• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    CrissSquared • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •,
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Stylinsexual • Tamara • Fanta • 14 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    Nenya • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    NoStranger • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Thunderstruck •Erieka• 19 •


    Song of the night:Never Been In Love ft. Icona Pop Cobra Starship

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 januari.
    - Saartje met Take me to church van Hozier
    - Kim met 'Shut Up And Dance' van Walk The Moon
    - Sylvie met Nickelback - Edge Of A Revolution
    - Kyle met Fools Garden - Lemon tree
    - Rani met Kodaline - Honest
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Lieve Nightclubbers, Sylvie (Tylan) gaat een Nightclub story beginnen en wil iedereen uit dit topic de kans geven om deel uit te maken van de story. Ze wil iedereen er graag in betrekken omdat deze story tot stand komt door dit topic. Daarom is haar vraag wie graag in de story wil verschijnen? Als je je opgeeft kom je als personage in de story terecht, je mag dan ook een eigen rol opgeven (het wil dan dus niet zeggen dat je co-auteur wordt). Een tip voor de rollen, het verhaal draait om een nachtclub, dus bedenk wat voor mensen daar rondlopen (bv. uitbater van de club, barman, dj, bewaker, ect.). Het is niet verplicht om je op te geven, dit is geheel vrijwillig. Bedenk wel dat eenmaal de story begint er geen rollen bij kunnen komen of weggaan, om de verhaallijn niet door de war te gooien.

    Alleen je rol opgeven! Geen lijstje invullen!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 8:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 jan 2015 - 22:20 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Saltzman schreef:
    (...)

    Maar door mij zijn jarne en Kyle weg en dat vind ik echt zonde.


    Ga dan weg in plaats van hier zielig te doen. Iedereen weet wat je gedaan hebt en bij velen is het overgeeflijk.
    Het ligt niet in jouw macht hen terug te krijgen, het lag in jouw macht ze weg te krijgen. Je zei écht gemene dingen en sommigen zijn niet in staat hun vertrouwen terug aan jou te verspillen om daarna weer bedrogen uit te komen. Sommigen willen dat risico gewoon niet lopen.

    Dit kan waarschijnlijk hard over komen, maar iemand moet het zeggen. Ik hoop dat je nu op dezelfde golflengte zit en mee bent in hoe wij ons voelen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Ga dan weg in plaats van hier zielig te doen. Iedereen weet wat je gedaan hebt en bij velen is het overgeeflijk.
    Het ligt niet in jouw macht hen terug te krijgen, het lag in jouw macht ze weg te krijgen. Je zei écht gemene dingen en sommigen zijn niet in staat hun vertrouwen terug aan jou te verspillen om daarna weer bedrogen uit te komen. Sommigen willen dat risico gewoon niet lopen.

    Dit kan waarschijnlijk hard over komen, maar iemand moet het zeggen. Ik hoop dat je nu op dezelfde golflengte zit en mee bent in hoe wij ons voelen.


    En bij anderen niet. Ik vind best dat mensen een nieuwe kans verdienen - het is praktisch een half jaar geleden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sorry als dit bot over komt, ik probeer geen ruzie te maken.

    Maar komaan. Rick heeft al meerdere malen zn excuses gemaakt en hij meent t echt naar mijn idee. Hem kennende had ie allang de klojo uitgehangen als ie het niet meende (sorry als ik je nu verkeerd in schat, Rick :x).
    Geef m gewoon een kans joh. Mensen maken fouten. Hij is een mens.
    En mensen kunnen ook veranderen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Doh, duidelijk gymnasiumer ik.

    JUSTIN IS LIFE. ACCEPT IT GURL.

    U naaibal.

    @Vanderwoodsen
    Duits leren. Jij dan?
    Sorry, beetje laat. Ik maak een magazine :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sorry dat ik het zeg en ik ga nu heel eerlijk zijn: Ik voelde me voor lul gezet, beledigd, over geroddeld, niet begrepen, gestalkt (ze keken in andere topics) en heel erg gepijnigd. Het is een half Jaar geleden, ja, maar herinneringen blijven opgerakeld worden en pijn word teruggebracht. Dit is niet zomaar over. Het gevoel is er en zal niet weg gaan zolang de herinneringen opgehaald worden. Mijn vertrouwen is geschonden en wanneer dat eenmaal zo is zal deze moeilijk terug verdiend worden. Het klopt ja, mijn vertrouwen is weg.

    En dat wilde ik even kwijt. Ajuus.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 18:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als de helft het accepteert en de andere helft niet, wat krijgen we dan?
    Het is moeilijk om voor heel The Nightclub te spreken, maar het is hier niet meer gezellig. Er zijn er al verschillende uit, dat kan je echt niet ontkennen. Anderen trekken zich er niets van aan.
    Maar deze sfeer is alles behalve wat het moet zijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een boel gemist in de tijd dat ik stage liep, naar huis ging en daarna ging eten D:


    26 - 02 - '16

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    En bij anderen niet. Ik vind best dat mensen een nieuwe kans verdienen - het is praktisch een half jaar geleden.


    Eens.
    We kunnen nu zolang we nog op Q zitten moeilijk doen over iets, maar niemand word er gelukkiger van.


    wat was dit ookalweer

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)Sorry, beetje laat. Ik maak een magazine :W


    Je maakt er een? That's a new one.

    Waarvoor?


    wat was dit ookalweer

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Je maakt er een? That's a new one.

    Waarvoor?
    Mannenmode, moet van schoooool


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh ik heb een hoop gemist. Hallo nieuwe mensen, aangenaam. En tot hopelijk een volgende keer, mensen die zijn vertrokken.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)Mannenmode, moet van schoooool


    Oeeeeh, heb je al veel dingetjes? ;D

    @Sam
    Hai Sam.
    Ik typte Saman toen ik Sam wou typen, idk.


    wat was dit ookalweer

    Vanderwoodsen schreef:
    (...)Mannenmode, moet van schoooool


    En jij bent het model voor het magazine? (wbw) -SmileyDieIkNietHeb,DusMoetJijMijQuotenVoorDeSmiley :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is zo'n heerlijk nummer :W



    Wel oud tho, en hiphop, dus je moet er maar net van houden.


    26 - 02 - '16

    @Tamara wie is Saman xD


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.