• Hi dears!

    Ik ben net begonnen aan een nieuwe story en eigenlijk zoek ik een mooie trailer voor erbij. Zelf heb ik er geen geduld voor en bij mij lukt het vast niet zo goed als bij jullie. Dus... Hierbij hulp gezocht!

    Things to know:
    • De titel luidt X. • Horan
    • Faceclaim voor de hoofdpersoon, Lauren, is Emma Watson (het liefst in nette kleding, zoals op de voorkant van m'n story)
    • Faceclaim voor Niall Horan spreekt voor zich (ook in pak)
    • Graag eerst iets laten zien zodat ik even kan bekijken of ik dat mooi en goed vind, zodat je geen onnodige trailer gaat maken
    • In de spoilers staan de personages wat uitgelegd en ook een deel van de verhaallijn. Zodra ik ingestemd heb met dat je voor me een trailer zal gaan maken, zal ik je de complete verhaallijn sturen.
    • Ik wil iets wat er echt professioneel uitziet, geen rare overgangen, onnodig geknipper en felle kleuren. Het moet een beetje sober zijn, het verhaal is niet vrolijk. De tekst die je in de trailer zet, moet natuurlijk te maken hebben met het verhaal zelf, met de personages. Hierin ben je vrij, maar als ik het niet leuk vind, ga ik ervan uit dat je het nog kan veranderen en dat je daar dan niet boos om wordt.
    • Beloning valt over te praten

    Niall James Horan (13 september 1993). Detective Inspector Niall Horan is een beroemd Iers detective. Hij is jong maar enorm slim. Af en toe gedraagt hij zich toch vreemd. Hij weigert zijn gevoelens te laten zien en er is gedreigd met hem van de universiteit schoppen omdat hij niet volgens de gebruikelijk patronen werkte en zijn eigen ding wilde doen. Tandenknarsend heeft hij toegegeven en heeft hij met glansrijke cijfers de opleiding afgemaakt.
    Hij is met de politie gaan werken en hij verdient veel geld omdat hij gewoon heel goed is. Pas een jaar geleden zijn zijn beide ouders vermoord door een seriemoordenaar. Hij stortte in. Zijn ouders waren zijn steun en toeverlaat, geloofden in hem. Nu zijn ze dood. Vermoord. Het is een nog altijd onopgeloste moordzaak en hij kan er niet tegen dat het nog niet opgelost is. Dat híj het niet opgelost heeft.
    Hierdoor raakte hij verslaafd aan alcohol en werd al snel in een kliniek geplaatst. Na enkele maanden werd hij naar huis gestuurd maar uit angst dat hij terug zou vallen in zijn oude patroon, komt er voor anderhalve maan een ‘coach’ bij hem die hem in de gaten houdt.


    Lauren Mayer (04 juli 1994). Lauren coacht ex-alcoholverslaafden. Ze helpt ze verder naar hun ‘nieuwe leven’, zonder alcohol. Haar familie bestaat uit rijke zakenmensen, haar vader is de eigenaar van een beroemde bank en dus is er geen tekort aan geld. Maar… hij doet veel illegale zaken en ze wéét dat hij teveel geld in eigen zak steekt. Daarom weigert ze in het bedrijf te werken en het over te nemen, wat haar vader wel van haar verwachtte. Ze wil dokter worden, levens redden. Haar ouders zetten haar uit het huis en verbreken elke vorm van contact. Ze is er kapot van, maar weet dat het beter is zo. Ze studeert af met hoge cijfers en krijgt een goede baan in het ziekenhuis. Na slechts een jaar gaat er iets mis. Ze maakt een grove fout tijdens een operatie en de man sterft op de operatietafel. Na die fout en het feit dat ze het nieuws aan de familie moest vertellen, brak haar. Ze nam ontslag en ging werken in een kliniek met alcoholisten.
    Ze is goed en mede door haar medische kennis krijgt ze mensen toegewezen om ‘op te passen’. Ze woont dan voor een bepaalde tijd bij de mensen thuis om te zorgen dat alles goed verloopt als ze uit de kliniek ontslagen zijn. Dan krijgt ze een speciaal geval aangewezen: Inspector Niall Horan.


