• "Are you Hermione Granger?!"


    Wat als het niet Harry Potter geweest was die de vloek overleefde? Wat als hij geen litteken had, niet zijn ouders zijn gestorven door deze vloek?
    Wat als dit Hermelien was? Hoe zou het verhaal gaan als zij het was? Aan jullie de eer om dit te verzinnen.

    Dit RPG is volledig gebaseerd op HP. Maar dan, als Hermelien boze stiefouders heeft en een bliksem vormig litteken heeft. De wending in dit verhaal is anders. Dus sommige dingen zijn hetzelfde. Sommige niet. Het begint wanneer Hermelien een brief krijgt van Hogwarts. Ze maakt de jaren mee zoals Harry die ongeveer heeft meegemaakt. Alleen zitten iconen als de trol, professor Krinkel, het toverschooltoernooi er niet in.

    Belangrijke personages die al bestaan(zoals Harry, Ron en Draco)
    Leerlingen
    Hermelien ~ xxHermionexx
    Harry ~ Aire
    Ron ~ Alastor
    Draco ~
    Loena ~
    Fred ~
    George ~
    Ginny ~ xxHermionexx
    Vincent Korzel ~
    Karel Kwast ~
    Marcel Lubbermans ~

    Leraren
    Hagrid ~
    Anderling ~
    Snape ~
    Remus Lupos ~
    Albus Perkamentus ~

    Ouders
    Lily Potter ~
    James Potter ~
    Nep-moeder van Hermelien Josephine Granger ~ xxHermionexx
    Nep-vader van Hermelien (naam) ~
    Molly Wemel ~
    Arthur Wemel ~

    Als er nog een belangrijk ander HP persoon is die jij wil spelen laat dat weten en dan zet ik hem of haar erbij.

    onbestaande personages
    Lydia Silver ~ Saffierblauw
    Serena Rossini ~ Alastor

    Voor de bestaande personen heb je geen invulstukje nodig. Zeg dan gewoon via de reacties wie je wilt zijn of dat je nog iemand hebt voor erbij.
    Voor de onbestaande personages:

    Volledige naam:
    Achtergrond:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk/karaktereigenschappen:
    Extra:

    Heb je nog vragen, vraag die dan a.u.b. via pb.

    Regels:
    Je mag twee personen. Omdat ik de beheerder ben van dit RPG mag ik er meer. En misschien krijg je een uitzondering.
    Maximum is 400 woorden per stukje en minimum is 50 woorden.
    Post regelmatig een nieuw stukje! Dus zéker 2 keer per week. Anders loop je achter.
    Ik alleen maak nieuwe topics aan.
    Ik maak het speeltopic open als ik minimaal 4 personen van de bestaande leerlingen en minimaal 2 van de ouders en leraren, 1 van de onbestaande personen heb. Dus minimaal 7 personen.
    Reserveringen blijven een week staan.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 16:55 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Oh oh, vergeten dat je leeftijd moet vermelden :$
    Kunnen jullie twee dat nog even doen?


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Je mag er twee @Alastor


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Heb de leeftijd er bij gezet

    Hi sorry ik denk dat het me toch niet gaat lukken om aan deze rpg mee te doen. Ik schrijf me uit.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Uhm zitten ze allemaal in het eerste jaar of niet?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    geleninja schreef:
    Hi sorry ik denk dat het me toch niet gaat lukken om aan deze rpg mee te doen. Ik schrijf me uit.


    Jammer


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Saffierblauw schreef:
    Uhm zitten ze allemaal in het eerste jaar of niet?


    Nee. De bestaande karakters zitten wel allemaal in het eerste jaar. De onbestaande leerlingen kunnen ook bijvoorbeeld in het derde jaar zitten.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik zou heel graag al willen beginnen en @Aire ook (:
    Zodat het wat sneller opschiet neem ik er voor mezelf nog wel een of twee personages bij en start het speeltopic. Gewoon om het sneller te laten verlopen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Nep-moeder van Hermione

    Volledige naam: Josephine Marilyn Granger
    Leeftijd: 41
    Achtergrond: Josephine is afkomstig van een dreuzel-familie. Toen zij 16 jaar oud was kreeg ze te horen dat haar overgrootmoeder die toen overleden is een heks was. Dus eigenlijk is ze toch een beetje heks maar Josephine wil er niks mee te maken hebben. Ze heeft nooit geïnformeerd naar heksen en tovenarij, toen al vond ze dit afschuwelijk. Dus toen haar "dochter" (die voor de deur neer werd gelegd op een dag) een brief kreeg van een magische school moest ze even slikken.
    Uiterlijk:


    Innerlijk/karaktereigenschappen: Jospehine is een aardig en net persoon. Ze zorgt voor haar omgeving en dat doet ze af en toe té veel. Ze moet altijd alles schoonmaken. Normaal zorgt ze voor de medemens en gaat altijd zorgvuldig te werk. Maar omdat ze iets heeft tegen magie verafschuwt ze haar dochter.
    Extra: ze komt niet veel voor in het verhaal maar toch af en toe dus moet ze wel gespeeld worden.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 16:54 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Alastor schreef:
    Volledige naam: Serena Rossini
    Leeftijd 12
    Achtergrond: Serena Rossini is een volbloed tovenaar uit Italië, maar omdat ze naar Zweinstein ging besloten ze om naar Engeland te verhuizen zodat ze makkelijker naar het Perron van de Zweinstein expres konden komen en niet elke jaar zo lang hoefde te reizen, eigenlijk nadat ze de brief kreeg van Zweinstein zijn ze zo gauw mogelijk naar Engeland verhuist en zijn ze daar in een villa gaan wonen.
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Serena Rossini heeft bruin haar met wat slagjes/krullen erin en blauwe ogen, ze is 1,67 lang.
    Met make-up draagt Serena vrijwel alleen maar mascara maar als ze uitgaat , naar Zweinsveld of een feestje heeft dan draagt ze wat meer make-up
    Innerlijk/karaktereigenschappen:
    Serena Rossini is een meisje dat goed is met vrienden maken en die iedereen in hun eigen waarde laat ze is er dan ook niet mee eens dat haar ouders de kant van Voldemort kiezen maar helaas kan ze hier niks van zeggen of merken dat ze erop tegen is en dat zei niet aan zijn kant staat.
    Ondanks dat ze goed is met vrienden maken, goed praat met andere en er verder niks mis met haar te zijn is ze toch een beetje onzeker en heeft ze niet zoveel zelfvertrouwen dan dat het lijkt, ondanks dat vrienden wel al hun problemen met haar mogen proberen is Serena juist iemand die dat niet durft niet dat ze dat niet wilt, ze durft het niet, ze wilt andere mensen niet met haar problemen gaan opzadelen terwijl andere dat juist wel doen, ze is bang dat ze boos worden, geen vrienden meer willen zijn, haar in de steek laten. Soms zou ze dolgraag willen dat er wel iemand was waarmee ze al haar geheimen en problemen mee kwijt kan en die haar kan helpen maar die is er nog niet.
    Verder draagt Serena in de zomer jurkjes en korte broeken, in de winter loopt ze meestal met gewoon een broek of joggingbroek met gympen of sneakers en een trui.
    Extra:

    Iemand die misschien vrienden wilt worden met Serena?
    Iemand die ze later genoeg vertrouwt waar ze haar problemen aan kwijt kan ofz ;p


    Hermelien staat vrij :P


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    xxHermionexx schreef:
    (...)

    Hermelien staat vrij :P



    Is goed ;p

    Het speeltopic is er!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168933


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Loopt ie nou al dood? :(


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Mag ik een onbekend meisje?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina