• Ugh. Zoals sommigen van jullie misschien hebben gelezen in mijn column heb ik een einde gemaakt aan de relatie waar ik in zit. Om meerdere redenen. Ondanks dat ik me een beetje opgelucht voel, voel ik zoveel verdriet en leegte ineens. Het voelt echt even heel erg rot. Ik probeer mezelf veel af te leiden, maar het lijkt niet echt te helpen. Vannacht ging slapen ook ontzettend moeilijk. Ook ben ik bang voor een heel aantal dingen. Dingen die ik hier niet zomaar neer ga zetten.
    Ik heb het verder nog maar niet aan vrienden van school verteld. Dat komt later wel, denk ik. Maar ja, ik voel me er gewoon erg rot bij en ik ben echt bang te breken op school. Ik wil gewoon niet huilen waar anderen bij zijn, want dan voel ik me zo'n zwakkeling :c

    Ugh. Sorry voor mijn gezeur. Ik ben echt een emotionele dweil en ik kan niets anders dan huilen en somber zijn op dit moment.


    26 - 02 - '16

    Daar wist ik niks vanaf, dat spijt me voor je. Ik heb je column niet gelezen, maar het zal vast een moeilijke beslissing geweest zijn. Hopelijk voel je je snel beter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Daar wist ik niks vanaf, dat spijt me voor je. Ik heb je column niet gelezen, maar het zal vast een moeilijke beslissing geweest zijn. Hopelijk voel je je snel beter.


    Ik was er ook niet gelijk ontzettend open over, dus dat neem ik je niet kwalijk. Ik hoop ook dat ik me snel beter mag voelen, dankjewel <3


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ik was er ook niet gelijk ontzettend open over, dus dat neem ik je niet kwalijk. Ik hoop ook dat ik me snel beter mag voelen, dankjewel <3

    Dat is ook begrijpelijk, daar loop je ook niet te koop mee. No problem (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nahw. Ik heb je column niet gelezen, maar het is niet leuk dat je je zo ellendig voelt. :c
    Mijn pb/gb/fb/whatsapp/wat dan ook staat altijd voor je open.

    Hier wat cathugs om je hopelijk wat op te vrolijken. <3






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Nahw. Ik heb je column niet gelezen, maar het is niet leuk dat je je zo ellendig voelt. :c
    Mijn pb/gb/fb/whatsapp/wat dan ook staat altijd voor je open.

    Hier wat cathugs om je hopelijk wat op te vrolijken. <3







    Awwh, I love cats <3

    Thank you <3


    26 - 02 - '16