    EDIT. Ik heb niet echt een soundtrack die er bij past. Hier ben je ook vrij in, maar ook voor dit geldt hetzelfde als voor de tekst. (: (ik vind Under Pressure er wel bij passen, namelijk de tekst:
                Insanity laughs under pressure we're breaking
                Can't we give ourselves one more chance
                Why can't we give love that one more chance
                Why can't we give love give love give love give love
                give love give love give love give love give love
                'Cause love's such an old fashioned word
                And love dares you to care for
                The people on the (People on streets) edge of the night
                And loves (People on streets) dares you to change our way of
                Caring about ourselves
                This is our last dance
                This is our last dance
                This is ourselves
                Under pressure
                Under pressure
                Pressure


    EDIT 2. Niall krijgt, of heeft gehad, nog niet zeker, een mental breakdown. Gisteren heb ik een film gezien, The perks of being a wallflower, waarin hoofdpersoon Charlie ook helemaal gek wordt. De voice over is daar echt mooi en ook de beelden zijn aangrijpend. Als het kan en lukt, daar graag iets mee. ^^ Hetzelfde bij Lauren. Zij heeft ook een heavy life achter de rug.

    Alvast bedankt! xx

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 14:51 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil later wel iets proberen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kzal iets proberen, maar ik moet eerst huiswekr doen


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MT, want ik wil kater nog is kijken bij je story en alles doorlezen. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    nou gangster :)

    ik maak heel veel trailers, dus ik zou ff kunnen laten zien hoe ik het doe door je ff een paar voorbeelden te geven:

    https://www.youtube.com/watch?v=3KYosDAARCY

    https://www.youtube.com/watch?v=L7c95bS3qas

    en deze, zelf vind ik hem niet zo heel erg goed maar ik heb echt 20.000 vieuws ofz :O

    https://www.youtube.com/watch?v=QCxhATJlIu0

    RiannePaynex schreef:
    nou gangster :)

    ik maak heel veel trailers, dus ik zou ff kunnen laten zien hoe ik het doe door je ff een paar voorbeelden te geven:

    https://www.youtube.com/watch?v=3KYosDAARCY

    https://www.youtube.com/watch?v=L7c95bS3qas

    en deze, zelf vind ik hem niet zo heel erg goed maar ik heb echt 20.000 vieuws ofz :O

    https://www.youtube.com/watch?v=QCxhATJlIu0


    Damn, I like them!! (: Zou je wat willen proberen? ^^ Enneuuuh.. Tsja. Het liefst zoveel mogelijk HD c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    OOOOOOOOOH
    ELEMENTARY
    JA JA
    Sorry ik kan geen trailers maken, maar ik ben wel een HUGE Sherlock fan (:
    Je zoekt niet uh- toevallig nog een co-writer of zo...?


    What’s tasty in Busan?

    Je hebt hem zeker snel nodig? Want ik wil best een trailer maken, maar heb daar pas tijd voor over twee weken ;c

    In case you're interested, hier is een van mijn trailers die de meeste aandacht heeft getrokken:
    https://www.youtube.com/watch?v=0CTnM3qnZ2s


    It's okay.

    Hours schreef:
    OOOOOOOOOH
    ELEMENTARY
    JA JA
    Sorry ik kan geen trailers maken, maar ik ben wel een HUGE Sherlock fan (:
    Je zoekt niet uh- toevallig nog een co-writer of zo...?


    't Wordt inderdaad detective-achtig met Mr Handsome Horan. ^^ Sherlock kijk ik niet, maar ik heb dit idee opgedaan door een vriendin. Me loves it. ^^
    Ik ben terribly slecht met samen schrijven, heb ik al eerder gemerkt, helaas. Maar.. stuur me een pb'tje en dan zal ik je wat interessants vertellen. *grins* Ghehe.

    Bradfordd schreef:
    Je hebt hem zeker snel nodig? Want ik wil best een trailer maken, maar heb daar pas tijd voor over twee weken ;c

    In case you're interested, hier is een van mijn trailers die de meeste aandacht heeft getrokken:
    https://www.youtube.com/watch?v=0CTnM3qnZ2s


    Me loves that trailer (hail to Quinn Fabray hehe). ik heb 'm niet per se nu meteen nodig. Misschien dat ik zelf wat ga proberen maar dat is echt gedoemd te mislukken, oeps. Als je in ieder geval wat tips voor me hebt... Yes please. :'D
    Je mag altijd wat proberen! x

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 17:51 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xHoranx schreef:
    (...)

    Me loves that trailer (hail to Quinn Fabray hehe). ik heb 'm niet per se nu meteen nodig. Misschien dat ik zelf wat ga proberen maar dat is echt gedoemd te mislukken, oeps. Als je in ieder geval wat tips voor me hebt... Yes please. :'D
    Je mag altijd wat proberen! x


    Oh ik wil je altijd helpen! I like that idea hehe. Pb me maar als je mijn hulp nodig hebt en laat het me ook maar weten als je over twee weken nog geen trailer hebt haha c;


    It's okay.

    Bradfordd schreef:
    (...)

    Oh ik wil je altijd helpen! I like that idea hehe. Pb me maar als je mijn hulp nodig hebt en laat het me ook maar weten als je over twee weken nog geen trailer hebt haha c;


    Will do! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.