• Superheroes& Supervillains

    Tien jaar geleden aan de rand van de stad Herron ontplofte een fabriek. Daardoor kregen enkele mensen krachten. Sommigen gebruiken die krachten niet, anderen wel en niet altijd voor goede zaken. Er zijn nu twee teams met superkrachten in de Herron. Het ene team probeert de stad te vernietigen, het andere team probeert de stad te redden. Ook enkele mensen hebben zich bij het helden team aangesloten.


    Villains
    Villain Headquarters

    (bevind zich onder de grond. Je komt er binnen via een geheime gang in het metro station verder op)


    Heroes
    Hero Headquarters


    (bevind zich op de zolder van een kerk die niet meer in gebruik is)


    Regels
    # Geen bestaande superhelden/slechteriken.
    # Iedereen 2 superkrachten.
    # Geen perfecte personages.
    # Niet elkaar pesten/uitschelden. Mag wel als personages.
    # Niet elkaar zomaar doden. Spreek het eerst even af.
    # Minimum aantal woorden: 100

    # krachten inspiratie (klik) (klik)



    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 9:50 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Orton schreef:
    (...)

    Als de bar en de club samenwerken zijn Mark en Burton sowieso collega's, right? Misschien ook vrienden.
    Met Adriana weet ik niet zo snel iets.


    Mark en Burton, vrienden en collega's. Klinkt goed.
    Ehm, in de ogen van Burton is Adriana nogal een verwende bitch, dus ik denk vijanden?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ja, is goed (:


    El Diablo.

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Kaay wat voor?


    Hm, ik denk dat ze eerder een bondgenootschap hebben? Ik denk namelijk niet dat Burton haar energieke innerlijk kan verdragen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wanneer wordt het speeltopic geopend? (Niet om aan te dringen, gewoon nieuwsgierig!)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karabatic schreef:
    Wanneer wordt het speeltopic geopend? (Niet om aan te dringen, gewoon nieuwsgierig!)


    Zodra iedereen zijn rol heeft ingevult.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mijn Late Topics. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mt


    -

    Dus, leider van de heroes? Burton is sowieso al wat ouder en heeft al verstand van veel dingen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    Dus, leider van de heroes? Burton is sowieso al wat ouder en heeft al verstand van veel dingen.

    We know dat zij je ook al in t rollentopic (N)
    En Brianna wilt ook wel. Die is niet oud ofzo maar wel mentaal ouder (A)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mark is natuurlijk het oudst, maar dat vind ik niet heel eerlijk aangezien Adriana al leider is bij de villians..
    Ik vind Burton wel goed, eigenlijk (:


    El Diablo.

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    We know dat zij je ook al in t rollentopic (N)
    En Brianna wilt ook wel. Die is niet oud ofzo maar wel mentaal ouder (A)


    Maar Burtons kennis is gewoon groot, aangezien hij op dat eiland heeft gezeten en zo


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Orton schreef:
    Mark is natuurlijk het oudst, maar dat vind ik niet heel eerlijk aangezien Adriana al leider is bij de villians..
    Ik vind Burton wel goed, eigenlijk (:


    Vond ik ook :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Maar Burtons kennis is gewoon groot, aangezien hij op dat eiland heeft gezeten en zo

    Okeee. Ik heb geen goede argumenten meer. En ik ga Brianna ook niet opdringen, want als andere Burton beter vinden dan wordt het Burton. But I want to say one more thing:
    It isn't about the age. It's about the effort that's put into it. It's about the best leader.
    Ik weet ook niet waarom ik het in het Engels moest zeggen maar dan klinkt het meer impressive


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Okeee. Ik heb geen goede argumenten meer. En ik ga Brianna ook niet opdringen, want als andere Burton beter vinden dan wordt het Burton. But I want to say one more thing:
    It isn't about the age. It's about the effort that's put into it. It's about the best leader.
    Ik weet ook niet waarom ik het in het Engels moest zeggen maar dan klinkt het meer impressive


    Heh, snap ik.
    Ik wil niet vervelend overkomen, maar Burton is mentaal ook ouder. Island-shizzle heeft hem meer veranderd in een badass killer :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Heh, snap ik.
    Ik wil niet vervelend overkomen, maar Burton is mentaal ook ouder. Island-shizzle heeft hem meer veranderd in een badass killer :')

    Jaah.
    Het is eigenlijk meer dat het me irriteert dat het altijd de ouderen moeten zijn. Want de oudste is de beste. Terwijl dat helemaal niet altijd zo is. Maar goed :3


    “A queen will always turn pain into power.”