• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Fred Weasley

    'SERIEUS Fred? Je KUSTE de jongen die VERLIEFD op jou is, net heek zijn hart naar jou verlangt en niets ander wilt dan bij jou zijn en voor eens en atlijd blijven om iets uit te proberen of- of de leegte in je hart die van je verloofde afkomstig komt op te kunnen gaan voelen, kus je letterlijk mij terwijl ik hier moeite sta te doen om het niet te laten merken om onze mooie vriendschap tenminste niet te breken?!' Schuldig kijk ik hem aan, maar ik zie dat zijn blik zachter wordt.
    'Oh- natuurlijk Fred.' Hij kust me weer en dit keer duwt hij me tegen de muur. Ik draai me om zodat hij tegen de muur aan leunt en begin de knoopjes van zijn blouse los te maken. Odertussen stromen er tranen over mijn wangen, aangezien ik me vreselijk voel omdat ik dit niet erg vind.
    Als ik zijn blouse uit probeer te trekken besef ik me dat ik met Ralf nog nooit zo ver ben gegaan. Ik zag hem altijd als jong en onschuldig en ik durfde het niet. Maar met Leo is het anders.
    Toch haal ik mijn lippen van de zijne en kijk ik hem aan. 'Dit is egoïstisch van me en ik kan dit niet. Je-je verdient veel en veel beter, geloof me. Ik-ik haat mezelf hiervoor. Ik ben gewoon- ik ben gewoon in de war omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.' Ik gooi zijn shirt naar hem toe en ga op de bank zitten.


    Overigens, waarom altijd bij zo'n kus draagt een van de twee, of allebei toevallig een blouse, puur om de knoopjes daarvan los te kunnen maken x'D en later is het plotselimg weer een shirt :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vind een blouse een soort shirt.
    En het hoort bij het schooluniform.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    Hij draaide zich zo om waardoor hij mij nu tegen de muurtje aan duwde en mijn hart tekeer.ging toen hij aan de knoopjes van mijn blouse behon te frunniken tot ze losvielen, en net toen ik hem weer dixhter naar mij toe wilde trekken, liet hij me los en ontdekte tranen die langs zijn wangen stroomde voordat hij weer op het bank plaats nam.
    'Dit is egoïstisch van me en ik kan dit niet. Je-je verdient veel en veel beter, geloof me. Ik-ik haat mezelf hiervoor. Ik ben gewoon- ik ben gewoon in de war omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.' 
    Ik zuxht en sloot mijn ogen en deed vervolgens een poging om weer ferug bij zinnen te komen voordat ik op de andere, een persoons bamkje plaats nam en achteruit leunde.
    'Ik geloof je zo ontzettend erg.' Murnelde ik ietwat zweverig naar het plafond voordat ik me weer terugtrok en naar Fred staarde.
    'Fred.. voel je, dit is niet voor mijn eigen zin, maar coel je iets voor mij? Misschien niet zo erg als wat ik voor jou koester, en ondanks dat dit een fantastische kus was.. voelt het totaal verkeerd aangezien je verloofd bent. Ik- uhm- voel je wat voor mij?' Vroeg ik wat twijfelend en ging opstaan om naast hem plaats te kunnen nemen.
    'Ik- ik moet het gewoon weten.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik geloof je zo ontzettend erg. Fred.. voel je, dit is niet voor mijn eigen zin, maar coel je iets voor mij? Misschien niet zo erg als wat ik voor jou koester, en ondanks dat dit een fantastische kus was.. voelt het totaal verkeerd aangezien je verloofd bent. Ik- uhm- voel je wat voor mij?' Hj komt naast me zitten en ik voel me steeds schuldiger. 'Ik- ik moet het gewoon weten.'
    'Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik verloofd ben - hoewel dat misschien helemaal niet meer zo is - en dat ik in de war ben en niet meer weet wat ik moet doen.' Ik schud mijn hoofd en wil mijn hoofd tegen zijn schouder leggen, maar doe dat niet, wetende dat dit alles niks is vergeleken met wat ik voor Ralf voel.
    'Het spijt me Leo, maar ik hou nog steeds van Ralf.'

