• Superheroes& Supervillains

    Tien jaar geleden aan de rand van de stad Herron ontplofte een fabriek. Daardoor kregen enkele mensen krachten. Sommigen gebruiken die krachten niet, anderen wel en niet altijd voor goede zaken. Er zijn nu twee teams met superkrachten in de Herron. Het ene team probeert de stad te vernietigen, het andere team probeert de stad te redden. Ook enkele mensen hebben zich bij het helden team aangesloten.


    Villains
    Villain Headquarters

    (bevind zich onder de grond. Je komt er binnen via een geheime gang in het metro station verder op)


    Heroes
    Hero Headquarters


    (bevind zich op de zolder van een kerk die niet meer in gebruik is)


    Regels
    # Geen bestaande superhelden/slechteriken.
    # Iedereen 2 superkrachten.
    # Geen perfecte personages.
    # Niet elkaar pesten/uitschelden. Mag wel als personages.
    # Niet elkaar zomaar doden. Spreek het eerst even af.
    # Minimum aantal woorden: 100

    # krachten inspiratie (klik) (klik)



    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 9:50 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Iemand een idee voor wat we kunnen doen bij de heroes?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    Iemand een idee voor wat we kunnen doen bij de heroes?

    Nou, Brianna en Teddy gaan alvast rennend en de rest gaat met de auto/lopend/idk how er ook heen, en dan komen we aan bij het gemeentehuis een gaan we vechten. Boem.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Nou, Brianna en Teddy gaan alvast rennend en de rest gaat met de auto/lopend/idk how er ook heen, en dan komen we aan bij het gemeentehuis een gaan we vechten. Boem.


    Haha, Okay. Ik ga zo posten


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het is misschien wel iets praktischer als er wat meer Villains reageren. Zo komen we niet echt ergens.

    Silversnow >> Exorcizamus

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 14:30 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Sorry dat ik niet meer gereageerd heb! Ik heb heel veel gewerkt dit weekend en ondertussen nog geleerd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er een hero die in gevecht wil gaan met Jagger? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik schrijf me uit, sorry.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Karabatic schreef:
    Is er een hero die in gevecht wil gaan met Jagger? (:


    Lauren wordt achtervolgt door Brianna en Teddy, hulp zou niet verkeerd zijn ;)


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    (...)

    Lauren wordt achtervolgt door Brianna en Teddy, hulp zou niet verkeerd zijn ;)


    Dan stuur ik daar Jagger heen. Maar ik zal even wachten totdat één van jullie drie gepost heeft. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik moet zo nog even naar huis fietsen, maar dan post ik weer


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Hi iedereen,ik weet niet of ik nog heel veel kan posten. Ik begin het ongelofelijk druk te hebben met school aangezien ik allerlei projecten moet inhalen, die ik door een persoonlijke reden niet op de oorspronkelijke datum kon maken.
    Als ik even niet reageer negeer mijn personage dan. Het past wel bij haar als ze ineens verdwijnt.
    Vandaag en morgen posten moet denk ik nog lukken, maar daarna krijg ik dus een stroom van inhaal toetsen, presentaties en werkstukken.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Hi iedereen,ik weet niet of ik nog heel veel kan posten. Ik begin het ongelofelijk druk te hebben met school aangezien ik allerlei projecten moet inhalen, die ik door een persoonlijke reden niet op de oorspronkelijke datum kon maken.
    Als ik even niet reageer negeer mijn personage dan. Het past wel bij haar als ze ineens verdwijnt.
    Vandaag en morgen posten moet denk ik nog lukken, maar daarna krijg ik dus een stroom van inhaal toetsen, presentaties en werkstukken.


    Aawhh, heel veel succes en hopelijk kan je alles zo goed mogelijk inhalen c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Op wie kan Adriana even wat voodoo krachten uitoefenen? :3


    El Diablo.

    Gaat iemand zo nog reageren? Anders loopt het zo dood9


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    Gaat iemand zo nog reageren? Anders loopt het zo dood9


    ik wil wel, maar ik moet nog even kijken wat ik ga doen, aangezien Brianna Burton zo gaat helpen met het zoeken van de bom nadat ze d'r kracht heeft gebruikt op pretty much every hero and villian


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."