• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •,
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Thunderstruck •Erieka• 19 •


    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Tylan) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 8:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2015 - 22:20 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Saltzman schreef:
    (...) En daar lig ik nog elke nacht wakker van :x


    Komt wel redelijk laat, vind je niet?


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Komt wel redelijk laat, vind je niet?
    Beter laat dan nooit (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tylan schreef:
    (...)

    Komt wel redelijk laat, vind je niet?


    Nou ik kan ook gewoon gaan hoor als excuses niet worden aanvaard op deze gruwe wereld :(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik was inderdaad fout ! En dat wil ik rechtzetten


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lindir schreef:
    Yo guys. Nee, ik hoef niet op de lijst of iets dergelijks hoor. Alleen ik wil wel even zeggen dat die ruzie toen tussen Kyle, Jacco en mij was, en daar had Rick helemaal niks mee te maken. Sowieso zat Rick toen met zijn fake-account in meer topics dan alleen die van het Kletscafé.
    In ieder geval vind ik het leuk dat jullie weer een gezellig topic met elkaar hebben gemaakt, alleen hoop ik dat jullie snappen dat die geschiedenis vrij kwetsend kan overkomen. Ik zat bijdie ruzie, heb het daarna uit elkaar zien vallen, maar er worden dingen gelinkt die niks met elkaar te maken hadden.


    Er zaten meer mensen tussen, dat kan je niet gaan ontkennen, Kim. Er zijn toen een hoop mensen gekwetst en wij werden weggeduwd omdat Rick voornamelijk zo graag het oude Kletscafé terug wilde. Het was alleen te accepteren geweest als die shit toen niet gebeurd is waardoor er een ruzie is ontstaan en iedereen weg ging.

    Trouwens mensen, er bestaat een nieuw Kletscafé topic, blader door de offtopics. Lotta is het ooit opnieuw begonnen.


    16 - 09 - '17

    Toch vind ik dat je iemand na zoveel maand een nieuwe kans mag bieden. Iedereen doet stomme dingen en misschien was het van Rick uitermate stom, maar dat ziet hij zelf ook in, zo te zien.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Weet je wat het spijt me echt van alles en ik zal wel gewoon niet meer proberen het goed te maken. En Leah je bent echt tof voor de 4e kans dat kan ik waarderen maar ik verdien het niet dus ik zal ter goede van de sfeer maar weggaan. Ik denk niet dat ik hier ooit nog geaccepteerd zal worden ook al vind ik dat fouten maken menselijk is en vergifenis ook.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    Weet je wat het spijt me echt van alles en ik zal wel gewoon niet meer proberen het goed te maken. En Leah je bent echt tof voor de 4e kans dat kan ik waarderen maar ik verdien het niet dus ik zal ter goede van de sfeer maar weggaan. Ik denk niet dat ik hier ooit nog geaccepteerd zal worden ook al vind ik dat fouten maken menselijk is en vergifenis ook.


    Ik heb nooit gezegd dat je moet oprotten of dat ik niet zal accepteren dat je je fout inziet enz, maar ik hoop gewoon dat je beseft dat niet iedereen hier zomaar mee om kan gaan. Jullie duiken opeens op en Jacco begint meteen onnozel te doen, wat denk je dan dat wij denken? Oh, die komen weer lekker de boel verzieken.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat je moet oprotten of dat ik niet zal accepteren dat je je fout inziet enz, maar ik hoop gewoon dat je beseft dat niet iedereen hier zomaar mee om kan gaan. Jullie duiken opeens op en Jacco begint meteen onnozel te doen, wat denk je dan dat wij denken? Oh, die komen weer lekker de boel verzieken.

    Ik voel me er gewoon echt niet helemaal lekker over ook al heb ik met de meeste hier niet de beste banden meer ik voel me er wel echt rot over. Maar ook voor de mensen zoals Jaimy en Kim Evelien Suuz iedereen die verdienden het niet dat ik het zo verpest heb.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gewoon iedereen eigenlijk want jullie zijn allemaal belangrijk voor me geweest


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het was allemaal heel leuk en gezellig tot dat moment en op dit moment kan ik het nog altijd niet vergeten. Ik werd maar weggepest omdat ik Kyle op dat moment verdedigde, echt leuk was het niet, jongens. Ik weet op dit moment niet zo goed wat ik er van moet denken, het is allemaal zo plots.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Het was allemaal heel leuk en gezellig tot dat moment en op dit moment kan ik het nog altijd niet vergeten. Ik werd maar weggepest omdat ik Kyle op dat moment verdedigde, echt leuk was het niet, jongens. Ik weet op dit moment niet zo goed wat ik er van moet denken, het is allemaal zo plots.


    Tezamen met Jarne, groene Kim en ik. Ik heb ook ale een paar keer gezegd dat het nog steeds pijn doet - net zoals bij jou, zo te zien.

    Ik weet niet wat de rest ervan vind, maar we kunnen ze moeilijk verbieden terug te komen en ik geloof Rick wel als hij zegt dat hij er spijt van heeft.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb ook best spijt van wat ik gezegd heb, en ik snap ook wel dat het allemaal zo plots is en ik zal het ook begrijpen als jullie mij er niet meer bij willen hebben. Maar toch zou ik het heel tof vinden als ik nog een kans krijg


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vanderwoodsen schreef:
    Ik heb ook best spijt van wat ik gezegd heb, en ik snap ook wel dat het allemaal zo plots is en ik zal het ook begrijpen als jullie mij er niet meer bij willen hebben. Maar toch zou ik het heel tof vinden als ik nog een kans krijg


    En ik geloof jou ook als je het zegt, trouwens. Was ik even vergeten te vermelden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan, net zoals de rest, niemand verbieden om in een topic te komen. Maar ik ga heus niet doen alsof ik beste vriendjes ben en alles in één keer kan vergeten.


    16 - 09 - '17