    Waarom doet dit mij aan Twilight denken? Ik ben bang.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Nadat Fred mij in het lokaal achterliet, begon ik maar als een geest door de gangen van Zweinstein te dwalen, nog met mijn handen in mijn zakken waar een aantal pillen in lagen en ik er maar mee speelde. Het was zo stil op de gangen en als ik toevallig langs een klaslokaal liep, waren de enige geluiden de pratende professor en de snurkende studenten die in de lokaal zaten. Ook kwam ik Ron tegen die lichtelijk in paniek aan mij vroeg waar Harry was en ik hem de weg wees. Dat was dus zo'n moment waar ik me echt eenzaam begon te voelen. Niemand was op zoek naar mij noch wilde ze me zien. Fred rende al van mij vandaan. Ik fronste mijn voorhoofd even en schudde de gedachtes weg waarna ik al vanaf de klokkentoren terug richting de Gryffindor leerlingenkamer liep en hoopte vurig dat Fred daar was. En ja, toen ik eenmaal door de portret liep zag ik Fred inderdaad daar. Met Leo.. die tegen de muur aan gedrukt stond door Fred en Merlin, knoopt hij, Fred de knoopjes van zijn blouse los..
    Nog even bleef ikneutraal daar staren tor de scene echt soor me drong en mijn kaak open viel en ik aan de kant sprong zodat ze me niet zagen. "Duh, natuurlijk zien ze me niet. Niemand ziet me staan." Dacht ik in mezelf en voelde de tranen al achter bij igen branden en ik gespannen mijn handen tegen nijn kren aan drukte.
    'Dit is niet echt dit is bjet echt dit is niet echt..' fluisterde ik keer op keer tegen mezelf, maar toen ik mijn ogen opende waar er meteen tranen uit stroomden, kwam ik de hoek opgelopen en zag Fred gewoon naast Leo zitten.
    'Fr-ed!!' Siste ik, met een mengeling van woedde en verdriet. Nijn hart vielde ik niet eens neer zo hard kloppen, natuurlijk niet. Die is al gebroken, weg en verdwenen. Fred heeft er gmkeihard in gestoken met een mes. Hij heef gewoon letterlijk een mes in mijn rug gestoken en doorboorde tegelijk ook mijn hart.
    'Ik- ik- d-dit is de grens..' siste ik met tranen in mijn ogen en kon het niet laten en trok hem rue overeind om met mijn slappe armpjes tegen zijn borstkas aan te slaan waar ik mezelfer in no time in nestelde en de tranen zich leken te verdubbelen.
    'Hoeveelste- h-hoeveelste s-student is dit?! Ik- ik ben echt moe van dit, F-Fred..' huil ik dan gebroken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dam dam daaaaam :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Fr-ed!!' Ik draai me om en zie Ralf staan, die overduidelijk verdrietig is. Meteen weet ik dat het mis is en hem alleen al zo zien zorgt ervoor dat mijn hart in miljoen kleine stukjes breekt. Maar dit is allemaal mijn schuld.
    'Ik- ik- d-dit is de grens..' Hij trekt me overeind en ik voel zijn handen tegen mijn borstkas, waarna hij zich daartegenaan nestelt. 'Hoeveelste- h-hoeveelste s-student is dit?! Ik- ik ben echt moe van dit, F-Fred..' Ik zie aan alles dat ik hem gebroken heb. En alles doet pijn. Ik wil hem zo graag tegen me aan trekken en vasthouden tot alles weer goed is, maar ik moet dit goed maken.
    'I-Ik weet niet wat Ik moet zeggen,' geef ik eerlijk toe. 'Ik kan alleen zeggen dat het me ongelooflijk veel spijt en dat mijn hart volledig aan jou toebehoort. Ik kijk even naar Leo omdat dit vervelend voor hem moet zijn.
    'Ik ben bang en ik ben in de war en het was een fout; een fout waarvan ik zou willen dat ik die terug kon draaien. Maar dat kan ik niet, dus kan ik je alleen mijn woorden en mijn volledige hart aanbieden,'zeg ik, terwijl mijn stem midden in de zin breekt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Dam dam daaaaam :'o


