Om te beginnen: ik heb nog nooit een relatie gehad en heb met de twee jongens waar ik mee aan het daten ben geweest wat slechte ervaring gekregen.
De eerste jongen ging te ver bij mij (lichamelijk) zelfs toen ik hem vroeg rustiger te doen. Dit werd dus niks dat snap je
De tweede jongen was ik helemaal gek op. We praatten erg veel maar hij maakte me op een gegeven moment onzeker. Ik werd heel checkerig en als ik ernaar vroeg kreeg ik het antwoord: 'ik ben altijd eerlijk"
daarnaast ben ik in dat half jaar nooit op date geweest. Hij had geen tijd.
(Ja ik weet dat het stom was erop te wachten...)
Nu heb ik via via een jongen leren kennen en sindsdien appen we. Het leek direct al anders en hij wilde graag afspreken.
Maar waar ik mee zit...is dat we nu veeeel minder praten. Een gesprek komt er niet erg meer van. Hij zegt (net als die andere hierboven deed) dat hij druk is en daarom niet of laat reageert.
En...met een full time baan is dat best logisch ergens. Maar vaak online, leest mijn berichten wel (freaking rotvinkjes) maar zegt niets.
Ik vind dat heel lastig omdat ik bang ben dat hij net zoals die ander dus deed, er meerdere meisjes op na houd...terwijl wij nu wel een paar keet hebben afgesproken.
En eerder had ik er nooit zo probleem mee als ik geen reactie kreeg...maar omdat ik nu een paar keer best hard mn hoofd heb gestoten om zo te zeggen vind ik het lastig dat wantrouwende gevoel aan de kant te zetten...
En...dan ga ik veeel praten. Ik ga op een spammer lijken en die aanhankelijke indruk wil ik hem niet geven. Want zo ben ik niet.
So...wat kan ik hiermee doen? Ik word er zo onzeker van...
The Definition of Insanity