf beslissen hoe ze het doet. Ik merkte gewoon wat op.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 21:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.