    Saad ): maar ik ga nu slapen... Dus ik zie morgen wel of Ralf nog iets met Fred te maken wil hebben (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sinds gisteren begin ik echt aan mijn eigen belofte te houden, wst gebaseerd was op jouw belofte, namelijkdat jik niet om 1:00 echt moedt gaan slapen voordat ik diegene zou worden die in een vampier verandert xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Saad ): maar ik ga nu slapen... Dus ik zie morgen wel of Ralf nog iets met Fred te maken wil hebben (huil)


    Net toen.ik zou gaan slapen :p good night ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'I-Ik weet niet wat Ik moet zeggen, Ik kan alleen zeggen dat het me ongelooflijk veel spijt en dat mijn hart volledig aan jou toebehoort.'
    Ik nam langzaam weer afstand en balde mijn handen in een vuist waarna ik weer wegkeek.
    'Ik ben bang en ik ben in de war en het was een fout; een fout waarvan ik zou willen dat ik die terug kon draaien. Maar dat kan ik niet, dus kan ik je alleen mijn woorden en mijn volledige hart aanbieden,'
    Ik achudde verward mrt mijn hoofd en deed niet eens moeite om de stromende tranen weg te vegen en keek toe hoe Leo plotseling op ging staan.
    'Weet je w-wat? Dit is.. stom. Ik ga weg..' hoordr ik hem sissen en merkte meer verdriet dan woedde in zijn ogen op voordat hij de leerlingenkamer uit stormde e ik alleen metFred overbleef wie ik niet eens aankeek.
    'Dezelfde smoes heb je zo vaak over en iver verteld... ga gewoon naar Leo: I-iedereen verlaat mij toch op een ieder momemt. Mijn o-ouders, Ginny e-en nu jij.' Murmeldr ik met de tranen dir geruisloos langs mijn wangen rolden.
    'Ik- ik davht werkelijk dst j-je van mij h-h-hield.' Murmelde ik en balde mijn handen in ern vuist waarna de tranen sneller begonnen te stromen en met een mengeling van qoedde en versriet Fred weer strak aankeek.
    '..L-laat ook maar.' Siste ik zachtjes en stormde ook de leerlingenkamer uit. En alsof dit een ritueel was, stormde ik zo de wc's en en gooide de deur achter mij met een klap dicht en gooide het vervolgens op slot om mezelf in een hoekje op te kunnen krullen en zachtjes weer begon te snikken, luider en luider tot ik mijn benen optrok en mijn armen eromheen gooide om mijn gezicht erin te kunnen verbergen.


    Schrijf de juiste post of Red is dead, officieel dead :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Weet je w-wat? Dit is.. stom. Ik ga weg..' Leo loopt weg en ergens weet ik dat ik me schuldig moet voelen voor hem, maar alles is gevuld met paniek. Ik kan Ralf niet verliezen.
    'Dezelfde smoes heb je zo vaak over en iver verteld... ga gewoon naar Leo: I-iedereen verlaat mij toch op een ieder momemt. Mijn o-ouders, Ginny e-en nu jij. Ik- ik davht werkelijk dat j-je van mij h-h-hield.' Ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik hou wel van hem, zielsveel.
    '..L-laat ook maar.' Hij loopt weg en ik kijk toe hoe hij wegloopt. Oh Merlin dat klinkt vreselijk.
    Daarom ren ik achter hem aan en zie ik hoe hij bij een wc gaat zitten. Het is vreselijk om hem zo te zien en te weten dat het door mij komt. Ik ga naast hem zitten en wil zo graag mijn arm om hem heen slaan.
    'Ik laat je niet alleen, nooit. H-het was stom en ik snap het als je me nooit meer wil zien.' In paniek kijk ik hem aan. 'Ik weet niet eens hoe ik het uit moet leggen aangezien het enige waar ik nu aan kan denken is dat ik je niet wil verliezen.'


    Ik ben zo bang dat mijn post niet goed genoeg is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    De deur knalde open, ondanks dat ik het op slot had gedaan en hoefde net eens te kijken en ik wjst dat het Fred was. Ik drukte me tegen de muurtje aan en verborg mijn gezicht dieper in mijn armen, tot Fred naast mij kwam zitten, plaatste ik mijn handen op op de vloer naast mij.
    'Ik laat je niet alleen, nooit. H-het was stom en ik snap het als je me nooit meer wil zien. Ik weet niet eens hoe ik het uit moet leggen aangezien het enige waar ik nu aan kan denken is dat ik je niet wil verliezen.'
    Ik keek hem twijfelend aan maar vermeed zijj blik waardoor ik naar de leegte vlak naast zijn gezicht staarde en dan weer terug naar mijn handen.
    'I-ik ben bang.' Murmelde ik zachtjes en keek weg.
    'I-iedereen geeft commentaren over- over dat ik dom ben om dit te accepteren.. dat- dat ik pas een jaar wat met je hebt en- en dat het echt niet kan- dat er altijd wel nog problemen kunnen gebeuren. Ik- ik ben door de war.. ik- ik..' murmelde ik maar waarna de tranen weer geruisloos mijn wang afrolde.


    En dit schrijf ik stiekem tijdens les, hoewel jet niet evht meer stiekem is omdat iedereen als wilde apen om me heen staan te rennen ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Toen ik je beloofde dat ik je van mezelf wil beschermen meende ik dat..’ met een schok greep ik naar mijn onderbroek die ik snel aantrok en meteen doorweekt werd door de douchekraan.
    ‘…ik weet dat ik geen enkel recht heb om boos te zijn, maar ik kan er niks aan doen. Toen-toen ik jou had was het makkelijk om rustig te blijven. Ik dacht aan jou beschermende armen om me heen en je stem, waar je mee in mijn oor fluistert. Ik weet dat je me haat en denkt dat ik je gebruik of iets, maar je betekent alles voor me. Geloof me, ik heb helemaal niemand buiten jou.' Zachtjes beet ik op mijn lip voordat ik mijn handen naar mijn mond toebracht om nagel te bijten omdat ik wist dat ik in deze strijd continu de onderspit ging delven; puur omdat ik hem miste en iedere keer medelijden met hem voelde, iets wat ik zelden had.
    ‘Ik hou van je.’ Voorzichtig zetten ik mijn hand aan de doucheklink terwijl de water gewoon door bleef stromen. Aarzelend drukte ik de klink omlaag waardoor Jonah zichtbaar werd die op de grond zat.
    Zachtjes tilde ik hem wat omhoog om hem langzaam van zijn kleding te ontdoen tot hij net zoals mij enkel in zijn onderbroek stond. Zachtjes trok ik hem de douche in en zetten hem onder de kraan gezien hij immens bevroren leek waardoor ikzelf al mijn koude armen om zijn bevroren lichaam zetten om mijn hoofd in zijn nek te verbergen. Zachtjes begroef ik mijn nagels in zijn rug terwijl de warme straal over onze hoofden heen kletterde.

    Campbell Saunders

    ‘Oh. Ik- je- je dwong me niet.. Camp.’ Stil keek ik toe hoe hij zijn nagels in zijn pols boorden- spanning; woede? Ik wist het niet. Misschien wel afgunst.
    ‘Ikeh- ik denk dat- dat we het beiden wilden en- en jij was gewoon iets.. iets te enthousiast. Ehh- maak-maak je maar geen zorgen Camp.. je- ik let er wel op en.. maar het kussen stopt echt.’
    Voorzichtig knikte ik mijn hoofd terwijl ik maar nerveus met mijn vingers speelde. Eigenlijk had ik liever de reactie gehad wat Leo mij gaf omdat dit mij alleen maar onzekerder maakte, waardoor ik opstond en maar weer twee willekeurige boeken pakte gezien mijn hoofd ver weg van huiswerk was.
    ‘Ik- ik ga naar de bibliotheek. Huiswerk maken. Ik.. ik zie je wel weer..’ met dat liep ik snel weg; van de slaapkamers naar de lege leerlingenkamer het portret door om haast naar de bieb te rennen; iets wat me een boze blik van de bibliothecaresse opleverde wat me meteen deed stoppen met rennen. Zachtjes liep ik alle boekenkasten langs om uiteindelijk de laatste; achterste tafel te kiezen tussen de boekenkasten in waar ik altijd zat.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik bedoelde overigens "het kussen stopt echt niet" x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••